globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak ktoru
Zdravim Vas.
Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.

Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
Anketa: Tak ktoru?
Aprilia Tuono 1100 Factory
37%
29
KTM 1290 Superduke R
40%
31
MV Agusta Dragster 800 RC
13%
10
Triumph Speed Triple 1050 RS
10%
8

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 14:07 | Nahoru | #1
MilanTST> jo máš pravdu, 192kg platí pro S. Tak či tak, mě Speed normálně taky přišel okay, ale jakmile jsem z toho vlezl na něco jinýho (ducati, ktm, mv, ...), tak po přesednutí zpět to zase bylo pocitově těžký. Při jízdě jsem to ale úplně nevnímal.

Japonci dnes z pohledu techniky v tomto segmentu prostě nemají nic (vyjma MT10), jasně, můžeme se bavit o tom, že GSX-S1000 je o kus levnější a někomu může stačit. Ano, v podstatě souhlasím, ale primárně tu řešíme super-nakedy a to tahle Suzuki prostě není. Stejně tak osmikila, nezavrhuju to, mají svoje místo, ale zase, je to jiná třída, než o čem se tu bavíme.
Starý vrány to bylo jen reakce na t-freedoma, do debaty to samozřejmě něpatří (kupuje starý vrány a prsí se tím, jak je složitý na tom jezdit rychle, ale že ho to baví. Mě ne. to je celý )

Co se týká pomocníků - zase úplně jiná debata, nicméně alespoň prozatím je možné všechno vypnout, tzn. pro puristy je tu stále možnost "řídit motorku sám".

Naposledy editováno 30.12.2018 14:08:59

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 14:59 | Nahoru | #2
Attim> ok
v původní otázce ale jedno 8kilo od MV bylo, tak se jen snažím rozšířit nabídku a o fakt dobrej stroj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 15:08 | Nahoru | #3
Attim> Dovolil si si vypnut na 177 konovej motorke vsetko vypnut a odjazdit s tym okruh?
To uz by asi v mojom pripade rapidneho navysenia koni urcite znamenal letecky den
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... Kohlstein 41 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory Honza-K 8 6.3.2024 v 10:20 Honza-K
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R malčus77 35 23.2.2024 v 13:35 Koudy01
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory V.I.R.G.I.L 19 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R Babettastián 13 3.2.2024 v 19:28 Toser


TOPlist