Naposledy editováno 01.01.2019 20:08:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis
však netvrdím, že je to špatná motorka, ale viděl by jsi rozdíl kdyby jsi s tím jel na dromu, tam může mít SM motor jakej chce, ale prostě ten 2V nikdy nejede jak 4vál, brácha ma tuono takže vím jak jedou 2V a to jsem měl půčeného i SD1290r (2018), ten už jede, ale taky se to nechová jak obyč 2V co má v sobě SM, prostě ta elektronika z toho dělá úplně něco jiného. Viděl bych to tak,že SM bude super na nějaké utažené točky, kdy se jede cca. 100km/hod a pak rychle ze zatáčky pryč, ale jak přijdou táhlejší zatáčky, tak je FZ někde jinde, sice ne v sérii ( zadní tlumič není kdo ví co), ale jako celek funguje velice dobře.
2V není pro každého, zkoušel jsem víc strojů a mě to třeba vůbec nesedí, dole nic, pak nástup a pocit brutálního zrychlení a vršek slabota (takovej naftovej motor), 4V prostě jede dole, ve středním pásmu taky a ve vršku je to proti 2V fakt znatelně silnější. Mě baví motorku točit do červenýho, a když dáš jinačí poměr na řetězovce, tak nemáš sice nesmyslnou maximálku (cca.280), ale jsi někde na 250 a pak je to ultimátní stroj. Moje fz valí v březnu na brzdu a podle toho vím, a vím co na motorce mám a budu ještě mít tak hranice 170koní a 120Nm je něco kam SM nemá šanci nikdy dosáhnout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis
S mou SMR jsem jezdil na dromu a že by si mě kdejaký 4v dal ke svačině to fakt ne.
V provozu s ní mám najeto za čtyři roky dost a stejná story.
V běžném provozu hraje největší roli podvozek a schopnost zrychlení mezi kilem a dvěma. Vím jaké komponenty má SMR, vím jaké jsou možnosti jeho nastavení a vím, jak excelentní tah má motor právě na adrenalin běžného provozu.
Tvé tvrzení jak 990 KTM bledne vedle sériové FZ1 mě jen zlehka pobavilo, to je vše.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis
Sonicek píše: PetrXX> .... ale viděl by jsi rozdíl kdyby jsi s tím jel na dromu, tam může mít SM motor jakej chce, ale prostě ten 2V nikdy nejede jak 4vál, brácha ma tuono takže vím jak jedou 2V........
Vubec nechci pochybovat o tve vyledene fz1n, ale zrovna v Myte bych si na tunaka, dobre udrzovanyho/vyledanyho vsadil.
Mne se na RSV jezdilo hodne dobre. Jde dobre citit grip zadniho kola a hlavne kdyz to ustreli, je to pozvolny a citelny, ne jako u L4, kde se ti motor hned splasi do otacek, kolo se prehrabne a ty pak jdes na hasana.
V2 rozhodne maji neco do sebe, ale rovinky umeni jen ty prevrtane (1290 atp.), to je pravda.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 14 | 22.11.2023 v 20:56 Garides |
FZ1 N 2009 - rotor a stator - amazon Yamaha FZ1 N | luke_87 | 4 | 24.8.2023 v 21:42 slejir |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |