Téma: Moto na A1
Zdravím, ve 4. Měsíci si budu dělat rozšíření na A2 a rozhoduju se mezi CBF 600s - stromečkem - a 3 variantu mám FZ6...
Už jsem toho hodně přečetl, ale stejně jsem na važká h... chci se zeptat na vaše doporučení (samozřejmě mi to musí sednout) a taky na co si dát pozor a na co se ptát. Díky moc

Moto na A1

2.1.2019 v 10:39 | Nahoru | #1
Tak pokud to všechno bude mít 35kw v TP, tak všechny mašiny budou tou správnou volbou. Strom má takovej točivější motor, mám fz6 a ten spodek je trochu tupější, takže to vytáčet víc a podobné to bude asi i u cbf. Kup co ti bude nejvíce vyhovovat, posez a výška sedla.

Moto na A1

2.1.2019 v 12:28 | Nahoru | #2
cbf 600s, je super motorka. Měl jsem ji po r125. Nízká, lehce ovladatelná se slušným výkonem a s laďákem (leo vince) má super zvuk.

Moto na A1

2.1.2019 v 13:32 | Nahoru | #3
nemá náhodou FZ6 72kw?

Moto na A1

2.1.2019 v 13:49 | Nahoru | #4
Jaký máš rozpočet? Na co chceš motorku hlavně používat? Chceš cestovat, nebo se svézt po okruhu? Budeš jezdit ve dvou? Budeš jezdit denně do Werku?

Moto na A1

2.1.2019 v 14:09 | Nahoru | #5
Chci to na 2 roky pak Ačko a litra, v létě chcem s brachou projet Stelvio.. takže víkendové projížďky..

Moto na A1

2.1.2019 v 14:22 | Nahoru | #6
Ještě Ti zbývá vyzkoušet si čtyřválec a dvouválec, co Tě víc chytne...
Kolik do toho chceš vrazit peněz? Umíš si něco oservisovat?

Moto na A1

2.1.2019 v 14:25 | Nahoru | #7
Teď těch 70-80 základ olej filtry destičky si udělám sám.. vyměnit něco bych asi taky hecnul.. ale právě chci něco do čeho ty dva roky nebudu muset moc sypat 😁

Moto na A1

2.1.2019 v 14:54 | Nahoru | #8
Co třeba tohle:
https://www.motorkar...-zr-7-s-1363501.html
Nejlepší šestistovka je 750-tka
Samozřejmě by se musela uškrtit, ale za ty prachy....

Moto na A1

2.1.2019 v 15:04 | Nahoru | #9
Jestli to chceš na 2 roky, tak si kup pětistovku, která je na výkon 35kW dělaná a ne nic škrceného. Mám CB500F s 35kW (ŘP mám "plné" áčko, ale jdu postupně) a oproti kamarádově CBF600S je lehčí, ovladatelnější a s mnohem lepším tahem z nízkých otáček. 600S má dvě výhody - je mnohem cestovnější - což nevyužiješ - a má vyšší výkon v otáčkách - což ale škrcením odstraníš.

Moto na A1

2.1.2019 v 15:17 | Nahoru | #10
No původně jsem chtěl nc700x, a nechat si to ale známy který prodává hondy mi to nedoporučil jelikož to točí 6-7k otáček... doporučil mi cbf i kvůli toho že jsem “drobek” 😁

Moto na A1

2.1.2019 v 15:37 | Nahoru | #11
Jestli jsi "drobek", tak se s tou 600S budeš alespoň ze začátku dost trápit, hlavně na místě. Spousta lidí ti samozřejmě řekne, že je to "malá, lehká, hodná" motorka, ale ve srovnání s (předpokládám) Tvou 125 je to o 100kg více vážící tank. I v porovnání s tou mou je těžká. Jestli známý prodává Hondy, tak si zajdi na ty motorky sednout, aspoň na místě si je trošku popřehazovat ze strany na stranu a uvidíš, jaký je to rozdíl. 600S asi mít nebude, pokud nemají bazar, ale posezem to je docela podobné právě na to NC. Samozřejmě, pokud si koupíš nakonec tu 600S nebo něco podobně velkého, ale tak se s tím taky naučíš, ale bude to trvat mnohem dýl.

1 reakcí na tento příspěvek Moto na A1

2.1.2019 v 19:21 | Nahoru | #12
Jestli jsem to dobře pochopil, tak "drobek" bude "kus chlapa"

(reakce na) Moto na A1

2.1.2019 v 21:53 | Nahoru | #13
kuzmič> Přesně tak

Moto na A1

3.1.2019 v 09:23 | Nahoru | #14
Myslím, že máš podobný problém jako snižovači výkonu, tak to sem zkopíruju: https://www.motorka...mp;pgr=0#goto9771760
Honda NC 700 / 750 je na tom v kategorii do 35kW otáčkově v podstatě stejně, jako ostatní srovnatelné kubatury po seškrcení. Pro srovnání:

1. Kawa Ninja 400, 34kW/10.000rpm, 172kg, cena 150k peněz. Motor jede krásně plynule, je lehoučká a je radost s tím jezdit.
2. Kawa Ninja 650, 50kW/8000rpm, sníženo na 35kW, 193kg, 175k peněz. Po úpravě ti začne někde nad 5000rpm přivírat sekundární škrticí klapky a zpomalovat.
3. Kawa ZX-6R, 97kW/13500rpm, 192kg, dnes 285k peněz. Na 35kW upravit nejde, ročníky do 2013 můžou být upraveny na 25kW, ale nejdou řídit s novým A2. Konverze je většinou doraz na škrticích klapkách a zbude akorát ta chcíplotina do 7000rpm.
4. Kawa Z900, normálně má 92kW, ale je i škrtitelná verze 70kW/8000rpm, 210kg, 230k peněz. Ta normální varianta dosahuje 35kW už při 4000rpm. Po úpravě ti začne někde nad 3500rpm sekundární škrticí klapky. Při 8000rpm musí být ten krouticí moment zmenšen na polovinu, aby to bylo legální.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
strom vs scrambler Suzuki DL 650 V-Strom, Triumph Street Scrambler 8enil 28 Včera v 19:48 Frenki190
Výběr první moto Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSF 600 Bandit, Yamaha FZ6 ... mike033 27 14.2.2019 v 12:54 mike033
Kleště na brzdové třmeny [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki DL 250 V-Strom jakubfojtik 60 12.2.2019 v 20:59 gregson23
Na mašině na Magadan pro inspiraci ... [1 ... 4, 5] Suzuki DL 650 V-Strom Pajitu66 123 11.2.2019 v 19:45 jaro27
Stator v-strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom neverik 22 9.2.2019 v 08:18 PIGO

TOPlist