bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kompromis
29.12.2018 v 20:54
Zdarec všici, po enduru se vracím na silnici a řeším dilema, původně jsem chtěl 950sm ale potřebuju jezdit i delsi vzdálenosti a zároveň i nějaký záda a blbnutí (jistě že ne v provozu) :D jako alternativa mi vyšla fz1n nebo z1000 s tím že by se dala jiná rozeta. Vás prosím o rady, připomínky, zkušenosti a kydy.. Potřebuju bajk for fun a zároveň na tom někam dojet s batuzkem. Díky

Naposledy editováno 01.01.2019 20:08:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis

30.12.2018 v 12:59 | Nahoru | #1
PetrXX> jediné ktm co jede je SD1290r
však netvrdím, že je to špatná motorka, ale viděl by jsi rozdíl kdyby jsi s tím jel na dromu, tam může mít SM motor jakej chce, ale prostě ten 2V nikdy nejede jak 4vál, brácha ma tuono takže vím jak jedou 2V a to jsem měl půčeného i SD1290r (2018), ten už jede, ale taky se to nechová jak obyč 2V co má v sobě SM, prostě ta elektronika z toho dělá úplně něco jiného. Viděl bych to tak,že SM bude super na nějaké utažené točky, kdy se jede cca. 100km/hod a pak rychle ze zatáčky pryč, ale jak přijdou táhlejší zatáčky, tak je FZ někde jinde, sice ne v sérii ( zadní tlumič není kdo ví co), ale jako celek funguje velice dobře.
2V není pro každého, zkoušel jsem víc strojů a mě to třeba vůbec nesedí, dole nic, pak nástup a pocit brutálního zrychlení a vršek slabota (takovej naftovej motor), 4V prostě jede dole, ve středním pásmu taky a ve vršku je to proti 2V fakt znatelně silnější. Mě baví motorku točit do červenýho, a když dáš jinačí poměr na řetězovce, tak nemáš sice nesmyslnou maximálku (cca.280), ale jsi někde na 250 a pak je to ultimátní stroj. Moje fz valí v březnu na brzdu a podle toho vím, a vím co na motorce mám a budu ještě mít tak hranice 170koní a 120Nm je něco kam SM nemá šanci nikdy dosáhnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis

30.12.2018 v 19:38 | Nahoru | #2
Sonicek> hele, já jsem už starej abych měl potřebu si měřit ptáka, ale řeknu ti to jednoduše.
S mou SMR jsem jezdil na dromu a že by si mě kdejaký 4v dal ke svačině to fakt ne.
V provozu s ní mám najeto za čtyři roky dost a stejná story.
V běžném provozu hraje největší roli podvozek a schopnost zrychlení mezi kilem a dvěma. Vím jaké komponenty má SMR, vím jaké jsou možnosti jeho nastavení a vím, jak excelentní tah má motor právě na adrenalin běžného provozu.
Tvé tvrzení jak 990 KTM bledne vedle sériové FZ1 mě jen zlehka pobavilo, to je vše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis

30.12.2018 v 20:24 | Nahoru | #3

Sonicek píše: PetrXX> .... ale viděl by jsi rozdíl kdyby jsi s tím jel na dromu, tam může mít SM motor jakej chce, ale prostě ten 2V nikdy nejede jak 4vál, brácha ma tuono takže vím jak jedou 2V........



Vubec nechci pochybovat o tve vyledene fz1n, ale zrovna v Myte bych si na tunaka, dobre udrzovanyho/vyledanyho vsadil.
Mne se na RSV jezdilo hodne dobre. Jde dobre citit grip zadniho kola a hlavne kdyz to ustreli, je to pozvolny a citelny, ne jako u L4, kde se ti motor hned splasi do otacek, kolo se prehrabne a ty pak jdes na hasana.
V2 rozhodne maji neco do sebe, ale rovinky umeni jen ty prevrtane (1290 atp.), to je pravda.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N ondra-krajon 14 22.11.2023 v 20:56 Garides
FZ1 N 2009 - rotor a stator - amazon Yamaha FZ1 N luke_87 4 24.8.2023 v 21:42 slejir
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker


TOPlist