Padací rámy Přidat reklamu

Téma: karburátor mikuni bst33
30.12.2018 v 11:02
zdarec chlapy,mohl by mi někdo říct proč je levej karbec tak zasranej?

karburátor mikuni bst33

30.12.2018 v 12:17 | Nahoru | #1
Protože nejezdíš na Vervu, ale na natural a nepoužíváš VIF? Protože na levém karburátoru je sytič?
Oba prostory pod mebránou jsou vzájemně propojené a odvětrané do atmosféry, takže při pohybu šoupátek se do nich spolu se vzduchem dostávají i nečistoty. Pokud se tam dostane i benzín kolem vedení šoupátek, což se za normálních okolností u teplého motoru neděje, měl by se odpařit a nemělo by tam z něho nic zůstat. Při studeném startu a zapnutém sytiči tam ovšem může něco málo benzínu navzlínat. Problém naturalu je, že nezmizí úplně, ale zůstanou po něm lepkavé pryskyřice.

1 reakcí na tento příspěvek karburátor mikuni bst33

30.12.2018 v 12:59 | Nahoru | #2
Čau, som pesimista, ak to je od spalín horenia , tak netesniaci sací ventil, len tip. Dúfam, že nemám pravdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor mikuni bst33

30.12.2018 v 14:01 | Nahoru | #3

krokoš píše: Čau, som pesimista, ak to je od spalín horenia , tak netesniaci sací ventil, len tip. Dúfam, že nemám pravdu.


Pokud by to tak bylo, jakou barvu má zbytek karburátoru a sací potrubí a kanál?

Naposledy editováno 30.12.2018 14:01:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor mikuni bst33

30.12.2018 v 14:37 | Nahoru | #4
Beranidlo> No, pokiaľ viem, tak sacie potrubie je dvojité čiže na ľavý karbec ide z ľavého ventilu a z pravého ventilu ide na pravý karbec , nie je to prepojené. Čiže keď netesní pravý ventil zak zaserie len pravý karbec a naopak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor mikuni bst33

30.12.2018 v 14:58 | Nahoru | #5

krokoš píše: Beranidlo> No, pokiaľ viem, tak sacie potrubie je dvojité čiže na ľavý karbec ide z ľavého ventilu a z pravého ventilu ide na pravý karbec , nie je to prepojené. Čiže keď netesní pravý ventil zak zaserie len pravý karbec a naopak.



To nie je pravda, prepája ich spoločný 3. sací ventil.

karburátor mikuni bst33

30.12.2018 v 16:32 | Nahoru | #6
zbytek karburátoru a sací potrubí je čistý,jen vrch je takhle zasranej

(reakce na) karburátor mikuni bst33

30.12.2018 v 18:12 | Nahoru | #7

Woozie02 píše: To nie je pravda, prepája ich spoločný 3. sací ventil.


Tak potom beriem späť a ospravedlňujem sa za svoju nevedomosť, myslel som, že je to ako u XT - 600. Idem si to pozrieť na Parts depot.

PS: záleží aký má rok výroby.

Naposledy editováno 30.12.2018 18:21:49

karburátor mikuni bst33

30.12.2018 v 19:27 | Nahoru | #8
rok výroby je 92

karburátor mikuni bst33

30.12.2018 v 20:56 | Nahoru | #9
Ešte ma napadlo, odvetrávanie oleju z motora ústi do airboxu a neprisáva si ten bordel z airboxu do toho karbecu? Treba ten bordel z airboxu čistiť, sem tam.

karburátor mikuni bst33

6.1.2019 v 12:05 | Nahoru | #10
Jde o to, že ten levý vrch karburátoru pod membránou je spojen otvorem do potrubí za klapku. Já jak ti motor občas střelí do sání tak to jde až tam nahoru. Podle mě máš vychozeny karburátor ( jako 99% Pegas protože díly se nedají koupit). Jaké máš studené starty?

karburátor mikuni bst33

7.1.2019 v 16:29 | Nahoru | #11
starty jsou v pohodě,jak za studena tak za tepla,ale šroub bohatosti byl na tom zasraným dvě otočky a na tom čistčím tři a půl otočky,a od půl plynu nahoru se to dusilo jako kdyby tam nešel benzín,ale ani náznak střílení
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia pegaso 650 voda Aprilia Pegaso 650 Davidnovakbv 11 Včera v 21:08 MichalGS
střílí do karburátoru Aprilia Pegaso 650 Jikonek 4 16.2.2019 v 14:52 Jikonek
Aprilia Pegaso rv98 po opravě volno... Aprilia Pegaso 650 peta.seda 2 11.2.2019 v 10:56 MichalGS
Jakou Yamaha XTZ 750 SuperTenere, Kawasaki KLE 500, Honda ... Zub47 25 4.1.2019 v 03:21 Zub47
Hydraulické stavění předpětí pružiny Aprilia Pegaso 650 countryf 1 2.1.2019 v 21:39 Maxipes_Fík

TOPlist