Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.
Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Píšou 189 suchá, ale je zbytečný se přetahovat o kila. Mě to v tlapách těžký nepříšlo, ale Speed měl váhu vždycky trochu víš.
Proti Japoncům nic nemám, zvláště když mám jednoho doma, ale ty Evropský motorky jsou momentálně hezčí a mají většinou i lepší komponenty, taky jsou ale většinou o dost dražší. Takže záleží na každým soudruhovi kolik chce investovat a co se mu líbí. Třeba na GSX-S1000 nemusí být vůbec špatný svezení a Honda CB 1000 R mi taky nepřipadne špatná.
8 kila bych nezavrhoval a pro maníka kterej sedlal 1000 GT to nemusí být vůbec špatná volba, asi by byl ještě překvapenej kolik to jede
Já myslel že tady mluvíme o samejch novejch motorkách tak nechápu ty starý vrany.
Asi to mám jinak, já nechci žádný pomocníky, kontoly atd, chci si motorku řídit sám a když to poseru je to moje chyba.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Japonci dnes z pohledu techniky v tomto segmentu prostě nemají nic (vyjma MT10), jasně, můžeme se bavit o tom, že GSX-S1000 je o kus levnější a někomu může stačit. Ano, v podstatě souhlasím, ale primárně tu řešíme super-nakedy a to tahle Suzuki prostě není. Stejně tak osmikila, nezavrhuju to, mají svoje místo, ale zase, je to jiná třída, než o čem se tu bavíme.
Starý vrány to bylo jen reakce na t-freedoma, do debaty to samozřejmě něpatří (kupuje starý vrány a prsí se tím, jak je složitý na tom jezdit rychle, ale že ho to baví. Mě ne. to je celý )
Co se týká pomocníků - zase úplně jiná debata, nicméně alespoň prozatím je možné všechno vypnout, tzn. pro puristy je tu stále možnost "řídit motorku sám".
Naposledy editováno 30.12.2018 14:08:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... | Kohlstein | 41 | 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein |
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory | Honza-K | 8 | 6.3.2024 v 10:20 Honza-K |
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R | malčus77 | 35 | 23.2.2024 v 13:35 Koudy01 |
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory | V.I.R.G.I.L | 19 | 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA |
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R | Babettastián | 13 | 3.2.2024 v 19:28 Toser |