globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak ktoru
Zdravim Vas.
Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.

Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
Anketa: Tak ktoru?
Aprilia Tuono 1100 Factory
37%
29
KTM 1290 Superduke R
40%
31
MV Agusta Dragster 800 RC
13%
10
Triumph Speed Triple 1050 RS
10%
8

2 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

30.12.2018 v 12:17 | Nahoru | #1
Já si tedy taky osobně myslím, že by třeba 765 byla možná pro tebe skvělá volba. Náš kámoš šel přes ducati SF 1098, SD 1290 až do Street Krypla 765RS a Most jezdí dnes za stejný časy.
Já jsem zvyklej cca. na 130HP a ty 170HP dnešní naháče ve mě podvědomě vzbuzují ostražitost. Už jen tím, jak snadno ti dovolí jet zase o kus rychleji bez moc velkýho snažení a úsilí.
S Attimem jsme oba sedlali stejný motorky, o kterých tu píšem a já, narozdíl od něho, jsem si v hlavě řekl že to vlastně fakt nepotřebuju. To co dnes jezdíme je poměrně kalup a víc už jezdit nechci, nota bene když dozajista vím, že výkon motoru už mě dnes nijak neomezuje, spíš mý vlastní umění... a nahrazovat ho koněma, který mi bude na druhou stranu krotit imaginární robot, to fakt nechci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 13:17 | Nahoru | #2
t_freedom> To je nazor ktoremu sa mozno casom aj ja dopracujem.
Pisem to tu uz viackrat,ze mi nezalezi na konoch,ale na podvozku a odladeni motorky,ktora by sa lahko vrhala do zakrut.
Pri jazdach co som ale mal moznost absolvovat na Tripli a Monstrer R som nemal pocit,ze sa neda skrotit 150-160 koni na kultivovane vychovanej motorke.
Vobec mi tie motorky neprisli nad moje sily a schopnosti jazdy.
Pomocnici nastaveny na minime a v hlave stale kontrola nad vyjazdom zo zakrut nech nepride high sider po poriadnom zatiahnuti za plyn.
A to ako som pisal som presadal zo 100 konove motorky,ale s vyssim krutakom,ktory bol pre mna to prave fun.
Ale berem to,ze obrazne povedane 160 koni v Ducati je uplne nieco ine ako 170 koni v SD ci Tuone.
Ale uplne chapem to preco mi doporucujete mensie RS,kedze bysom si ho mohol asi aj viacej uzit ako jeho vacsieho brata..

(reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 13:33 | Nahoru | #3
t_freedom> souhlas

Co ten Kripl, léčíš si nějakej komplex,

Naposledy editováno 30.12.2018 13:53:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... Kohlstein 41 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory Honza-K 8 6.3.2024 v 10:20 Honza-K
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R malčus77 35 23.2.2024 v 13:35 Koudy01
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory V.I.R.G.I.L 19 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R Babettastián 13 3.2.2024 v 19:28 Toser


TOPlist