cfmoto_cerven




Téma: Kompromis
29.12.2018 v 20:54
Zdarec všici, po enduru se vracím na silnici a řeším dilema, původně jsem chtěl 950sm ale potřebuju jezdit i delsi vzdálenosti a zároveň i nějaký záda a blbnutí (jistě že ne v provozu) :D jako alternativa mi vyšla fz1n nebo z1000 s tím že by se dala jiná rozeta. Vás prosím o rady, připomínky, zkušenosti a kydy.. Potřebuju bajk for fun a zároveň na tom někam dojet s batuzkem. Díky

Naposledy editováno 01.01.2019 20:08:08
Předchozí
1 2
Následující

Kompromis

29.12.2018 v 21:13 | Nahoru | #1
Bike 4fun = 950SM
Presuny i ve dvou to zvladne lehce, kdyz tak zainvestujes do sedla

Kompromis

29.12.2018 v 21:55 | Nahoru | #2
Mám 990SM a že bych pociťovat nějaké problémy při cestování, to říct nemůžu. Na dovolené preferuji nájezd tak 300_400km na den, ale dal jsem i 550 přes horské Cest a v pohodě. Sedadlo ergoseat se dá koupit v akci za“ pár“ korun

Kompromis

30.12.2018 v 00:56 | Nahoru | #3
Na zábavu spíš dvouvalec než 4

Kompromis

30.12.2018 v 08:55 | Nahoru | #4
Kdyz jsme u ty 950, co motor? Někde jsem četl že to má nějaký mouchy? Na častou údržbu jsem zvyklé..
Kolik km ten motor udělá?

1 reakcí na tento příspěvek Kompromis

30.12.2018 v 10:45 | Nahoru | #5
950ka mela jeste nejake mouchy, ktere se musely z vyroby vychytat, ale to zalezi, kterej modelovej rok budes kupovat.
Co te urcite ceka je spodni spojkova pumpa - resi se jinym vyrobcem - Oberon za cca 3500, pak prelozeni uchyceni bocniho stojanu - cca 500kc a podle najezdu spotrebni veci ktere bohuzel u KTM resit musis, jako hlavni bych videl horni spojkvou pumpu na pacce ktera driv nebo pozdeji zacne propoustet. Dal podle toho, co kupis.

Motor toho najede strasne moc, tam problem neni. Jen musis pocitat se spotrebou oleje - cca 0,2 - 0,5l na 1000 a spotreba podle toho jak za to tahas, ja mam rozmezi 5 - 11l

2 reakcí na tento příspěvek Kompromis

30.12.2018 v 11:53 | Nahoru | #6
FZ1 s převodem 16/47 a posereš se jak to jede jak to dostaneš nad 8tis, tak KTM může jít do prcny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis

30.12.2018 v 12:05 | Nahoru | #7
Sonicek> porovnávat FZ a 990 KTM je hovadina, naprosto jiný podvozek, naprosto jiný motor, naprosto odlišné chování.
A o chození KTM někam bych fakt úplně nemluvil.

2 reakcí na tento příspěvek Kompromis

30.12.2018 v 12:53 | Nahoru | #8
ještě si tam připiš Speed a Street Triple ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis

30.12.2018 v 12:59 | Nahoru | #9
PetrXX> jediné ktm co jede je SD1290r
však netvrdím, že je to špatná motorka, ale viděl by jsi rozdíl kdyby jsi s tím jel na dromu, tam může mít SM motor jakej chce, ale prostě ten 2V nikdy nejede jak 4vál, brácha ma tuono takže vím jak jedou 2V a to jsem měl půčeného i SD1290r (2018), ten už jede, ale taky se to nechová jak obyč 2V co má v sobě SM, prostě ta elektronika z toho dělá úplně něco jiného. Viděl bych to tak,že SM bude super na nějaké utažené točky, kdy se jede cca. 100km/hod a pak rychle ze zatáčky pryč, ale jak přijdou táhlejší zatáčky, tak je FZ někde jinde, sice ne v sérii ( zadní tlumič není kdo ví co), ale jako celek funguje velice dobře.
2V není pro každého, zkoušel jsem víc strojů a mě to třeba vůbec nesedí, dole nic, pak nástup a pocit brutálního zrychlení a vršek slabota (takovej naftovej motor), 4V prostě jede dole, ve středním pásmu taky a ve vršku je to proti 2V fakt znatelně silnější. Mě baví motorku točit do červenýho, a když dáš jinačí poměr na řetězovce, tak nemáš sice nesmyslnou maximálku (cca.280), ale jsi někde na 250 a pak je to ultimátní stroj. Moje fz valí v březnu na brzdu a podle toho vím, a vím co na motorce mám a budu ještě mít tak hranice 170koní a 120Nm je něco kam SM nemá šanci nikdy dosáhnout

(reakce na) Kompromis

30.12.2018 v 13:01 | Nahoru | #10

MaraVFR píše: ještě si tam připiš Speed a Street Triple ;)

Nuda a zase nuda, lineární nástup, prostě to jede, ale pocitově to nejede. Podvozek super, brzdy taky, ale motor okleštěnec projel jsem Speeda (2014) a jiná motorka od této značky co bych bral je street 2018, jede to na ten obsah suprově a ten podvozek....ale je to přece jen jinej segment než litry.

Kompromis

30.12.2018 v 13:04 | Nahoru | #11
Už mám zamluvenou 950 rv 06.. Jede to jak šlak :D

Kompromis

30.12.2018 v 14:01 | Nahoru | #12
Divný že 110kw jede lépe než 72kw

(reakce na) Kompromis

30.12.2018 v 15:09 | Nahoru | #13

MaraVFR píše: ještě si tam připiš Speed a Street Triple ;)


A nebo rovnou MT09.

Kompromis

30.12.2018 v 15:46 | Nahoru | #14
Snad to nevyvola moc vasni, ale dovolim si upozornit na to, ze ikdyz MT09 nejede spatne, tak utlumenej motor E4 a kdo vi jakejma palivovejma mapama bude oproti karbecove 950 pusobit jako bezemocni vec

(reakce na) Kompromis

30.12.2018 v 17:03 | Nahoru | #15

KubaLC8 píše: 950ka mela jeste nejake mouchy, ktere se musely z vyroby vychytat, ale to zalezi, kterej modelovej rok budes kupovat.
Co te urcite ceka je spodni spojkova pumpa - resi se jinym vyrobcem - Oberon za cca 3500, pak prelozeni uchyceni bocniho stojanu - cca 500kc a podle najezdu spotrebni veci ktere bohuzel u KTM resit musis, jako hlavni bych videl horni spojkvou pumpu na pacce ktera driv nebo pozdeji zacne propoustet. Dal podle toho, co kupis.

Motor toho najede strasne moc, tam problem neni. Jen musis pocitat se spotrebou oleje - cca 0,2 - 0,5l na 1000 a spotreba podle toho jak za to tahas, ja mam rozmezi 5 - 11l



to je docela dost... 5-11L oleje na 1000km.... to zere vic jak moje kamna v dilne

Kompromis

30.12.2018 v 17:06 | Nahoru | #16
Blbě čteš

Kompromis

30.12.2018 v 18:01 | Nahoru | #17
P-man> Z1000 urcite ne, jizdne je na tom hodne spatne. Nebrzdi, podvozek jak kocarek, proste tohle na blbnuti nechces.
Nevim jaky rozpocet, ale kdyz pises o zmene prevodu, urcite bych bral v uvahu tuono R/Factory. Je to hodne zabavne naradi vlastne uz od prvni generace.

Jinak podle priorit. Na nejake Orly bude SMR supr, ale taky se tam musis nejak dostat...

Kompromis

30.12.2018 v 18:24 | Nahoru | #18
Vždy je to o prdely a odvaze majitele, já sem třeba na 690Smc jezdil i 500 denně a úplně bez problémů, je to stejný typ moto jak 950,990 SM, semtam do stupacek, semtam záda na okresce díky skvělému podvozku, brzdam ti skoro nic neujede a hlavně z toho má člověk pořád pocit zábavy, samozřejmě na dlouhých úsecích je to trest jako žádný čtyřválec ti to podle mě nedá takový ten funfacktor, ale každý to má asi jinak
Zkoušel jsem od kámoše mt10, motorka super ale zábava je hodně vysoko a to má luxus spodek snad nejlepší čtyřválec na kterým sem jel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis

30.12.2018 v 19:38 | Nahoru | #19
Sonicek> hele, já jsem už starej abych měl potřebu si měřit ptáka, ale řeknu ti to jednoduše.
S mou SMR jsem jezdil na dromu a že by si mě kdejaký 4v dal ke svačině to fakt ne.
V provozu s ní mám najeto za čtyři roky dost a stejná story.
V běžném provozu hraje největší roli podvozek a schopnost zrychlení mezi kilem a dvěma. Vím jaké komponenty má SMR, vím jaké jsou možnosti jeho nastavení a vím, jak excelentní tah má motor právě na adrenalin běžného provozu.
Tvé tvrzení jak 990 KTM bledne vedle sériové FZ1 mě jen zlehka pobavilo, to je vše.

Kompromis

30.12.2018 v 19:54 | Nahoru | #20
Je to asi na zvyku a na tom, co kdo hledá. Já bych ten motor zas tak nedemonizoval, ale možná je to jen mnou, že ho neumím využít. Když to srovnám s minulou Zx12, tak tam jsem měl z toho motoru větší pocit dravosti a to i přes to, že jsem se rozhodne do vysokých otáček nedostává. Ale zase vším ostatnim, je to úplně někde jinde, je to jak větší jízdní kolo.
Já jsem s ní spokojený a to bohužel nejsem ten jezdec, co by to dal každou křižovatku na záda.
Na druhou stranu ale musím přiznat, že konstantní rychlost tomu nějak nesedí. Teprve, když se za to vezme, všechno do sebe nějak víc zapadá a začne to teprve fungovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis

30.12.2018 v 19:59 | Nahoru | #21
PetrXX> trochu OT, ale o kterým dromu mluvíš? O Myte? Nebo jsi to vzal i do Brna?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis

30.12.2018 v 20:24 | Nahoru | #22

Sonicek píše: PetrXX> .... ale viděl by jsi rozdíl kdyby jsi s tím jel na dromu, tam může mít SM motor jakej chce, ale prostě ten 2V nikdy nejede jak 4vál, brácha ma tuono takže vím jak jedou 2V........



Vubec nechci pochybovat o tve vyledene fz1n, ale zrovna v Myte bych si na tunaka, dobre udrzovanyho/vyledanyho vsadil.
Mne se na RSV jezdilo hodne dobre. Jde dobre citit grip zadniho kola a hlavne kdyz to ustreli, je to pozvolny a citelny, ne jako u L4, kde se ti motor hned splasi do otacek, kolo se prehrabne a ty pak jdes na hasana.
V2 rozhodne maji neco do sebe, ale rovinky umeni jen ty prevrtane (1290 atp.), to je pravda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis

30.12.2018 v 20:34 | Nahoru | #23
SLEEPER> tak v mýtě když jedu na 1ku, tak je přece úplně jedno jestli nemám spodek, prostě to jede furt. když 2, tak se to hůř sebere to je jasný, ale pak tam přijede nějakej střelec na 4v šestce co to opravdu umí, a ať máš co chceš, tak jsi v prcně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis

30.12.2018 v 20:36 | Nahoru | #24
MedWed> tak s 2v mýto nebo leda most, v brně by to bylo dost marný, a to potvrdí určitě každý kdo jel 2V a 4V, tam není o čem. beru v potaz stejné obsahy a typ. Třeba míle a gixero...obě kapoty, ale ten 2 prostě na takové tratě nemá, a můžete si tady klidně říkat co chcete

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis

30.12.2018 v 20:52 | Nahoru | #25

Sonicek píše: SLEEPER> tak v mýtě když jedu na 1ku, tak je přece úplně jedno jestli nemám spodek, prostě to jede furt. když 2, tak se to hůř sebere to je jasný, ale pak tam přijede nějakej střelec na 4v šestce co to opravdu umí, a ať máš co chceš, tak jsi v prcně



Jasne, ja spis beru ty vyjezdy, kde se rada pada na highsidera, jak se zrychluje z velmi nizkych rychlosti. Na to je V2 proste lepsi, hodnejsi...

e: Zitra to vsechno proberem.

Naposledy editováno 30.12.2018 20:53:07

(reakce na) Kompromis

30.12.2018 v 21:17 | Nahoru | #26
Sonicek> Já se ptám, na dělání si názoru je dost času...

1 reakcí na tento příspěvek Kompromis

30.12.2018 v 22:57 | Nahoru | #27
Funbike neni s r4

(reakce na) Kompromis

31.12.2018 v 09:17 | Nahoru | #28
SLEEPER> jasně, až se zase ožereme, tak o tom pokecáme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompromis

31.12.2018 v 09:21 | Nahoru | #29
KubaLC8> zábava je s každou motorkou, jen se to musí umět. Neříkám, že s V2 není sranda, ale projev motoru není nic pro mě. Nedá se na těchto starších strojích jet rychleji jak s V4, prostě cukatůra v zatáčce, špatná dávkovatelnost. Líbí se mi ta surovost ve středním pásmu, ale je to spís pocit, že to jede, ale skutečnost je taková, že pokud pojede vedle tebe 4V tak zrychlení bude +- stejné a pak Ti 4V ukáže záda. Bavíme se pouze o motoru, podvozek je u každé motorky jiné a hlavně srovnávat SM s FZ je přece něco úplně jiného.

Kompromis

31.12.2018 v 09:27 | Nahoru | #30
Já se svezl na Benelli TNT 1130 a z té jsem teda chcal blahem. Strašně zábavnej stroj.
Edit: ale jako baťoh bych na tom nejel ani pro rohlíky do krámu

Naposledy editováno 31.12.2018 09:29:00
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
FZ1 - Servo eliminátor [1, 2] Yamaha FZ1 N Sonicek 37 2.7.2019 v 15:35 Anubis1
FZ1 - náhrada za originální přední ... [1 ... 9, 10] Yamaha FZ1 N Sonicek 274 24.6.2019 v 09:14 Sonicek
Přívěra výfuku (EXUP) Yamaha FZ1-N Yamaha FZ1 N Stanovit 0 9.4.2019 v 10:51 Stanovit
Brzdové destičky FZ1 N Yamaha FZ1 N mattiass 26 8.4.2019 v 15:27 Hanz.D.
Fz1 n 2009 Yamaha FZ1 N pesi0067 1 6.4.2019 v 23:43 ramlik

TOPlist