globalmoto_duben_nolan





Téma: Praskajici viko karteru u kick startu
29.12.2018 v 15:15
Ahoj , jiz podruhe mi prasklo viko spojky u nakopavacky. Hridel je ulozena v karteru a i ve viku. Stalo se mi to jiz podruhe. Cim to muze byt ? Ojete zuby ? To by snad prasknout nemelo. Vsechno je v poradku ulozeni zadne vule a pod. Diky za radu.

Praskajici viko karteru u kick startu

29.12.2018 v 16:42 | Nahoru | #1
Zřejmě je to zeslabený jak jen to šlo.... Praskne ti to při neúspěšnym startu když tě kopne nebo jen tak během jízdy vibracema?

1 reakcí na tento příspěvek Praskajici viko karteru u kick startu

29.12.2018 v 17:37 | Nahoru | #2
Jedno s druhým. Vyčetl jsem že tato levná tlakově litá víka dostávají zabrat od vypínání spojky, je tam málo místa pro výztužná žebra a pak stačí víc zabrat při nakopávání a je vymalováno. Chápu, že při trialu budeš těžko hledat, jestli už jsou zuby starteru správně v záběru.

Řešením by mělo být masivní obráběné víko S3. Pokud se ti něco nezdá na tom startovacím segmentu, vyměň ho taky.

Praskajici viko karteru u kick startu

29.12.2018 v 17:48 | Nahoru | #3
Je to už druhý víko. Stoji 2000 Kc. Najel jsem 10 hodin a po 10 nastartoval a kruplo to. Premyslel jsem ze by to mohli byt zuby ojety a nedolehaly na ozubene kolo. Viko kupuju vzdy original v Praze u p. Voznaka. Zkusim se zeptat na nejake zesileni. No a asi to bude lepsi roztlacovat. 🤨.

Praskajici viko karteru u kick startu

29.12.2018 v 17:54 | Nahoru | #4
Uz jsem si to vybavil. Byl jsm na blbem miste a startoval jsem s kvaltem a zmacklou spojkou. Coz by to mohlo vysvetlit. Pokud je to viko podimenzovane.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajici viko karteru u kick startu

29.12.2018 v 17:55 | Nahoru | #5
Kohlstein> Kde si koupil to vikomod s3 ?

(reakce na) Praskajici viko karteru u kick startu

29.12.2018 v 18:24 | Nahoru | #6
šmudla> Já do trialu nedělám, jenom mě to zajímalo, tak jsem zapátral na webu, a evidentně nejsi sám, komu to furt praská.
Lité víko za dva tácy je slušná cena, možná je to po někom, kdo už ví, že je lepší dát tam silnější matroš. Na webu je za 95 euro, např. tady
https://www.enduropuro.it/shop/en/83-engine
To frézované víko je za slušný ranec.

Praskajici viko karteru u kick startu

4.1.2019 v 08:23 | Nahoru | #7
Jestli je tam místo tak bych zkusil do litého víka dodělat ocelovou vložku, aby bylo vedení hřídele pevnější. Něco podobného se stávalo na starých půlitrech od Yamahy, novější verze víka měla v odlitku zalisované ocelové pouzdro a bylo po problému.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přeplavování karburátoru Gas Gas 280 PRO b.o.b.a.n. 19 12.11.2018 v 18:45 šmudla
Tlak vzduchu vs nastavení směsi ka... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Kawasaki... šmudla 6 24.5.2015 v 20:11 BladeRider


TOPlist