Téma: K-tech vs Wilbers
Ahoj, mám Kawasaki zx6r r. v. 98 - 02. Jezdím si dělat radost hlavně do Brna. Tlumiče na moto mám po repasu. Gumy jezdím Pirrelli diablo superbike sc2. Můj problém spočívá ve vzorku, který vzniká a pneu. Je taková potrhaná a podle mne je to tím, že přestávají stíhat pření tlumiče. Myslím si, že největší nápor na ni je za cílovou rovinkou v zatáčce Františka Šťastného. Předpětí původních pružin už mám na max a tak jsem se rozhodl pružiny vyměnit.

Otázka:
Wilber nebo K tech??
Stačí vyměnit jenom pružiny nebo jedině i s přepouštěcími pístky??

Slibuji si od toho delší výdrž pneu a lepší držení stopy v náklonu.

Naposledy editováno 03.01.2019 17:32:33

K-tech vs Wilbers

3.1.2019 v 18:49 | Nahoru | #1
Pockej az to objevi Assassin, ke k-techu toho bude mit co rict.

K-tech vs Wilbers

3.1.2019 v 19:56 | Nahoru | #2
pruzina jako pruzina, pokud bude mit stejne parametry (tuhost) tak je stejna (nejake mensi odlisnosti tam jsou, ale to asi nema ted smysl resit)

pokud u wilbers myslis progresivni pruzinu tak to je pro okruhove pouziti podle me blbost.

nutnost menit i tlumeni (ventily) teoreticky existuje - ale prakticky to nutne neni. zalezi co od toho ocekavas a kolik do toho chces dat penez.

jinak si nemyslim ze vselijak "spatne" sjeta pneu je vec pruziny. obvykle za to muze tlumic, ale muze to byt i dost jinejch veci (geo, tlak)

na te vidlici nejde stelovat nic jineho nez predpeti? v jakem je stavu?

K-tech vs Wilbers

3.1.2019 v 22:23 | Nahoru | #3
jakej jezdíš čas a na kolik foukáš?

1 reakcí na tento příspěvek K-tech vs Wilbers

4.1.2019 v 19:54 | Nahoru | #4
Assasin- stav je ok a samo že myslím lineární pružiny. Ale dik, ty ventilky se mi moc měnit nechtějí. Jak moc se mění pružiny podle hmotnosti jezdce? Resp. jaká je škála.
Třeba u K-techu jsem našel jen 2 varianty. Označení 9N a 9.5N.

neznamiScoterD - když je volná trat tak pod 2:30 a top mám 2.25.4 Moto je téměř sériová ZX6R takže žádné rychlořazení apod. A foukám dle výrobce. za studena to je myslím 1.6 vzadu a 1.9 v předu. Po zahřátí to je 1.8 vzadu a 2.1 v předu cca .

K-tech vs Wilbers

5.1.2019 v 10:44 | Nahoru | #5
Myslím že máš dost podhuštěno..

K-tech vs Wilbers

5.1.2019 v 15:59 | Nahoru | #6
tlak ok, naopak bych se nebál malinko ubrat, min. na zadku. Pneu se na okruhu zahřeje přece jen víc než v běžnym provozu Ikdyž je pravda že když jsem měl 06ku tak jsem se s předkem pral fest, kup jinej bajk...

1 reakcí na tento příspěvek K-tech vs Wilbers

5.1.2019 v 21:56 | Nahoru | #7
Jak jsem psal, pokud je povrch pneu znicenej tipnul bych ze pruzinou to nebude..

Kazdopadne v serii je tam tusim 0.82 (tzn 8,2N/mm) a na moji hmotnost (95kg) by tam mela byt 1.0 - 10N/mm

Zhruba, zalezi na stylu a mnoha dalsich vecech, treba na trakci za konkretnich podminek (profici treba na mokro davaji mekci pruzinu)

K-tech vs Wilbers

5.1.2019 v 22:11 | Nahoru | #8
obecně-pružina je jen nosič.prostě nese motorku,udržuje její určitou výšku a stejně tak udržuje pozici tlumiče v nějaké pracovní poloze.

toť vše.

samozřejmě je potřeba přizpůsobit progresivitu vzhledem ke zdvihu a zaměření tlumiče atd.,ale to co udržuje chování tlumiče je především hydraulika.
takže jestli chceš změnu,nech si upravit tlumení a k tomu použij i optimální pružinu,ale měnit jen pružinu je nesmysl.

ještě bych plynule přešel k té tvé oskákané pneumatice-věřím,že tam problém máš,ale myslíš si,že máš správně nastavený odskok a tlumení?třeba já mám teorii celkem zmáknutou,ale v praxi si moc jistý nejsem-něco tam naklikám,cítím rozdíl,ale dlouho pak přemýšlím,jestli je to lepší,jestli to akorát,nebo je to málo,nebo moc....

2 reakcí na tento příspěvek K-tech vs Wilbers

5.1.2019 v 22:42 | Nahoru | #9
Nemas toho na max nastavenyho krome predpeti trochu vic? Uz tohle totiz moc nadeji na spravne nastavenej podvozek nevzbuzuje, zkracujes si tim drahu tlumice na ktery muze pracovat. Jeste byva casto problem utazenej odskok, tam je lepsi zacit s povolenym a postupne pritahovat.

A taky je mozny ze tvuj styl jizdy pretezuje predek, ta sc2 dovoli jit na tyhle casy a jina guma by te tak daleko vubec nepustila. To uz je ale jenom spekulace jako namet k zamysleni ...

Jinak myslim ze pokud by problem mohla vyresit pruzina tak upgrade ventilu by treba nebyl, kawa mela tyhle veci docela slusny.

(reakce na) K-tech vs Wilbers

6.1.2019 v 08:35 | Nahoru | #10
Stev> odskok a tlumení mám dle manualu zhruba někde uprostřed. Na ty moc nesahám, protože stejně žádný rozdíl necítím. jen si hraju s předpětím pružiny a tam to cítím i já. V sérii je tam motorka strašná houpačka.

(reakce na) K-tech vs Wilbers

6.1.2019 v 08:40 | Nahoru | #11
assassin> pokud je v sérii 8.2N/mm a mě jedna firma nabízí 9N/mm. To by tak nějak sdělo. Vážím 65Kg.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K-tech vs Wilbers

6.1.2019 v 08:48 | Nahoru | #12

Stev píše:
A taky je mozny ze tvuj styl jizdy pretezuje predek, ta sc2 dovoli jit na tyhle casy a jina guma by te tak daleko vubec nepustila. To uz je ale jenom spekulace jako namet k zamysleni ...
.



Na tom stylu jízdy něco bude, ale nevím jak ulehčit předku. A s tím dalším jsi mě moc neuklidnil. Ta moto by teoreticky měla umět i 2:20 a možná trochu pod. Na novějším modelu tam jezdily i 2:13. Takže moto by to měla umět.

K-tech vs Wilbers

6.1.2019 v 08:51 | Nahoru | #13
co se týče času máš změněnej převod? To udělá zvlášť v Brně taky dost...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K-tech vs Wilbers

6.1.2019 v 13:35 | Nahoru | #14
Gumik> pri 65 kilech mi ty pruziny pripadaj zbytecny. Pokud nejsou nejak extra unaveny mely by bejt pro tebe ok. Na zaklade ceho jsi pritahoval predpeti?
Odskok muzes zkusit uplne povolit jestli neco nepoznas. Obecna (trochu neuchopitelna) rada pro nastaveni odskoku je ho povolit a pritahovat dokud za jizdy nemas pocit kontroly. Nevim ale nakolik ma vliv toceni stelovatek na tyhle kawe, jestli to je vubec poznat nebo jestli jsi toho schopen.

Taky je otazka jak dobre je udelana repase tech vidli, jestli je tam spravnej olej ve spravnym mnozstvi.

Jinak cas 2:25 na silnicni sestce je peknej, ale stejne mi prijde smysluplnejsi zkoumat jestli nemas rezervy v technice jizdy. Kolikrat gumy pomalejsich lidi vypadaj hur nez tech co jezdej rychlejs.

(reakce na) K-tech vs Wilbers

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2019 v 13:43 | Nahoru | #15

Stev píše: Gumik> pri 65 kilech mi ty pruziny pripadaj zbytecny. Pokud nejsou nejak extra unaveny mely by bejt pro tebe ok. Na zaklade ceho jsi pritahoval predpeti?
Odskok muzes zkusit uplne povolit jestli neco nepoznas. Obecna (trochu neuchopitelna) rada pro nastaveni odskoku je ho povolit a pritahovat dokud za jizdy nemas pocit kontroly. Nevim ale nakolik ma vliv toceni stelovatek na tyhle kawe, jestli to je vubec poznat nebo jestli jsi toho schopen.

Taky je otazka jak dobre je udelana repase tech vidli, jestli je tam spravnej olej ve spravnym mnozstvi.

Jinak cas 2:25 na silnicni sestce je peknej, ale stejne mi prijde smysluplnejsi zkoumat jestli nemas rezervy v technice jizdy. Kolikrat gumy pomalejsich lidi vypadaj hur nez tech co jezdej rychlejs.



pod to bych se podepsal, jen doplnim:
98-99 by mela mit pruziny 0,82 a 00-02 ma pruziny 0,87 (info z racetech - tzn US motorky, evropsky verze se muzou lisit)

pro tvoji hmotnost doporucuje racetech pruzinu 0,9 - tzn jak pise stev, pruzinu mas v podstate ok, nehledal bych problem v ni.

1 reakcí na tento příspěvek K-tech vs Wilbers

14.1.2019 v 10:54 | Nahoru | #16
Pokial chces usetrit na pneu, kup nahrievaky a daj tlak 2.4 predok 1,9 zadok za tepla, je dost mozne ze kym ju zohrejes na drahe je pneu studena a trha ju a ked sa zohreje uz to nestacis vyjazdit. Pri tvojej vahe su tvrdsie pruziny zbytocnost.

(reakce na) K-tech vs Wilbers

14.1.2019 v 11:12 | Nahoru | #17
caba29> nahříváky mám a tyto tlaky zhruba jezdím.

(reakce na) K-tech vs Wilbers

14.1.2019 v 13:11 | Nahoru | #18

Gumik píše: Assasin- stav je ok a samo že myslím lineární pružiny. Ale dik, ty ventilky se mi moc měnit nechtějí. Jak moc se mění pružiny podle hmotnosti jezdce? Resp. jaká je škála.
Třeba u K-techu jsem našel jen 2 varianty. Označení 9N a 9.5N.

neznamiScoterD - když je volná trat tak pod 2:30 a top mám 2.25.4 Moto je téměř sériová ZX6R takže žádné rychlořazení apod. A foukám dle výrobce. za studena to je myslím 1.6 vzadu a 1.9 v předu.Po zahřátí to je 1.8 vzadu a 2.1 v předu cca .



na SC2 je to malo, ohrata pred vyjezdem na drahu predek 2,4 pri teplote drahy do 25-40 st celsia, zadek 1,8 viz obrazek nize

K-tech vs Wilbers

15.1.2019 v 19:25 | Nahoru | #19
Ako som pisal. Predok 2,4 zadok 1,9 odjazdene dve sezony a nikdy nebol problem s pneu. Za kazdeho pocasia, len som menil zmes podla potreby
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ZX-6R 2008 PC V + Quick Sh... Kawasaki ZX-6R Ninja Mimicek95 3 5.2.2019 v 20:35 StiefTomas
Pěna pod kapoty Kawasaki ZX-6R Ninja Edye 12 2.2.2019 v 11:18 Yellec
Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja kuzmič 40 1.2.2019 v 08:49 mischa638
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 21 8.1.2019 v 15:03 FJRPEPA
ZX6R - Fuel cut valve Kawasaki ZX-6R Ninja Gumik 2 30.12.2018 v 13:14 Kohlstein

TOPlist