1 reakcí na tento příspěvek Stator v-strom 650
2011 - je model L1
2004-2009 su modely K4 - K9
2010-2018 su modely L0 - L8
- oznacuje sa to tak aj preto ze rok predaja nieje smerodajny - napr. uz na konci roka 2011 sa predava buducorocny model L2 (2012)
Zvolavacka na statory bola pre modely L2 (2012) - L5 (2015) - on ten stator bol rovnaky od K7 (2007) - len na tie starsie modely sa uz jednoducho vykaslali
Nahodny problem so zhorenim statora vznikol od modelu K7 (2007) kedy zdvihli jeho vykon - nieje to zavisle ani na vyske hladiny oleja ( aj ked ten sa odvtedy snazim drzat pri hornej ryske) - ani velkym odberom pridavnymi zariadeniami ( mne odisiel na K8 pri cca 40K km - ziadne pridavne svetla ..)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 72 | 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf |