Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.
Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Poradne se zamysli nad tim, co presne chces. A Öhlins z masiny neudela stiku v zatackach..
Co sa tyka SF ja to vidim tak a ty inac a tak to ma byt..tisic ludi,tisic chuti.
Co jednemu vyhovuje,druhemu uz nemusi..
Fuu MT-10 neviem dojst na chut..
Po debate v tomto vlakne urcite skusim SD a Tuono ako na zatackovej ceste (100-120km) ,tak aj na okruhu a uvidim ci to je presne to co som hladam,alebo ako mi tu uz viaceri pisali vratim sa o level nizsie a skoncim na niecom ako je Street Triple co sa vykonu tyka.
Urcite sa neunahlim a nezoberem motorku podla teoretickej debaty co tu vedieme,ale chcel som predtym vediet realne skusenosti od ludi co tie motorky vlastnia.
Ohlins to neurobi,ale ten medzikus na motorke,ale sam som pocitil rozdiel ked som dal 20 min na Slovakiaringu na svojej Sportke 1000 s obycajnymi tlmicmi a nasledne druhu 20min na Sporte 1000 Paul Smart ,kde su ohlinsy..o 4 sekundy som zrychlil ,len vdaka podvozku,ktoremu sa dalo omnoho viacej verit a dalo sa viac donho opriet.
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Coffeeracer > hele pokud je prvoplán mrštná mašina do zatáček.. a až pak někde okruh, tak na Tuono rovnou zapomeň. Na Pezinsku babu ti stačí 80HP a vyškolíš tam každýho. Tam na Tuono nedáš ani trojku a hodně zatáček budeš jezdit na podtočenou dvojku. Ta motorka litá přes 250km/h a tomu odpovídá stopa a ergonomie.
Jezdíme každý jaro na Korsiku a věř že tam se v zatáčkách všechny výkonový rozdíly mažou a přebytek výkonu je spíš k zlosti. Ve finále ti tam 'robot" stejně víc jak 100BHP nepustí.
Tam by např. StreetKrypl byl král. Lehký a dostatečně výkonný. Jde hlavně o to, co musíš odbržďovat, protože si tam na brzdách furt a tím se dostává dopředu.
Pokud je priorita tohle, Tuono rovnou vyřaď.
Problém bude, že se při svezení každýmu ten 'výkon' líbí a často díky tomu zapomenou co vlastně opravdu chtěli
Výhoda SD v takový lokaci je tzv."volha efekt"... dáš tam trojku a jedeš 20km, zatímco blbci před tebou řaděj jak pomatený v každý zatáčce.
Naposledy editováno 01.01.2019 09:37:57
2 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Vsechny tyhle hypernakedy jsou na tahly zatacky nebo okruh. Pokud chce neco na Babu a sem tam na okruh, nejaka 800 bude vhodnejsi, jak rikas. Ale ani na tyhle bych se ja nevydal do Evropy. On hleda tri v jednom a to proste nenajdes..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Znamy ma MTS a na okruh 848 a vyhovuje mu to tak.Podobne som to tak mal aj ja,ale rychlo som okruhac predal a radsej dral Sporta na okruhu.
Musim ti dat,ale za pravdu,ze nic dokonalo univerzalne neexistuje,ale ja sa budem snazit nieco take najst aj za cenu,ze budem viacej trpiet napriklad pri cestovani...
Urcite budem informovat co som si nakoniec vybral a hodim to sem..
Ty si si nakoniec preco kupil po Hyposovi,SF,atd Dragster?Po skusenostiach s Dragstrom.Kupil by si si ju znova?Budes skusat aj novu 950SP?
Naposledy editováno 01.01.2019 12:30:29
Ako pises ty aj Petta je najdolezitejsie si ujasnit co je priorita.
Skusim to teda viacej rozpisat.
Tym,ze byvam v BA a ocividne poznate aj Babu a Zahorie a cesty ,ktore su tam.
V podstate tam travim najviacej casu co sa motorky tyka.Cez tyzden si dam vecerne jazdy na okruhu.
Vacsinou 2 jazdy po 20 mins medziprestavkou,kedze radsej si 2 jazdy odjazdim naplno ako v jednom kuse a potom clovek robi chyby z unavy.
Pride vikend a dam si nieco cez agenturu,alebo som vyrazil na cesty v okoli BA (200-300km)
Ked som niekam cestoval,tak vzdy na etapy.Nemam rad dlhe presuny.
Napriklad ked sme isli do Chorvatska cesta bola BA-Balaton (250km),Balaton-Rijeka (370km),popri pobrezi vyley denne 50-100km a zas naspat..
Snazil som sa max tak do 400Km ,kedze potom to uz bolo na ukor prdele,ale ako pisem dalo sa aj na Sporte cestovat.
Poznam blazna co dal BA-WDW Misano na jeden tah na Sportke
Co sa tyka cestovania po Europre,tak to bude podla vsetkeho jednorazova zalezitost fakt len kvoli tomu,ze chcem navstivit svetozname okruhy a vyskusat si ich a splnit si tak sen.Aj to ratam,ze bude jednorazovy vylet cez leto,kde presuny ratam,ze budu max do 400-500km.Leto je dlhe a ja mam casu dost.Urcite budem chciet pojazdit Alpy a priesmyky,ktore sa v nich nachadzaju.Po takomto vylete zas bude motorka skor jazdit "okolie" BA a max tak blizke Alpy.
O Korzike som cital a pokial viem poriadaju sa tam aj hromadne vylety,ale tam co viem si uz posielate motorky na kamione a vy tam letite,vsak?
To musi byt tiez TOP vylet podla videi co su odtial
Takze cestovanie by som dal na 3 miesto,okruh na 2 a jednotkou by boli pohodickove zatockeve cesty Zahoria na vyvetranie hlavy...
A podla vsetkeho ked si tak urovnavam myslienky to fakt vyzera na SD..ak nie dokonca na Duke 790..hmmm....
To bola motorka pre pravych psychosov co miluju motorku,ktora sa tazko kroti.
Skusil som si ju na Ducati day a Slovakiaringu a nikdy viac,ale to 95 % ludi co ju tam vyskusalo vratane zavodneho jazdca(nespomenie si na meno) co ho sponzoroval pan Grec z Ducati SK.To bol podla mna vrchol ladovca pre psychosov co Ducati vyrobila.Ja fakt nepoznam cloveka co by ju mal viac ako sezonu a ked ju este maju ,tak ju malo jazdia,lebo ten respekt je tam na vysokej urovni,kedze velka SF-ko si zije vlastnim zivotom,alebo potom je tu druha moznost,ze nemam gule na tuto motorku
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Pokud chces casteji na okruh, tak SD bude ok. Neni to okruhovka, ale da se s tim jet i dal. A ten kroutak je super..
HYM 950 uz bude vic zabavnejsi a mensi motorka. S 939 se dalo litat okruhu, rovinky nemelo cenu tahat na max, ale zatacky sis uzil. Na Babe jsem s nim byl casto. A mel jsem na nem i kufry a dalo se jet na vikend i ve dvou.. je to dobra motorka, ale vykon tam neni.. ten SD se uz blizi slusnymu univerzalu.. na Babu a vylet na vikend mam neco jinyho..
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Riesis podvozok?
Tak sa mi zda,ze si silno MV Agusta pozitivny
Hypos ked mal vyjst na trh bol pre mna jasna volba na kupu motorky,ale potom ,ked som sa s nim vozil a ukazal mi clovek jazdiaci motardy ako sa natom jazdi na krev,tak som pochopil,ze to zrovna neni ten spravny bike pre mna..sila je,ze to bolo pred 12 rokmi pokial si dobre pamatam..leti nam to..
Po dlhsej dobe si ho chcem zasa vyskusat kam sa posunul,ale 16000 euro by som zato teda nedal ani omylom.
Tiez si myslim,ze nakoniec ten SD bude ta spravna motorka,ktora sa co najviac priblizuje mojim predstavam o biku,ktory by mi najviac vyhovoval.
Osobne si myslim,ze pridu strely v trieda hyper nakedov. (S1000R,SF V4)
A ked sa ti dari v praci,podnikani,vyhral si lotto,tak je tu jeden klenot co by stal za hriech osedlat a to Brutale 1000 Serie Oro
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
A to jsem presvedceny, ze jsem vlastnil tu spolehlivejsi cast.
Naposledy editováno 01.01.2019 21:16:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Bohuzel si ted jinou znacku mimo Ducati, kterou nechci, neumim predstavit. Problem je v servisech. Aprilia, Moto Morini, Triumph neznam nikoho spolehlivyho. A KTM masinam neverim. Mam svy predsudky..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Co sa tyka kazovosti Ducati fakt som nemal pocit,zeby to boli kazove stroje ako sa o nich traduje.
Ked chces silneho nahaca stale mas z coho vyberat z japonskej konkurencie.
Z1000,MT-10 SP,Honda CB 1000R+,Suzuki GSX-S1000 a popravde komu sa lubi retro je tu Katana,ktora je prezlecena GSX-S 1000..
Diely na Agustu si zhanas sam?Vtom som videl najvacsi problem co sa tykalo oprav,ze strasne dlho trvalo kym dodali nejaku suciastku do znackoveho servisu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
coffeeracer píše: Gonzo>
Ked chces silneho nahaca stale mas z coho vyberat z japonskej konkurencie.
Z1000,MT-10 SP,Honda CB 1000R+,Suzuki GSX-S1000 a popravde komu sa lubi retro je tu Katana,ktora je prezlecena GSX-S 1000..
Diavel je motorove a povozkove daleko za tim, pro co je predurcen. Tzn. Hoblujes svody a je to obrovska skoda. To co jmenujes jsou cajicky. Predstavoval bych si neco poradneho. Treba nahata zzr s kyvkou z gtr. Nebo mt01 s motorem z vmaxu. Je mi u riti, ze by to vazilo 300 mokry. Tuono je hukot, jenze jak je to mrnavy, tak mi na nem okamzite vypina mozek. Ktmko jakztakz splnuje predstavy, ale je to ktm.
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Tak potom pre teba mam tip na bike s ktorym som si dal 100km a takto som sa pod helmou..
https://www.tipmoto....-akrapovic-demo.html
Brutalny bike pre fajnsmekrov
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Ked sa ti paci MT-01,tak co hovoris na noveho Indiana FTR 1200?
To nie je tvoja salka kavy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Kupil som si katalog Motohouse 2019 a nic ine uz druhy tyzden nerobim,len ho prezeram a citam stale dokola.
Niekde vyssie som to ale uz pisal,ze japoncom proste neviem dojst na chut a kebyze nemam na vyber a ine motorky neexistuju,tak najskor by to bola Honda CB100O R+,kde ma ale v dnesnom teste nemilo prekvapili jej vibracie,alebo by to bola prezlecena GSX-S 1000 za Katanu..ten look sa mne osobne velice paci.
Ale nastastie je z coho vyberat aj mimo Japonsko
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... | Kohlstein | 41 | 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein |
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory | Honza-K | 8 | 6.3.2024 v 10:20 Honza-K |
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R | malčus77 | 35 | 23.2.2024 v 13:35 Koudy01 |
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory | V.I.R.G.I.L | 19 | 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA |
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R | Babettastián | 13 | 3.2.2024 v 19:28 Toser |