globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak ktoru
Zdravim Vas.
Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.

Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
Anketa: Tak ktoru?
Aprilia Tuono 1100 Factory
37%
29
KTM 1290 Superduke R
40%
31
MV Agusta Dragster 800 RC
13%
10
Triumph Speed Triple 1050 RS
10%
8

2 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

2.1.2019 v 09:47 | Nahoru | #1
Tuhle moderní kawu s kompresorem (tedy navíc jiný způsob přeplňování) bych s tvou ex-pramotorkou ani nezkoušel jakkoli srovnávat, to je fakt o vesmír jinde, nebo spíš o dva
Mimochodem z čeho plyne, že v zatáčkách přeneseš max 100HP ? To je nějaký dogma ? Platí to ve všech zatáčkách, nebo jen v některých ? Nechci tady dělat chytrýho, ale takovéhle konstatování mi nepřijde založené na realitě, to je prostě jen nějakej dojem (kdoví z čeho a proč), vydávaný za obecnou pravdu.
Samo chápu, že tě třeba může děsit 180HP a zase bychom se dostali do debaty o elektronice, případně že 100 nebo 130HP stačí, nevím, to už je fuk - i tak se ta debata posunula do jiné dimenze.

(reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 11:38 | Nahoru | #2
Attim> Tak realita je taka,ze 100 koni realne prenesies na cestu bez elektrniky a bez akej takej obavy ,ze ta motorka nakopne.
Tiez si myslim,ze keby si vypol vsetko na SD a dal mu palbu na okruhu a chcel vyuzit vsetky kone tak by to neskoncilo asi dobre.
Nato ale je tam ta chytra elektronika,ktora ti pomoze v danej situacii preniest max vykonu na cestu.
Treba si vyskusat obidva svety a zistit komu co presne vyhovuje a tu cestu si ist.Jednu mam za sebou (100 koni,motorka bez systemov) a teraz nastal cas vyskusat aj tu druhu (150-180 koni,moto s elektronikov) a zistit co mi viac vyhovuje a ktorym smerom sa budem do buducna uberat..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 11:55 | Nahoru | #3
Attim> dnešní doba je o relativizaci...relativizovat cokoli ...někdy stačí použít mozek...

Dokud tě stačí na Korsice místní školit na 400ccm skůtru který má pravděpodobně míň jak 100HP, je dost možná logický uvažovat, že tam asi o moc víc výkonu nepouštíš ty ani případná elektronika. A já si zrovna myslím, ač samozřejmě ty budeš chtít dokonalé, měřitelné důkazy, že to logiku má...
Dáš-li místnímu na Desmodue HM možnost jet první, budeš se tím výkonem držet maximálně tím, že na výjezdu a na rovinách tomu naložíš ...ale v tý zatáčce tam stejně víc nedáš... a nechci ti popisovat jaký rádiusy a kolik výkonu... sám to dobře víš (viz. Špája a jeho V4, který ho neučinilo nejrychlejším) a jen prudíš... nic jinýho

...ok, připouštím, možná je to 104,3BHP...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... Kohlstein 41 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory Honza-K 8 6.3.2024 v 10:20 Honza-K
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R malčus77 35 23.2.2024 v 13:35 Koudy01
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory V.I.R.G.I.L 19 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R Babettastián 13 3.2.2024 v 19:28 Toser


TOPlist