Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.
Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Dokud tě stačí na Korsice místní školit na 400ccm skůtru který má pravděpodobně míň jak 100HP, je dost možná logický uvažovat, že tam asi o moc víc výkonu nepouštíš ty ani případná elektronika. A já si zrovna myslím, ač samozřejmě ty budeš chtít dokonalé, měřitelné důkazy, že to logiku má...
Dáš-li místnímu na Desmodue HM možnost jet první, budeš se tím výkonem držet maximálně tím, že na výjezdu a na rovinách tomu naložíš ...ale v tý zatáčce tam stejně víc nedáš... a nechci ti popisovat jaký rádiusy a kolik výkonu... sám to dobře víš (viz. Špája a jeho V4, který ho neučinilo nejrychlejším) a jen prudíš... nic jinýho …
...ok, připouštím, možná je to 104,3BHP...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Toto pravidlo snad funguje vsade na svete.Ja mam super najazdeny Slovakiaring a rad som si tam vychutnaval omnoho silnejsie stroje co to tam nepoznali.
A potom boli ludia co si mna vychutnavali ako v pripade ked som obiehal madarskeho "moto gp" zavodnika co na rovinke pozna slovo plny a v zakrute plne brzdy a strach v ociach.Tak som si ho vychutnal s usmevom v prilbe a ked si uz myslim,ze viac to nejde naklonit a ani zalomit tak este podomna zrazu vletel mlady Jantulik na Aprilii 125 a vyskolil ma ako maleho chlapca
Naposledy editováno 02.01.2019 12:58:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
t_freedom píše: Attim> dnešní doba je o relativizaci...relativizovat cokoli ...někdy stačí použít mozek...
Dokud tě stačí na Korsice místní školit na 400ccm skůtru který má pravděpodobně míň jak 100HP, je dost možná logický uvažovat, že tam asi o moc víc výkonu nepouštíš ty ani případná elektronika. A já si zrovna myslím, ač samozřejmě ty budeš chtít dokonalé, měřitelné důkazy, že to logiku má...
Dáš-li místnímu na Desmodue HM možnost jet první, budeš se tím výkonem držet maximálně tím, že na výjezdu a na rovinách tomu naložíš ...ale v tý zatáčce tam stejně víc nedáš... a nechci ti popisovat jaký rádiusy a kolik výkonu... sám to dobře víš (viz. Špája a jeho V4, který ho neučinilo nejrychlejším) a jen prudíš... nic jinýho …
...ok, připouštím, možná je to 104,3BHP...
No jasně že prudím protože napsat 100HP a pak to obalovat do relativizace, abys uhájil pozici, to mi fakt přijde zábavný
Protože proč to není třeba 80 ? Nebo 120 ? Zjednodušeně se snažíš naznačit, že výkon nepřeneseš všechen, což sice chápu, jen nevím proč zrovna 100HP. Srovnání s místňákem na skútru hodně kulhá; v extrémním případě on jel úplně na plno a třeba já na sice silnější moto, ale bez znalosti čili třeba ve výsledku na 30% výkonu a třeba 90% možností pilota v aktuální situaci. Vůbec nic to ale neříká o tom, kolik výkonu můžeš v dané situaci přenést a už vůbec to nedává jakoukoli obecně obhajitelnou informaci o tom, že stejně v zatáčce nepřeneseš víc, jak 100HP.
Asi všichni víme, že jsou zatáčky, kde přeneseš třeba max 10 a taky zatáčky, kde přeneseš i třeba 180. Záleží na hromadě věcí kolem, ale "zrelativizovat" to na 100HP je prostě nesmysl, stačí přece použít mozek ...
A že jsou motorky lepší na utažený zatáčky než jiný motorky o tom se nepřu, ale o tom taky nebyla debata. Jen mě zaujala ta hodnota, to je celý
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... | Kohlstein | 41 | 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein |
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory | Honza-K | 8 | 6.3.2024 v 10:20 Honza-K |
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R | malčus77 | 35 | 23.2.2024 v 13:35 Koudy01 |
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory | V.I.R.G.I.L | 19 | 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA |
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R | Babettastián | 13 | 3.2.2024 v 19:28 Toser |