globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak ktoru
Zdravim Vas.
Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.

Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
Anketa: Tak ktoru?
Aprilia Tuono 1100 Factory
37%
29
KTM 1290 Superduke R
40%
31
MV Agusta Dragster 800 RC
13%
10
Triumph Speed Triple 1050 RS
10%
8

2 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

30.12.2018 v 12:50 | Nahoru | #1
Sám Triumph píše u RS 192kg suchá hmotnost. Speed R 2015, který jsem vlastnil, měl psáno 214 mokrou, tj. tam asi k nějaké redukci došlo, ale fakt minimální. Na RS jsem ale nejel, takže nemůžu přímo hodnotit, nicméně oproti modelu 2015 si dovolím říci, že to nebude o parník jinde (rám, kyvka, podvozek to samé, upravený motor a plechy/plasty). Pocitově ta motorka váží víc, prostě je to znát, možná je to i dáno celkovou stavbou, SD je proti tomu subtilní a lehká, zase minimálně pocitově..
Apropo ten motor, má v celém spektru lepší parametry, špičkový výkon 150ps dosáhli právě díky posunu otáček. Ale pozor, tím nechci RS jakkoli shazovat - bude to skvělej stroj, jen já osobně bych vyčkal na úplně novou motorku, pak se uvidí. Do té doby mám SD

Ono dneska na trhu v tomto segmentu toho zase tak moc není, nebo teda z mého pohledu není, protože:
- japonský motorky děkuji nechci, možná předsudky, ale nechci, Suzuki, Honda, Kawa nic nemá (rozpočtovky, prostě nehrají stejnou ligu), Yamaha má MT10 což by mohlo být zajímavý, ale ... jestli SD není hezká moto, tak co je toto ??? Ne, to ne
- S1000R je úžasnej stroj, ale pro mě je klasický 4V v řadě prostě nuda, šeď
- MV jsou cenově mimo realitu, ale tam už bych si nějakou 1090RR představit uměl i s tím 4V motorem. Osmikila jsou o třídu jinde, to sem nepatří
- Duc má Monstra, jezdil jsem na 1200S a nijak mě to neoslovilo, ani motorvě, ani posezem, prostě nic, co by zaujalo

No a tím jsme se zase dostali k Tuonu a SD. Dokud Ducati nevjde s nakedem s V4, případně se nějkej japonec neprobudí a nevlítne do segmentu s nějakou peckou, tak to je realita.
A co se týká výkonu - ono to není jen o výkonu, s tím se pojí i vše ostatní, výrobci mám prostě servírují to nej co mají a tak je třeba to brát. Výkonu se nebojím, já bych na druhou stranu vůbec nechtěl jezdit starý vrány, protože mi to prostě nic neříká, nemám sebemenší důvod přizpůsobovat se něčemu, co nefunguje apod. Ale to je úplně jiná debata. Jestli stačí 130 koní nebo ne je individuální. Mě 130 stačí, ale 180 je prostě lepší, je to tam, je s tím sranda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 13:51 | Nahoru | #2
Attim> http://www.triumphm...new-speed-triple-rs/

Píšou 189 suchá, ale je zbytečný se přetahovat o kila. Mě to v tlapách těžký nepříšlo, ale Speed měl váhu vždycky trochu víš.

Proti Japoncům nic nemám, zvláště když mám jednoho doma, ale ty Evropský motorky jsou momentálně hezčí a mají většinou i lepší komponenty, taky jsou ale většinou o dost dražší. Takže záleží na každým soudruhovi kolik chce investovat a co se mu líbí. Třeba na GSX-S1000 nemusí být vůbec špatný svezení a Honda CB 1000 R mi taky nepřipadne špatná.

8 kila bych nezavrhoval a pro maníka kterej sedlal 1000 GT to nemusí být vůbec špatná volba, asi by byl ještě překvapenej kolik to jede

Já myslel že tady mluvíme o samejch novejch motorkách tak nechápu ty starý vrany.

Asi to mám jinak, já nechci žádný pomocníky, kontoly atd, chci si motorku řídit sám a když to poseru je to moje chyba.

(reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 14:55 | Nahoru | #3
Attim> Mame to dost podobne co sa nazorov tyka.
Tiez nejako neviem dost japonskym motorkam na chut a to som si bol odskusat Kawu Z1000 a nic mi to nehovorilo.
Ale samozrejme vzdy najprv vyskusam a az potom to uzavrem v sebe ci mi ta motorka sadla ,alebo nie.
Snazil som sa tiez vyskusat MT-10 SP,ale kym bol nato cas ,tak uz bola predvadzacka v tahu a zakladnu verziu som nechcel skusit.
S1000R bola tiez vo vyhlade,ale tento rok dosiel novy supersport a tak ratam,ze buduci rok dojde vynoveny naked a tym padom by bola hlupost si zadovazit "stary"model motorky.Ja to mam zatial naopak a jazdil som len na starych vranach,ale chcem skusit nieco inovativne a zistit ako to jazdi..
..a mozno ako pise Freedom sa neskor vratim ku klasike s nizsim vykonom a bude to pre mna ta spravna cesta..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... Kohlstein 41 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory Honza-K 8 6.3.2024 v 10:20 Honza-K
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R malčus77 35 23.2.2024 v 13:35 Koudy01
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory V.I.R.G.I.L 19 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R Babettastián 13 3.2.2024 v 19:28 Toser


TOPlist