globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak ktoru
Zdravim Vas.
Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.

Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
Anketa: Tak ktoru?
Aprilia Tuono 1100 Factory
37%
29
KTM 1290 Superduke R
40%
31
MV Agusta Dragster 800 RC
13%
10
Triumph Speed Triple 1050 RS
10%
8

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 15:33 | Nahoru | #1
coffeeracer> jestli bych si to dovolil vypnout ? Jo, klidně dovolil, ale není k tomu důvod. Jezdím na režim Track s nejnižším stupněm kontroly trakce, na okruhu s AW ON a na silnici s AW OFF. Dělám to tak proto, že nejsem ten "purista" a klidně si nechám ohlídat prdel v extrémní situaci. Zároveň ta elektronika je naladěná fakt dobře, nechá tu motorku pěkně klouznout na výjezdu a já, jako jezdec neprofesionál, mám víc času čumět okolo a třeba řešit jak najedu další zatáčku. Stejně tak ABS, oproti Speedu (kde jsem jezdil s ABS OFF na okruhu vždy), ABS na SD je naladěno dobře a nemyslím, že bych bez něj brzdil lépe.
Zároveň jsem mimo slinici už jezdil i s vypnutou TC, překvapině se s tím dá jezdit normálně rychle , na plynu jsem stejně progresivní jako se zapnutou TC, nevnímám úplně rozdíl. To včem já vidím elektroniku přínosnou jsou extrémní situace - mokro, únava, zbrklé manévrování z jakéhokoli důvodu - tam to prostě pomůže a nic proti tomu nemám, naopak.
Jezdím ale stále s vědomím, že to nějaký koně má; na Speedu jsem v podstatě mohl jezdit on/off způsobem a nic zásadního se nedělo, na SD je třeba se trochu krotit. Už jsem taky jezdil bokem, nebo namísto pokusu o wheelie to protočilo zadní kolo - takový ty pokusy co to udělá s TC OFF - a žádný velký drama se nestalo. Tím chci říct, úplně v pohodě se s tím dá jezdit bez pomocníků, ale nevidím jediný důvod proč.

Dneska už ta elektronika je všude, v osmikilech taky, opět to beru jako last resort, pomoc v extrémních situacích. A ano, dá se na to "spoléhat" a jezdit full gas třeba na výjezdech, nicméně kdo takto uvažuje, stejně se jednou dostane pro penálu - přirozená selekce

(reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 16:21 | Nahoru | #2
Attim> Presne to ma zaujimalo
SD vyzera ako top volba co sa nechova zakerne ani ked vsetko povypinas..

To je pravda,ze motorka vzdy ide len tak ako otocis zapastim,ale v pripade Tuona to vyzera nato,ze to je stavana motorka pre magorov ako je Zajoch,ktorych miluju jazdu on-off
Pre takych ludi je uz snad len jediny nahac dost silny a to Brutale 1000 Oro s vykonom 212 koni

Tak aj 800 moze mat vykon,ktory nie je na zahodenie.
MV ich ma skoro 150..

Naposledy editováno 30.12.2018 16:23:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... Kohlstein 41 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory Honza-K 8 6.3.2024 v 10:20 Honza-K
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R malčus77 35 23.2.2024 v 13:35 Koudy01
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory V.I.R.G.I.L 19 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R Babettastián 13 3.2.2024 v 19:28 Toser


TOPlist