bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pri rychlem pridani chcipne
28.12.2018 v 04:48
Zdar chlapi. nastartuju motorku a pri rychlem pridani plynu se jako hlti pak streli do karburatoru a zdechne. dal sem novou svicku novou fajfku i kabel. vycistil sem karbec a dela to porad. Muzete mi poradit kolik otacek mam otocit na smesi? Jak to strelilo tak to vyrazilo karbec z priruby valce.

Pri rychlem pridani chcipne

28.12.2018 v 12:51 | Nahoru | #1
Chudé je to hodně, ale nenapsal jsi, který máš ročník, ani jaký je tam karbec.

Pri rychlem pridani chcipne

28.12.2018 v 16:36 | Nahoru | #2
velka omluva je to 98 r.v. dneska sem se v tom zase rypal a nic moc. pomalu za plyn uplne v poho ale jak se vezme rychle tak se hlti.

Pri rychlem pridani chcipne

28.12.2018 v 18:31 | Nahoru | #3
Máš tam 40mm DellOrto? Jaké to má prvky? Podezřívám akcelerační pumpičku, jestli tam něco takového je.

Po 20 prudkých zataženích za šoupátko by jsi měl napumpuvat 7,2ml. Neutáhnul jsi moc štelovací šroubek?

Naposledy editováno 28.12.2018 21:37:10

1 reakcí na tento příspěvek Pri rychlem pridani chcipne

28.12.2018 v 21:41 | Nahoru | #4
Volnoběžný okruh má nastavení 1,25-1,5 otáčky. Obrázek je k TC z roku 95, možná tu pumpičku později přidali i na TE.



Naposledy editováno 28.12.2018 21:44:53

Pri rychlem pridani chcipne

31.12.2018 v 09:50 | Nahoru | #5
Ahoj nebyl jsem na pocitaci. Dneska ten karbec vyfotim a poslu ti fotku. Kdyz sem tu motorku kupoval tak mi predchozi majitel rikal ze je tam nejaky sportovni karbec. vyfotim poslu a uvidis jestli z toho budes moudry.

(reakce na) Pri rychlem pridani chcipne

31.12.2018 v 09:58 | Nahoru | #6
Kohlstein> ja ho vyfotim a zkusim i video a poslu ti to

Pri rychlem pridani chcipne

1.1.2019 v 14:41 | Nahoru | #7

1 reakcí na tento příspěvek Pri rychlem pridani chcipne

1.1.2019 v 19:41 | Nahoru | #8
Podle fotky by to měla být verze s akcelerační pumpičkou.
Zprava doleva je to
- tryska akcelerační pumpy
- těleso sytiče
- šroub pod šoupátkem
- volnoběžný šroub - pilot
Po nastartování se sytičem to běží a po ohřátí to drží volnoběh bez sytiče?

Pri rychlem pridani chcipne

1.1.2019 v 21:32 | Nahoru | #9
Zkusím to teď v několika krocích vysvětlit, tak snad neudělám nějakou botu. Důležité je mít v pořádku benzín, Verva je jistota. Plovák musí držet správnou hladinu - tady asi nebude nic špatně, hladina se nezvedá, když to máš chudé. Benzín musí přes kohoutek a jehlový ventil přitíkat v dostatečném množství, nejmíň 3dcl za minutu. Nesmí sát falešný vzduch na hrdle pod karburátorem. V závislosti na otevření šoupátka ovliňují jednotlivé okruhy karburátoru bohatost směsi podle obrázku. Tvůj problém je někde v oblasti C, ale je to samozřejmě ovlivněno i seřízením A+B+D.


Následující informace najdeš v návodech zde: http://dellorto.it/it/download/

Naposledy editováno 01.01.2019 22:16:54

Pri rychlem pridani chcipne

1.1.2019 v 21:52 | Nahoru | #10
Bohatost na volnoběh v oblasti A+B se v tvém případě seřizuje přidáváním nebo ubíráním obohacené směsi do prostoru za šoupátko. Ten šroub je anglicky idle-mixture nebo pilot screw, obvykle povolený kolem 1,5 otáčky. Musí být čisté vzduchové kanálky, volnoběžná tryska a taky vyústění pod šoupátkem. Malá volnoběžná tryska způsobuje, že po zaklapnutí plynu nechtějí hned klesnout otáčky kvůli ochuzené směsi.


U studeného motoru pomáhá se startem sytič. Musí být čistá tryska sytiče a přívod vzduchu od plovákové komory a do plovákové komory (hadička na boku na tvojí fotce), aby mohlo vzniknout dostatečné množství emulze.

Pri rychlem pridani chcipne

1.1.2019 v 22:15 | Nahoru | #11
V oblasti C je určující emulzní trubice a jehla v ní. Hlavní tryska musí mít dostatečnou velikost, aby stihla zásobovat benzínem, ale když je větší, než má být, nemusí se to do půl plynu projevit, protože určující je průřez mezi jehlou a emulzní trubicí. Všechno musí být čisté a bez nánosů nečistot. Dell´Orto má tady mít jednoduchou emulzní trubici (atomizer) a záleží jen na výšce a průměru komínku a na výšce hladiny benzínu. Seřizuje se polohou jehly. Jsou jehly různých průměrů a délek a k tomu různé emulzní trubice. Musí být čistý vzduchový kanálek k emulzní trubici.


Jsou emulzní trubice s bočními otvory a ty musí být taky pročištěné.

Někdy je karburátor tak zanesený svinstvem z naturalu, že to vypadá jak na následující fotce

Pri rychlem pridani chcipne

1.1.2019 v 22:40 | Nahoru | #12
Při prudkém přidání plynu se zvětší průřez pod šoupátkem, klesne rychlost proudu vzduchu a zároveň se zvětší nasávané množství. Menší rychlost znamená menší podtlak v difuzoru a toto vše se musí kompenzovat zmenšením průřezu jehly. U velkých karburátorů je změna průřezu moc rychlá a přívod benzínu nestíhá tak rychle reagovat. Proto je v systému akcelerační pumpička. Dávka se seřizuje se dorazovým šroubkem membrány (3) na čele - povolováním ven se dávka zvětšuje. Musí být v pořádku membrána ovládaná od šoupátka, čisté trysky a kanálky.




Naposledy editováno 06.02.2019 18:52:14

(reakce na) Pri rychlem pridani chcipne

5.1.2019 v 07:48 | Nahoru | #13
Kohlstein> jj nastartuju to se syticem pak ho stahnu a motorka bezi normalne ale jak pridam tak se jako hlti nejde za plynem

2 reakcí na tento příspěvek Pri rychlem pridani chcipne

2.2.2019 v 01:19 | Nahoru | #14
Zžij se skutečností, že pokud nemáš eroticky nalazený karbec tryskami , nebo tvůj stroj nemá rovnou erotické prádýlko od Keihin, tak to nikdy nebude fungovat stylem, vezmu za heft a čekám atomovou reakci. Karburace je projev, který spolu se 4T motorem prostě chvilku trvá. I s 2T. Musíš mít pravé zápěstí nalazeno na to, co si motor přeje. Pokud akc. pumpička maká, což zjistíš lehce po odebrání karbecu z příruby, vsazení oka před difuzor a zatažení za heft. Jakmile ti zkropí úsměv benzín, je ok. Nechá se to i odposlouchat na nasazeném karbu, že pumpuje. Pokud řešíš hlcení z nízkých otáček, je to normální jev. Je třeba dávkovat plynule. I na mé tupé babičce se to tak chová a po zvládnutí pravého zápěstí je možno využít potenciál od spodku a leze mrcha na zadek i na dvojec se spojkou a to je SM s delšími převody. snad jsem neurazil, dlouho jsem tu nebyl, tak jsem si ulevil

(reakce na) Pri rychlem pridani chcipne

6.2.2019 v 15:53 | Nahoru | #15
Wirus> Zdar vubec si neurazil ja dekuju za kazdou radu. Kdyz se na ni jde pomalu tak frci jako z praku. Nebudu se v tom stourat at to jeste neposeru. Ale dikes

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pri rychlem pridani chcipne

23.2.2019 v 06:55 | Nahoru | #16
Wirus> jeste bych mel dotaz jak pritvrdim central. Foukal jsem jsem tu nadrzku na vzduch a moc se tam toho nevejde spis skoro vubec nic. Budu tedy muset pritahnout pruzinu? Kdyz na to sednem ve dvou strasne to lehne k zemi. Muzes mi poradit? Lada

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pri rychlem pridani chcipne

23.2.2019 v 08:29 | Nahoru | #17
ladagolf> Od kdy je TE pro dva? Jasně, stupačky spolujezdce tam jsou, ale to má pionýr taky.

(reakce na) Pri rychlem pridani chcipne

24.3.2019 v 09:49 | Nahoru | #18
Kohlstein> dikes za rady motor bezi krasne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 brunob 22 21.11.2023 v 16:29 assassin
Obutí Husqvarny TE 610 Husqvarna TE 610 vena96 8 9.8.2023 v 17:57 doktorM
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Husqvarna TE 610 - přestavba na sup... Husqvarna TE 610 HSQ610 8 21.6.2023 v 10:44 assassin
Starty husqvarna Husqvarna TE 610 krf 29 25.2.2023 v 18:21 cipj


TOPlist