Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.
Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
2 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Mimochodem z čeho plyne, že v zatáčkách přeneseš max 100HP ? To je nějaký dogma ? Platí to ve všech zatáčkách, nebo jen v některých ? Nechci tady dělat chytrýho, ale takovéhle konstatování mi nepřijde založené na realitě, to je prostě jen nějakej dojem (kdoví z čeho a proč), vydávaný za obecnou pravdu.
Samo chápu, že tě třeba může děsit 180HP a zase bychom se dostali do debaty o elektronice, případně že 100 nebo 130HP stačí, nevím, to už je fuk - i tak se ta debata posunula do jiné dimenze.
Tiez si myslim,ze keby si vypol vsetko na SD a dal mu palbu na okruhu a chcel vyuzit vsetky kone tak by to neskoncilo asi dobre.
Nato ale je tam ta chytra elektronika,ktora ti pomoze v danej situacii preniest max vykonu na cestu.
Treba si vyskusat obidva svety a zistit komu co presne vyhovuje a tu cestu si ist.Jednu mam za sebou (100 koni,motorka bez systemov) a teraz nastal cas vyskusat aj tu druhu (150-180 koni,moto s elektronikov) a zistit co mi viac vyhovuje a ktorym smerom sa budem do buducna uberat..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Dokud tě stačí na Korsice místní školit na 400ccm skůtru který má pravděpodobně míň jak 100HP, je dost možná logický uvažovat, že tam asi o moc víc výkonu nepouštíš ty ani případná elektronika. A já si zrovna myslím, ač samozřejmě ty budeš chtít dokonalé, měřitelné důkazy, že to logiku má...
Dáš-li místnímu na Desmodue HM možnost jet první, budeš se tím výkonem držet maximálně tím, že na výjezdu a na rovinách tomu naložíš ...ale v tý zatáčce tam stejně víc nedáš... a nechci ti popisovat jaký rádiusy a kolik výkonu... sám to dobře víš (viz. Špája a jeho V4, který ho neučinilo nejrychlejším) a jen prudíš... nic jinýho …
...ok, připouštím, možná je to 104,3BHP...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... | Kohlstein | 41 | 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein |
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory | Honza-K | 8 | 6.3.2024 v 10:20 Honza-K |
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R | malčus77 | 35 | 23.2.2024 v 13:35 Koudy01 |
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory | V.I.R.G.I.L | 19 | 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA |
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R | Babettastián | 13 | 3.2.2024 v 19:28 Toser |