bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motard kola - typový list
Ahoj, na jaro chci pořídit novou FE 501 a rovnou přestavět na SM. Problém: jak zapsat motard kola do TP? Ani
K2Moto.cz (autorizovaný prodejce Husqvarna), který mi má motorku dodat, říkal, že motardy do TP zapsat neumí, nebo se mu jen nechce.

Citace: "Co se týče motardových kol, tak ty bohužel nejdou zapsat do TP. nejsou s nimi homologované. Můžete si je koupit, máme je v accesories, ale nedají se zapsat."

Tady Cruzz napsal, že se mu to povedlo u KTMky: https://www.motorka...mp;pgr=0#goto9226605

Nevíte, jak je to s Husqvarnou? Koho kontaktovat pro nějaké informace. Poslat dotaz přímo do Husqvarny? Případně, který prodejce dodává kola i s typovými listy?

Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motard kola - typový list

9.1.2019 v 14:02 | Nahoru | #1

Zeratul píše: Hele, tak nakonec to vypadá dobře. Ozval se mi jeden zde zmíněný seriozní prodejce a řekl mi (trochu nedůvěřivě), že by to pro mě nějak zařídil. Nabídl i lepší cenu než K2moto. Rovnou by mi to nasadil na motardy a já bych to už jen přihlásil a jezdil :D Akorát říkal, že FE501 nemá skladem a jsou na to prý teď dlouhé dodávací lhůty. Klidně i 4 měsíce. Říkal, že mi to upřesní příští týden.
Skladem má jen FE450. Nad FS450 (později FE450) jsem uvažoval v původním vláknu. https://www.motorka...mp;pgr=0#goto9758291
Tak mě trochu nalomil a zas nad tím přemýšlím. Motárdy a tak velké obsahy jsem nikdy nejezdil.
Jaký myslíte, že by mezi tím mohl být rozdíl? Motárdy budu jezdit z 99%. Po centru Prahy. Na dálnice jezdit nebudu. Vážím 75kg bez bot.


na silnici je to 450 v porovnani s motardem nad 500 dost znat. mam porovnani u KTM, Husky a hlavne u mejch Husabergu. mel sem FE 570, ted mam FE 450, s tim ze v ni mam komplet kit na 520. jede to dobre, ale uz ne tolik, jako 570 a je to dost znat. proste tam ten objem a par koni chybi. neumim si predstavit, ze bych mel seriovou 450 na silnici. nekdo to jezdi, ale nevim no, ja bych to urcite nechtel. a to jezdim prevod dost do sily. po centru by to jeste mohlo byt v poho, ale ja to moc rad vytahnu i nekam za Prahu na zatacky (Duba, Slapy, Mnisek) a tam uz je to pak kurva znat. jo a mam jeste o ctyri kila min nez ty, bez bot
btw. bylo to Promoto?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motard kola - typový list

9.1.2019 v 16:09 | Nahoru | #2
K660S> Poznáš ten rozdíl i na cestovní rychlosti? Ze se s tou 500+ da jet stabilně rychleji? Ja po silnici jezdil na 410 a to melo cestovní rychlost tak kolem kila a to je fakt pruda jet takhle treba na karlstejn...

Kdyz jsem zkousel na silnici svoji sxf tak to same - mam maximalku 130 - čtyřka v omezovaci a to se taky neda. S prevodama na vetsi max uz je to zas k nicemu na trati.

Kolik se da v klidu “cestovat” na tech 500+ ?
Ja jsem ze silnicni moto zvyklej treba na 140-160 a kdyz predjizdis rychlejsi auto, tak furt mas potencial se pomerne rychle dostat na 200 - to mi na motardu v provozu hodne chybi.

Naposledy editováno 09.01.2019 16:09:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Obrábění titanu Husqvarna FE 501 ktm525smerák 26 Včera v 07:17 dewwil
Lehké expediční enduro [1, 2, 3] KTM EXC 300, KTM 690 Enduro, Husqvarna TE 449, KTM E... Ariete 73 5.11.2022 v 10:34 Earthshaker
Ne-ostrá husqvarna Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna FE 501 Ales5 9 5.4.2021 v 15:00 Lokomaster
Husqvarna fe 501 mottard Husqvarna FE 501 Uhlik52 17 19.12.2020 v 11:12 JiriBN
Supermotard zázemí - Praha Husqvarna FE 501 Zeratul 10 23.9.2020 v 09:45 neznamyScooterD


TOPlist