globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak ktoru
Zdravim Vas.
Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.

Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
Anketa: Tak ktoru?
Aprilia Tuono 1100 Factory
37%
29
KTM 1290 Superduke R
40%
31
MV Agusta Dragster 800 RC
13%
10
Triumph Speed Triple 1050 RS
10%
8

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 11:55 | Nahoru | #1
Attim> dnešní doba je o relativizaci...relativizovat cokoli ...někdy stačí použít mozek...

Dokud tě stačí na Korsice místní školit na 400ccm skůtru který má pravděpodobně míň jak 100HP, je dost možná logický uvažovat, že tam asi o moc víc výkonu nepouštíš ty ani případná elektronika. A já si zrovna myslím, ač samozřejmě ty budeš chtít dokonalé, měřitelné důkazy, že to logiku má...
Dáš-li místnímu na Desmodue HM možnost jet první, budeš se tím výkonem držet maximálně tím, že na výjezdu a na rovinách tomu naložíš ...ale v tý zatáčce tam stejně víc nedáš... a nechci ti popisovat jaký rádiusy a kolik výkonu... sám to dobře víš (viz. Špája a jeho V4, který ho neučinilo nejrychlejším) a jen prudíš... nic jinýho

...ok, připouštím, možná je to 104,3BHP...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 12:55 | Nahoru | #2
t_freedom> Z videa co si sem zavesil z Korziky je uplne jasne,ze ta vyskoli domaci aj na omnoho slabsom stroji.
Toto pravidlo snad funguje vsade na svete.Ja mam super najazdeny Slovakiaring a rad som si tam vychutnaval omnoho silnejsie stroje co to tam nepoznali.
A potom boli ludia co si mna vychutnavali ako v pripade ked som obiehal madarskeho "moto gp" zavodnika co na rovinke pozna slovo plny a v zakrute plne brzdy a strach v ociach.Tak som si ho vychutnal s usmevom v prilbe a ked si uz myslim,ze viac to nejde naklonit a ani zalomit tak este podomna zrazu vletel mlady Jantulik na Aprilii 125 a vyskolil ma ako maleho chlapca

Naposledy editováno 02.01.2019 12:58:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 14:46 | Nahoru | #3

t_freedom píše: Attim> dnešní doba je o relativizaci...relativizovat cokoli ...někdy stačí použít mozek...

Dokud tě stačí na Korsice místní školit na 400ccm skůtru který má pravděpodobně míň jak 100HP, je dost možná logický uvažovat, že tam asi o moc víc výkonu nepouštíš ty ani případná elektronika. A já si zrovna myslím, ač samozřejmě ty budeš chtít dokonalé, měřitelné důkazy, že to logiku má...
Dáš-li místnímu na Desmodue HM možnost jet první, budeš se tím výkonem držet maximálně tím, že na výjezdu a na rovinách tomu naložíš ...ale v tý zatáčce tam stejně víc nedáš... a nechci ti popisovat jaký rádiusy a kolik výkonu... sám to dobře víš (viz. Špája a jeho V4, který ho neučinilo nejrychlejším) a jen prudíš... nic jinýho

...ok, připouštím, možná je to 104,3BHP...



No jasně že prudím protože napsat 100HP a pak to obalovat do relativizace, abys uhájil pozici, to mi fakt přijde zábavný
Protože proč to není třeba 80 ? Nebo 120 ? Zjednodušeně se snažíš naznačit, že výkon nepřeneseš všechen, což sice chápu, jen nevím proč zrovna 100HP. Srovnání s místňákem na skútru hodně kulhá; v extrémním případě on jel úplně na plno a třeba já na sice silnější moto, ale bez znalosti čili třeba ve výsledku na 30% výkonu a třeba 90% možností pilota v aktuální situaci. Vůbec nic to ale neříká o tom, kolik výkonu můžeš v dané situaci přenést a už vůbec to nedává jakoukoli obecně obhajitelnou informaci o tom, že stejně v zatáčce nepřeneseš víc, jak 100HP.
Asi všichni víme, že jsou zatáčky, kde přeneseš třeba max 10 a taky zatáčky, kde přeneseš i třeba 180. Záleží na hromadě věcí kolem, ale "zrelativizovat" to na 100HP je prostě nesmysl, stačí přece použít mozek ...

A že jsou motorky lepší na utažený zatáčky než jiný motorky o tom se nepřu, ale o tom taky nebyla debata. Jen mě zaujala ta hodnota, to je celý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... Kohlstein 41 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory Honza-K 8 6.3.2024 v 10:20 Honza-K
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R malčus77 35 23.2.2024 v 13:35 Koudy01
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory V.I.R.G.I.L 19 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R Babettastián 13 3.2.2024 v 19:28 Toser


TOPlist