Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.
Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
assassin píše: Tak v zatáčce pokud jedes opravdu na hrane - rovna se na hranici trakce, tak tam nepreneses temer nic, natoz 100koni :D
Na Korsice jsem nikdy nebyl, ale pokud vam tam nekdo stíhá na 400ccm skútru, asi to nebude moc rychla trasa... tak je jasny ze tam potencial 1300ccm V2 nevyuzijes, ale zas se neda rict, ze ho nevyuzijes nikde.
takhle to myslím, ano... a nenapsal jsem že nikde... je jasný, že v zatáčce, v který na hraně letíš 200km/h už pouštíš do gumy solidní výkon... pak potřebuješ raketu V4...otázkou je zda-li tak někdo chce jezdit … já tedy moc ne …
Na Korsiku je třeba ideální velkoobjem desmodue ...tahá úplně zespoda a nepotřebuješ točit do 13trpm.... nebo ten DUKE asi taky(ale opět, veškerou dobu ti tam robot bude dávat dolů kolo a krotit výjezdy)...ale zrovna to TUONO třeba zrovna tam kralovat nebude, to je primárně dle mýho názoru motorka stabilnější a na rychlejší jízdu. Myslím si, že někdo na 60HP husce by nás tam setřel jak "gervais" ...
t_freedom píše: takhle to myslím, ano... a nenapsal jsem že nikde... je jasný, že v zatáčce, v který na hraně letíš 200km/h už pouštíš do gumy solidní výkon... pak potřebuješ raketu V4...otázkou je zda-li tak někdo chce jezdit … já tedy moc ne …
Na Korsiku je třeba ideální velkoobjem desmodue ...tahá úplně zespoda a nepotřebuješ točit do 13trpm.... nebo ten DUKE asi taky(ale opět, veškerou dobu ti tam robot bude dávat dolů kolo a krotit výjezdy)...ale zrovna to TUONO třeba zrovna tam kralovat nebude, to je primárně dle mýho názoru motorka stabilnější a na rychlejší jízdu. Myslím si, že někdo na 60HP husce by nás tam setřel jak "gervais" ...
..niekedy k tomu staci aj taketo cudo judo ,aby vypraskalo silnejsie motorky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... | Kohlstein | 41 | 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein |
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory | Honza-K | 8 | 6.3.2024 v 10:20 Honza-K |
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R | malčus77 | 35 | 23.2.2024 v 13:35 Koudy01 |
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory | V.I.R.G.I.L | 19 | 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA |
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R | Babettastián | 13 | 3.2.2024 v 19:28 Toser |