Originální díly PARTSDEPOT





Téma: motard kola - typový list
Ahoj, na jaro chci pořídit novou FE 501 a rovnou přestavět na SM. Problém: jak zapsat motard kola do TP? Ani
K2Moto.cz (autorizovaný prodejce Husqvarna), který mi má motorku dodat, říkal, že motardy do TP zapsat neumí, nebo se mu jen nechce.

Citace: "Co se týče motardových kol, tak ty bohužel nejdou zapsat do TP. nejsou s nimi homologované. Můžete si je koupit, máme je v accesories, ale nedají se zapsat."

Tady Cruzz napsal, že se mu to povedlo u KTMky: https://www.motorka...mp;pgr=0#goto9226605

Nevíte, jak je to s Husqvarnou? Koho kontaktovat pro nějaké informace. Poslat dotaz přímo do Husqvarny? Případně, který prodejce dodává kola i s typovými listy?

Díky
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek motard kola - typový list

9.1.2019 v 10:36 | Nahoru | #31
Hele, tak nakonec to vypadá dobře. Ozval se mi jeden zde zmíněný seriozní prodejce a řekl mi (trochu nedůvěřivě), že by to pro mě nějak zařídil. Nabídl i lepší cenu než K2moto. Rovnou by mi to nasadil na motardy a já bych to už jen přihlásil a jezdil :D Akorát říkal, že FE501 nemá skladem a jsou na to prý teď dlouhé dodávací lhůty. Klidně i 4 měsíce. Říkal, že mi to upřesní příští týden.
Skladem má jen FE450. Nad FS450 (později FE450) jsem uvažoval v původním vláknu. https://www.motorka...mp;pgr=0#goto9758291
Tak mě trochu nalomil a zas nad tím přemýšlím. Motárdy a tak velké obsahy jsem nikdy nejezdil.
Jaký myslíte, že by mezi tím mohl být rozdíl? Motárdy budu jezdit z 99%. Po centru Prahy. Na dálnice jezdit nebudu. Vážím 75kg bez bot.

(reakce na) motard kola - typový list

9.1.2019 v 10:41 | Nahoru | #32
Zeratul> aha, tak ty jseš právě jeden z těch, kterýmu jsem to SWM už jednou radil ale jinak dobrá zpráva, že to stále někdo umí zapsat

Naposledy editováno 09.01.2019 10:42:35

motard kola - typový list

9.1.2019 v 10:53 | Nahoru | #33
zeratul: ze je 501 silnejsi poznas. na asfaltu "utahas" obe, takze tohle mi prijde uplne fuk ... proste je to +-60 koni, takze dokazes drzet plnej kdekoliv je to rovne at je to 450 nebo pullitr...
ani si nemyslim, ze ta 500 ma nejak zasadne vetsi vykon, ale pusobit bude silneji... ja bohuzel varim z vody, na 501 na motardech jsem nikdy nejel. Enduro 501 2017 ma kamarad, ale to se neda moc srovnavat v terenu jsem posranej strachy i na 350 a plnej dam tak nekde na louce.

svoji mx450 jsem na spuntech zkousel a byl jsem z toho vyplesklej, jak se to zveda na zadni na vsechny kvalty a trvale v driftu - prezuti na maly kola a prislo mi, ze to nejede, co s tim budu na draze delat

ta TM do provozu podle me nema smysl... je to zavodni motorka, stejne jako to FS450 a to co to ma navic proti prestavenemu enduru na silnici nevyuzijes (nebo bys nemel, pokud nechces mit nakej velkej prusvih) maximalne tak, ze to lip vypada nekde na kafi, kdyz je to nasypany tema racing komponentama.

ja byl v lete v TM na factory tour (bude clanek v motorbike) a byl jsem z toho jak tu motorku delaj nadsenej a jestli budu menit tak za TM. a to se mi pritom TM nelibi, KTM/huska jsou designove o vesmir dal.

Naposledy editováno 09.01.2019 10:54:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motard kola - typový list

9.1.2019 v 14:02 | Nahoru | #34

Zeratul píše: Hele, tak nakonec to vypadá dobře. Ozval se mi jeden zde zmíněný seriozní prodejce a řekl mi (trochu nedůvěřivě), že by to pro mě nějak zařídil. Nabídl i lepší cenu než K2moto. Rovnou by mi to nasadil na motardy a já bych to už jen přihlásil a jezdil :D Akorát říkal, že FE501 nemá skladem a jsou na to prý teď dlouhé dodávací lhůty. Klidně i 4 měsíce. Říkal, že mi to upřesní příští týden.
Skladem má jen FE450. Nad FS450 (později FE450) jsem uvažoval v původním vláknu. https://www.motorka...mp;pgr=0#goto9758291
Tak mě trochu nalomil a zas nad tím přemýšlím. Motárdy a tak velké obsahy jsem nikdy nejezdil.
Jaký myslíte, že by mezi tím mohl být rozdíl? Motárdy budu jezdit z 99%. Po centru Prahy. Na dálnice jezdit nebudu. Vážím 75kg bez bot.


na silnici je to 450 v porovnani s motardem nad 500 dost znat. mam porovnani u KTM, Husky a hlavne u mejch Husabergu. mel sem FE 570, ted mam FE 450, s tim ze v ni mam komplet kit na 520. jede to dobre, ale uz ne tolik, jako 570 a je to dost znat. proste tam ten objem a par koni chybi. neumim si predstavit, ze bych mel seriovou 450 na silnici. nekdo to jezdi, ale nevim no, ja bych to urcite nechtel. a to jezdim prevod dost do sily. po centru by to jeste mohlo byt v poho, ale ja to moc rad vytahnu i nekam za Prahu na zatacky (Duba, Slapy, Mnisek) a tam uz je to pak kurva znat. jo a mam jeste o ctyri kila min nez ty, bez bot
btw. bylo to Promoto?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motard kola - typový list

9.1.2019 v 16:09 | Nahoru | #35
K660S> Poznáš ten rozdíl i na cestovní rychlosti? Ze se s tou 500+ da jet stabilně rychleji? Ja po silnici jezdil na 410 a to melo cestovní rychlost tak kolem kila a to je fakt pruda jet takhle treba na karlstejn...

Kdyz jsem zkousel na silnici svoji sxf tak to same - mam maximalku 130 - čtyřka v omezovaci a to se taky neda. S prevodama na vetsi max uz je to zas k nicemu na trati.

Kolik se da v klidu “cestovat” na tech 500+ ?
Ja jsem ze silnicni moto zvyklej treba na 140-160 a kdyz predjizdis rychlejsi auto, tak furt mas potencial se pomerne rychle dostat na 200 - to mi na motardu v provozu hodne chybi.

Naposledy editováno 09.01.2019 16:09:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motard kola - typový list

9.1.2019 v 17:45 | Nahoru | #36
assassin> tak ja hlavne nikam necestuju muzes na tom jet v pohode 120-130, abys mel jeste nejakou rezervu do omezovace. Berg 570 s origo prevodem pojede klidne 180, otazka je, jestli se tam chces nekdy dostat. prijde mi to fakt zbytecny. ja mam prevod 14/44 a na okreskach mi nic nechybi. Slapy a tam kolem, kde je to utazenejsi v okoli, tak bomba, na Duby me to nekdy sere, protoze tam ty zatacky jsou fakt rychly a kdyz to nekdo umi, litaj tam borci na nanucich 150 plus a to uz je na me hodne. do tech 140 je to ok, pak uz je to horsi. ne motorove, ale spis, jak to fouka, cely se to trepe jak je to lehky a uzoucky a v neposledni rade mam taky ksilt na helme a hlava mi lomcuje ze strany na stranu ted sem si koupil Aviatora a je to lepsi, ale stejne.. klidne bych sel do 690SMC s EVO2 kitem, ted sem to projizdel nez zacla bejt zima a jede to fakt hodne. ale uz to proste neni kolo a ma to kolem 150 kilo a proste me to sere. nevim proc, ale ten objem je u takovejch motorek fakt znat, poznas kazdej ccm. v porovnani nejaka 450 - muj Berg 520 - muj bejvalej Berg570 - KTM690 je to hrozne znat.
ja sem nikdy na nicem jinym nez na takovejch motorkach nejezdil, moc me jiny motorky nezajimaj, takze nemam zadny srovnani v tech rychlostech. a verim, ze na TeLeti se jezdilo jinak

(reakce na) motard kola - typový list

9.1.2019 v 18:20 | Nahoru | #37
K660S> asi vec zvyku, me takhle nizka "cestovni" rychlost vadi. nemuzes predjizdet kde chces s rezervou a tak... no proste kdyz si zvyknes na litr....

ja bych na tohle musel mit treba 950HM a sundat na nem nakou hmotnost.... nebo top by bylo to SM z 950 KTM jak udelal Hazan

motard kola - typový list

3.1.2020 v 16:34 | Nahoru | #38
Jak to tady s tím motardem dopadlo? Já zrovna dodělávám přestavbu mé FE501... Prošlo to? Je to hotovo?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Supermotard zázemí - Praha Husqvarna FE 501 Zeratul 10 23.9.2020 v 09:45 neznamyScooterD
Husqvarna FE 501 střílení do výfuku Husqvarna FE 501 Feedor 15 20.6.2020 v 11:42 assassin
Zabezpečení proti ukradení [1, 2] Husqvarna FE 501 Lukas_yyc 41 5.1.2020 v 07:16 JiriK84
zadni brzda na riditka Husqvarna FE 501 Raizo 15 9.8.2016 v 09:29 PETARDAK
EXC 500 vs FE501 vs EXC 450 vs EXC 450 Husqvarna FE 501 Ovy86 18 27.8.2014 v 13:49 SojkinXR6R

TOPlist