globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Alu kufry - svařované nebo nýtované
3.1.2019 v 23:05
Konečně se snad před sezonou dohrabu k pořízení novej kufrů. Jenom nevím jestli raději svařované nebo nýtované. Furt mudruju možná nad blbostma, ale nerad bych udělal chybu...
Dík za chytrý rady, bando.

1 reakcí na tento příspěvek Alu kufry - svařované nebo nýtované

4.1.2019 v 08:05 | Nahoru | #1
Tak k těm kufrům můj poznatek.
Jelikož je potřebuji cca 10 dnů v roce a nechtělo se mi do toho vrážet tolik peněz vyrobil jsem si je sám jednoduché a praktické.
Hliníkový plech mi ustřihli přímo u prodejce v Salvatoru - střechy. Kamarád mi to ohnul a pak druhý svářeč hliníku svařil.
Uchycení to jsem zatím moc nevyřešil ale už se na tom pracuje. Zatím na tři šroubky zezadu natvrdo. Otvírání klasicky bez pantů.
Hlavní váhu kufrů ponese (ještě ve výrobě - foto z původní moto) dělaný držák kufrů a kufry jsou na něm položeny.
Ale co mě u těch nových kufrů vadilo jsou zámky. Trčí ven a stačí kleště nebo větší šroubovák a máte obsah vybraný.
Proto jsem zvolil jiný bezpečný velmi levný systém.
Mám na oba kufry stejný klíč a pokud by se do něj někdo chtěl dostat a nebo celý sebrat musel by je odnést i s motorkou. Odemknutí a zamknutí během vteřiny.
Cena jednoho cca 1000 Kč.
Omlouvám se za foto asi bude veliké.


Naposledy editováno 04.01.2019 08:20:33

(reakce na) Alu kufry - svařované nebo nýtované

4.1.2019 v 12:47 | Nahoru | #2
Rohal> Také jsme kdysi kvůli vysněné výpravě do Afriky sháněli kufry. Nakonec jsme si zahráli na Krtečka, co obíhal zvířátka, aby mu udělaly kalhoty. Ve fabrice nám prodali za hubičku vyřazené ALU plechy, Kamarád nás nechal za brigádu na statku zaskákat si na jeho ruční ohýbačce. Další člobrda - svářeč, když při práci zjistil, kam s nimi pojedeme a s jakou snahou je vyrábíme, tak se vzdal honoráře. Takže nejdražší byly zámky s pružinovým předpětím dovření víka. No a protože 6 týdnů jsem v nich vezl samé nepotřebné blbosti, furt se o ně nohama mlátil a kvůli nezvyku jsem jedním kufrem trefil vyčnívající skálu, málem skončil buďto na dně propasti nebo pod protijedoucím Defíkem, tak po návratu domů šly z motorky navždy dolů a už skoro dvacet let slouží jako skladovací bedny v dílně

Ale k tématu - kufr byl svařovaný. Zadní díl a dno (jeden ohnutý kus do L ze silnější tabule) náraz vydřel, ale zdeformovalo se přední čelo i bok (spolu s druhým bokem byly ty tři strany jeden kus do U ze slabší tabule). V nejbližší dědině mi domorodci půjčili na vyklepání část zlomené poloosy a listového péra, šutr jako kovadlina byl už maličkost. S opravou nýtovaného bych asi měl větší problém, než tu čtvrthodinku s "kladivem". Při používání hlavně mimo cesty by se mi asi o vnitřní nýty mrdlaly věci. Jo a také to nechce podcenit špinění, my to řešili vylepením vnitřku velkými samolepkami.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 5 12.2.2024 v 19:03 elvis78
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist