globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak ktoru
Zdravim Vas.
Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.


Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
Anketa: Tak ktoru?
Aprilia Tuono 1100 Factory
37%
29
KTM 1290 Superduke R
40%
31
MV Agusta Dragster 800 RC
13%
10
Triumph Speed Triple 1050 RS
10%
8

2 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

30.12.2018 v 12:17 | Nahoru | #61
Já si tedy taky osobně myslím, že by třeba 765 byla možná pro tebe skvělá volba. Náš kámoš šel přes ducati SF 1098, SD 1290 až do Street Krypla 765RS a Most jezdí dnes za stejný časy.
Já jsem zvyklej cca. na 130HP a ty 170HP dnešní naháče ve mě podvědomě vzbuzují ostražitost. Už jen tím, jak snadno ti dovolí jet zase o kus rychleji bez moc velkýho snažení a úsilí.
S Attimem jsme oba sedlali stejný motorky, o kterých tu píšem a já, narozdíl od něho, jsem si v hlavě řekl že to vlastně fakt nepotřebuju. To co dnes jezdíme je poměrně kalup a víc už jezdit nechci, nota bene když dozajista vím, že výkon motoru už mě dnes nijak neomezuje, spíš mý vlastní umění... a nahrazovat ho koněma, který mi bude na druhou stranu krotit imaginární robot, to fakt nechci

2 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

30.12.2018 v 12:50 | Nahoru | #62
Sám Triumph píše u RS 192kg suchá hmotnost. Speed R 2015, který jsem vlastnil, měl psáno 214 mokrou, tj. tam asi k nějaké redukci došlo, ale fakt minimální. Na RS jsem ale nejel, takže nemůžu přímo hodnotit, nicméně oproti modelu 2015 si dovolím říci, že to nebude o parník jinde (rám, kyvka, podvozek to samé, upravený motor a plechy/plasty). Pocitově ta motorka váží víc, prostě je to znát, možná je to i dáno celkovou stavbou, SD je proti tomu subtilní a lehká, zase minimálně pocitově..
Apropo ten motor, má v celém spektru lepší parametry, špičkový výkon 150ps dosáhli právě díky posunu otáček. Ale pozor, tím nechci RS jakkoli shazovat - bude to skvělej stroj, jen já osobně bych vyčkal na úplně novou motorku, pak se uvidí. Do té doby mám SD

Ono dneska na trhu v tomto segmentu toho zase tak moc není, nebo teda z mého pohledu není, protože:
- japonský motorky děkuji nechci, možná předsudky, ale nechci, Suzuki, Honda, Kawa nic nemá (rozpočtovky, prostě nehrají stejnou ligu), Yamaha má MT10 což by mohlo být zajímavý, ale ... jestli SD není hezká moto, tak co je toto ??? Ne, to ne
- S1000R je úžasnej stroj, ale pro mě je klasický 4V v řadě prostě nuda, šeď
- MV jsou cenově mimo realitu, ale tam už bych si nějakou 1090RR představit uměl i s tím 4V motorem. Osmikila jsou o třídu jinde, to sem nepatří
- Duc má Monstra, jezdil jsem na 1200S a nijak mě to neoslovilo, ani motorvě, ani posezem, prostě nic, co by zaujalo

No a tím jsme se zase dostali k Tuonu a SD. Dokud Ducati nevjde s nakedem s V4, případně se nějkej japonec neprobudí a nevlítne do segmentu s nějakou peckou, tak to je realita.
A co se týká výkonu - ono to není jen o výkonu, s tím se pojí i vše ostatní, výrobci mám prostě servírují to nej co mají a tak je třeba to brát. Výkonu se nebojím, já bych na druhou stranu vůbec nechtěl jezdit starý vrány, protože mi to prostě nic neříká, nemám sebemenší důvod přizpůsobovat se něčemu, co nefunguje apod. Ale to je úplně jiná debata. Jestli stačí 130 koní nebo ne je individuální. Mě 130 stačí, ale 180 je prostě lepší, je to tam, je s tím sranda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 13:17 | Nahoru | #63
t_freedom> To je nazor ktoremu sa mozno casom aj ja dopracujem.
Pisem to tu uz viackrat,ze mi nezalezi na konoch,ale na podvozku a odladeni motorky,ktora by sa lahko vrhala do zakrut.
Pri jazdach co som ale mal moznost absolvovat na Tripli a Monstrer R som nemal pocit,ze sa neda skrotit 150-160 koni na kultivovane vychovanej motorke.
Vobec mi tie motorky neprisli nad moje sily a schopnosti jazdy.
Pomocnici nastaveny na minime a v hlave stale kontrola nad vyjazdom zo zakrut nech nepride high sider po poriadnom zatiahnuti za plyn.
A to ako som pisal som presadal zo 100 konove motorky,ale s vyssim krutakom,ktory bol pre mna to prave fun.
Ale berem to,ze obrazne povedane 160 koni v Ducati je uplne nieco ine ako 170 koni v SD ci Tuone.
Ale uplne chapem to preco mi doporucujete mensie RS,kedze bysom si ho mohol asi aj viacej uzit ako jeho vacsieho brata..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 13:31 | Nahoru | #64
coffeeracer> V testu to porovnávají s Streetem RS a to je fakt rozdíl, hlevně proto že je Street dost nižší, lehčí a hmotnost je tam líp rozložená
Jedno co vybereš, hlavně ať se ti na tom dobře jezdí
Jen jsem chtěl přidat svoji zkušenost

(reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 13:33 | Nahoru | #65
t_freedom> souhlas

Co ten Kripl, léčíš si nějakej komplex,

Naposledy editováno 30.12.2018 13:53:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 13:51 | Nahoru | #66
Attim> http://www.triumphm...new-speed-triple-rs/

Píšou 189 suchá, ale je zbytečný se přetahovat o kila. Mě to v tlapách těžký nepříšlo, ale Speed měl váhu vždycky trochu víš.

Proti Japoncům nic nemám, zvláště když mám jednoho doma, ale ty Evropský motorky jsou momentálně hezčí a mají většinou i lepší komponenty, taky jsou ale většinou o dost dražší. Takže záleží na každým soudruhovi kolik chce investovat a co se mu líbí. Třeba na GSX-S1000 nemusí být vůbec špatný svezení a Honda CB 1000 R mi taky nepřipadne špatná.

8 kila bych nezavrhoval a pro maníka kterej sedlal 1000 GT to nemusí být vůbec špatná volba, asi by byl ještě překvapenej kolik to jede

Já myslel že tady mluvíme o samejch novejch motorkách tak nechápu ty starý vrany.

Asi to mám jinak, já nechci žádný pomocníky, kontoly atd, chci si motorku řídit sám a když to poseru je to moje chyba.

(reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 14:00 | Nahoru | #67
coffeeracer> Kolik měříš a jakou máš váhu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 14:07 | Nahoru | #68
MilanTST> jo máš pravdu, 192kg platí pro S. Tak či tak, mě Speed normálně taky přišel okay, ale jakmile jsem z toho vlezl na něco jinýho (ducati, ktm, mv, ...), tak po přesednutí zpět to zase bylo pocitově těžký. Při jízdě jsem to ale úplně nevnímal.

Japonci dnes z pohledu techniky v tomto segmentu prostě nemají nic (vyjma MT10), jasně, můžeme se bavit o tom, že GSX-S1000 je o kus levnější a někomu může stačit. Ano, v podstatě souhlasím, ale primárně tu řešíme super-nakedy a to tahle Suzuki prostě není. Stejně tak osmikila, nezavrhuju to, mají svoje místo, ale zase, je to jiná třída, než o čem se tu bavíme.
Starý vrány to bylo jen reakce na t-freedoma, do debaty to samozřejmě něpatří (kupuje starý vrány a prsí se tím, jak je složitý na tom jezdit rychle, ale že ho to baví. Mě ne. to je celý )

Co se týká pomocníků - zase úplně jiná debata, nicméně alespoň prozatím je možné všechno vypnout, tzn. pro puristy je tu stále možnost "řídit motorku sám".

Naposledy editováno 30.12.2018 14:08:59

(reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 14:55 | Nahoru | #69
Attim> Mame to dost podobne co sa nazorov tyka.
Tiez nejako neviem dost japonskym motorkam na chut a to som si bol odskusat Kawu Z1000 a nic mi to nehovorilo.
Ale samozrejme vzdy najprv vyskusam a az potom to uzavrem v sebe ci mi ta motorka sadla ,alebo nie.
Snazil som sa tiez vyskusat MT-10 SP,ale kym bol nato cas ,tak uz bola predvadzacka v tahu a zakladnu verziu som nechcel skusit.
S1000R bola tiez vo vyhlade,ale tento rok dosiel novy supersport a tak ratam,ze buduci rok dojde vynoveny naked a tym padom by bola hlupost si zadovazit "stary"model motorky.Ja to mam zatial naopak a jazdil som len na starych vranach,ale chcem skusit nieco inovativne a zistit ako to jazdi..
..a mozno ako pise Freedom sa neskor vratim ku klasike s nizsim vykonom a bude to pre mna ta spravna cesta..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 14:59 | Nahoru | #70
Attim> ok
v původní otázce ale jedno 8kilo od MV bylo, tak se jen snažím rozšířit nabídku a o fakt dobrej stroj.

(reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 15:03 | Nahoru | #71
MilanTST> Este raz ,diky moc za tvoj nazor a som rad,ze mi sem prispievas svoje poznatky co sa motoriek tyka.
Kazdy nazor ma zaujima a rad si ho precitam.
Potom napriklad ked jazdim aj na tej motorke tak si napriklad vsimam veci o ktorych niekto napisal kladne,alebo zaporne.
Doteraz som na takej motorke jazdil,ktora mala nulove bezpecnostne prvky,ale laka ma teraz skusit pravy opak a nalozenu motorku vsetkym moznym co dokaze urobit moju jazdu este lepsou.Vyskusam,uvidim a ako pisem vyssie mozno sa casom vratim k uplnej klasike bez nicoho,lebo tak mi to viacej vyhovovalo.
Dnes to este s presnou urcitostou neviem povedat..

Mam 183 cm a 88 kg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 15:08 | Nahoru | #72
Attim> Dovolil si si vypnut na 177 konovej motorke vsetko vypnut a odjazdit s tym okruh?
To uz by asi v mojom pripade rapidneho navysenia koni urcite znamenal letecky den

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 15:16 | Nahoru | #73
MilanTST> Dobre si to pochopil a ja dakujem za tip na dalsi bike,kedze pre mna fakt nie je dolezity objem,vykon,ale top podvozok,ktory zatial ponukaju len v top triedach,kde tomu bude jasne kralovat pre rok 2019 Tuono.

Len co ked je to pekelna raketa o ktorej napisal Zajoch,ze uz prenho je to silne,tak co to bude pre mna
Zajoch napisal: "Líbilo by se mi v ní i Tuono V4 1100, ale to už je na mě trochu moc. Obávám se, že na naháči, co pokládá přední kolo na zem ve 170 při zařazené dvojce a jede 275 km/h bych v lepším případě skončil brzo v base, v horším rovnou ve futrálu."

Naposledy editováno 30.12.2018 15:23:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 15:33 | Nahoru | #74
coffeeracer> jestli bych si to dovolil vypnout ? Jo, klidně dovolil, ale není k tomu důvod. Jezdím na režim Track s nejnižším stupněm kontroly trakce, na okruhu s AW ON a na silnici s AW OFF. Dělám to tak proto, že nejsem ten "purista" a klidně si nechám ohlídat prdel v extrémní situaci. Zároveň ta elektronika je naladěná fakt dobře, nechá tu motorku pěkně klouznout na výjezdu a já, jako jezdec neprofesionál, mám víc času čumět okolo a třeba řešit jak najedu další zatáčku. Stejně tak ABS, oproti Speedu (kde jsem jezdil s ABS OFF na okruhu vždy), ABS na SD je naladěno dobře a nemyslím, že bych bez něj brzdil lépe.
Zároveň jsem mimo slinici už jezdil i s vypnutou TC, překvapině se s tím dá jezdit normálně rychle , na plynu jsem stejně progresivní jako se zapnutou TC, nevnímám úplně rozdíl. To včem já vidím elektroniku přínosnou jsou extrémní situace - mokro, únava, zbrklé manévrování z jakéhokoli důvodu - tam to prostě pomůže a nic proti tomu nemám, naopak.
Jezdím ale stále s vědomím, že to nějaký koně má; na Speedu jsem v podstatě mohl jezdit on/off způsobem a nic zásadního se nedělo, na SD je třeba se trochu krotit. Už jsem taky jezdil bokem, nebo namísto pokusu o wheelie to protočilo zadní kolo - takový ty pokusy co to udělá s TC OFF - a žádný velký drama se nestalo. Tím chci říct, úplně v pohodě se s tím dá jezdit bez pomocníků, ale nevidím jediný důvod proč.

Dneska už ta elektronika je všude, v osmikilech taky, opět to beru jako last resort, pomoc v extrémních situacích. A ano, dá se na to "spoléhat" a jezdit full gas třeba na výjezdech, nicméně kdo takto uvažuje, stejně se jednou dostane pro penálu - přirozená selekce

(reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 15:42 | Nahoru | #75

coffeeracer píše:
Len co ked je to pekelna raketa o ktorej napisal Zajoch,ze uz prenho je to silne,tak co to bude pre mna
Zajoch napisal: "Líbilo by se mi v ní i Tuono V4 1100, ale to už je na mě trochu moc. Obávám se, že na naháči, co pokládá přední kolo na zem ve 170 při zařazené dvojce a jede 275 km/h bych v lepším případě skončil brzo v base, v horším rovnou ve futrálu."



Zajocha znám osobně, na tom Tuonu lítal jak magor nemyslím, že by z toho měl jakékoli obavy. Spíš tím chtěl říct, že to není pro každého, což asi opravdu není. Nicméně, když člověk není magor, dá se na tom úplně bez problémů jezdit a jezdit rychle, jen to chce chvíli naučit se vnímat ty rychlosti a kdy brzdit, jinak to není žádný drama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 15:47 | Nahoru | #76

MilanTST píše: Attim> ok
v původní otázce ale jedno 8kilo od MV bylo, tak se jen snažím rozšířit nabídku a o fakt dobrej stroj.



Jasný, 765RS, nebo 800 Brutale bude skvělej kompromis, použitelnější všude než ty 170+ PS motorky, akorát na tom nebude (pro mě) taková porce zábavy. Pro mě je ten motor zásadní věc a je mi u prdele, co si kdo myslí

(reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 16:21 | Nahoru | #77
Attim> Presne to ma zaujimalo
SD vyzera ako top volba co sa nechova zakerne ani ked vsetko povypinas..

To je pravda,ze motorka vzdy ide len tak ako otocis zapastim,ale v pripade Tuona to vyzera nato,ze to je stavana motorka pre magorov ako je Zajoch,ktorych miluju jazdu on-off
Pre takych ludi je uz snad len jediny nahac dost silny a to Brutale 1000 Oro s vykonom 212 koni

Tak aj 800 moze mat vykon,ktory nie je na zahodenie.
MV ich ma skoro 150..

Naposledy editováno 30.12.2018 16:23:39

(reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 16:48 | Nahoru | #78

Attim píše: Jasný, 765RS, nebo 800 Brutale bude skvělej kompromis, použitelnější všude než ty 170+ PS motorky, akorát na tom nebude (pro mě) taková porce zábavy. Pro mě je ten motor zásadní věc a je mi u prdele, co si kdo myslí



Jenže tady se nevybírá motorka pro tebe

Já bych si zatím osobně pro sebe žádnou s těchhle motorek nevybral

Naposledy editováno 30.12.2018 16:50:54

Tak ktoru

30.12.2018 v 17:09 | Nahoru | #79
Chapu nějak jsem se nechal unést
Spíš jsem chtěl říct, že 800 do toho výběru úplně nesedí. Ale s přihlédnutím k tomu, že zatím měl 100PS motorky, 765 nebo Brutale může dávat smysl jako další logický krok a teprve pak ty silný stroje.

Anebo to přeskočit a rovnou koupit Tuono či SD

(reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 17:40 | Nahoru | #80

coffeeracer píše: MilanTST>
Zajoch napisal: "Líbilo by se mi v ní i Tuono V4 1100, ale to už je na mě trochu moc. Obávám se, že na naháči, co pokládá přední kolo na zem ve 170 při zařazené dvojce a jede 275 km/h bych v lepším případě skončil brzo v base, v horším rovnou ve futrálu."



Zajíc 🐰 je pičus... ...vždycky ukradne motorku a jezdí s tím jak s ukradeným

1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

30.12.2018 v 18:21 | Nahoru | #81
Bez ohledu na čem a proč jezdím, mi přijde skok z Desmodue Sport 1000ccm na SD se 170BHP jako dost velká porce. Tím vůbec nemyslím, že by to někdo nezvládl, ale bude tě stát minimálně sezónu, než se dostaneš do jakýs takýs pohody abys byl schopnej ten bajk vodit aspoň tak jako tu Ducknu.
Tím neříkám tak ani tak, jen upozorňuju, že to fakt, jako fakt jede a všechno tam utíká od porci rychleji.
Určitě to zvládneš, jen to nebude tak jako na "pohodu"...
Attim není úplně ten nejlepší příklad, kde si brát referenci, protože i na podstatně slabší mašině jezdil jak magor... Myslím že srovnání se Zajdou není od věci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

30.12.2018 v 23:01 | Nahoru | #82
t_freedom> Diky moc za tvoj nazor,ktory si velmi cenim,rovnako ako nazor dalsich chalanov co sem prispievali.
Attim jazdi ako Zajac?Tak to fakt mi radu daval ten pravy,ktory ocividne jazdi ako Boh a nato ja uz nemam ani vek a ani chut pekelne jazdit
Tak sa mi zda,ze budem hladat nieco do 150 koni na par sezon a uvidime co nam trh prinesie za nove skvosty v rokoch 2019,2020..
Zo zvedavosti si ale aj tak pojdem odskusat SD a Tuono,lebo po vasich nazoroch ma laka vyskusat tieto dve masiny..a ocividne aj z hlasovania ludom sa najviac pozdavaju tieto dve top naked stroje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

31.12.2018 v 09:51 | Nahoru | #83
coffeeracer> hele zase to nehroť...
V žádným případě ani Zajíc ani Attim o to míň asi já, nejezdíme jako nějaký bozi. To co jezdíme bych přirovnal k amatérský, možná svižnější, jízdě...
Prostě se nejezdíme do krajiny kochat. Ale nic přes čáru rozumu, leč neustále přes čáru zákona, asi.
Zajíc má svýho fakt super naladěnýho Monstera S2R ale ačkoli to na Desmodue jede fajnově, logicky po přesednutí na něco jako je Tuono V4 musí každýmu spadnout brada. I mně spadla když jsem to měl půjčený třeba na Korsice...
Ve finále jsou to jen motorky a jedou jen kolik otočíš heftem.. Takže jde opravdu v zásadě o spojení hlavy a rukojeti

(reakce na) Tak ktoru

31.12.2018 v 10:13 | Nahoru | #84
t_freedom> Free urcite to nehrotim,ale aj z videi od Zaja je vidiet,ze jazdi super a s lahkostou tak preto to prirovnanie ked Attim jazdi rovnako..
S2R pokial ma 1000 patril medzi moje oblubene Ducni
To je pravda,ze ako motorka ide zalezi len od toho medzikusu medzi plynom a riadtkami,len niekedy ti motorka ani nedovoli ,aby si s nou mohol jazdit pomaly,kedze skace,trha a mam pocit,ze to je pripad Tuona s ktorym vraj jazda do 50 km/h ani neexistuje kvoli dlhym prevodom..

Vidim,ze tiez si urcity cas jazdil na top Ducne S4Rs.
Dnes jazdis a chodis s nimi jazdit na tej Laverde?
Vidim,ze v partii mate niekoho kto jazdi na Hyposovi.
Skusal si ho?

Naposledy editováno 31.12.2018 10:24:07

1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

31.12.2018 v 11:14 | Nahoru | #85
Já veřejně nikdy nepřiznám cokoli mimo hranice zákona. Takže já 50/90/130, víc jen na autobahnu.
jezdíme tak nějak podobně, i zajoch, jako buh jezdí třeba Guy Martin a tam nejsme nikdo a to ani zdaleka

Já teda nevím, kdo ti co navykládal o Tuonu, ale ze by skakalo, trhalo nebo něco podobného, nebo že by se s ním nedalo jezdit do 50km/h si nemyslím, je to normálně použitelná motorka, stejně jako SD nebo cokoli moderního.
Co se týká HM, je to zcela jiná motorka - jinak se na tom sedí i jezdí, je to napůl motard, ale když si na to zvykneš, dá se s tím fakt svižně a hlavně v zatáčkovitých úsecích je s tím sranda. Mě to úplně nesedlo, ale spíš jde jen o zvyk.

1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

31.12.2018 v 11:47 | Nahoru | #86
...přesně, vlastně … 50/90/125
Já mám stále S4RS, pak SS900 ("MK I." ) a teď ještě Laverdu. tzn. motorky na kterých se na každý jezdí úplně jinak ale jak psal Attim, jsem trošku jinej, mě ty starý křápy bavěj víc, než ty nový dokonalý. To ještě motorky mohly "znít" ...a vibrovat a mít nějaký svoje "nestandardy" … a to mě baví, že se to musíš "naučit a pochopit" a pak se s tím dá lítat spolu s těma ostatníma … v zatáčkách je myslím až zas tak nebrzdím a na rovinách zase nemá smysl lítat jak debilové a oni zvolní (jedinej Monster je schopnej s nima držet krok i tam)

Tuono V4 není ucukaný vůbec... jen na vyšší kvalty pod 2500rpm už protestuje...ale spíš hnusným zvukem z motoru, než cukáním - to tě donutí automaticky přeřadit, pokud máš uši.

HM je hodně agilní motorka, perfektní na blbnutí...mě nesedí z design hlediska a fakt se musíš dost přeučit. Jsou to vysoký štafle a klasickej styn " na kolínko" s tou mašinou moc nejde. Spíš se to láme pod sebe, ale to se člověk musí "pře-učit" Starej HM1100 byl daleko méně motardovej a šlo na něm jako na naháči jezdit - tenhle novej je fakt dost jinej

(reakce na) Tak ktoru

31.12.2018 v 12:18 | Nahoru | #87
Attim> Toto som si precital v teste na tejto stranke :

"Pokud nejste fakt jelita, tak vám tenhle výkon bude vadit jen v jediný okamžik. Rychlost 50 km/h se tady totiž dodržuje špatně, co špatně, prostě to není vůbec možný.Snažíte se, zkoušíte míchat kvalty sem tam, chvíli se daří, pak se koukáte, zda nebrzdíte provoz a přijde vám, že skoro stojíte na místě! "

.. a asi som si to zle vysvetlil,lebo teraz ked som si to zasa precital to bolo asi skor o tom,ze jazdec sa citil ako by stal a preto sa na tej motorke neda jazdit 50 km/h.

Z HM-ka som mal rovnaky pocit,ale kamos co ju ma a jazdil cely zivot offaky a motardy,tak si ju nevie vynachvalit.
Mne ale nikdy nesiel ten styl nohou dopredu

(reakce na) Tak ktoru

31.12.2018 v 12:35 | Nahoru | #88
t_freedom> Ako tu uz niekto pisal,ze to je natom krasne,ze kazdy sme iny a kazdemu paci a vyhovuje nieco ine
S4Rs asi nikdy nepredas,vsak? To je fakt top youngtimer zo starej skoly Ducati..
Vidim,ze v nazore na HM aj Tuono ste sa zhodli s Attimom

1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

31.12.2018 v 13:28 | Nahoru | #89
S4RS je srdcovka... mám ji od "mimina" a vím o ní skoro vše. Krom toho, kdo by to koupil se 73tkm na tachu, když si všude můžeš koupit uloženky s 30-35tkm, to bych musel leda doplatit … už jsem došel i k tomu, že bych mohl streetfightera, ale bylo by mi hrozně líto prodat S4RSo, krom toho S4RS je větší universál a míň ultimativní, takže na něm jde bez problémů i jet dálky - u čehož v případě SF mám pochyby

to co psal v tom testu se týká spíš toho, že i na jedničku to pojede kolem kila a udržet konstantně 50km/h je prostě skoro nemožný, ne že by to nešlo, ale ta motorka chce dělat vše jiný, než to...

(reakce na) Tak ktoru

31.12.2018 v 15:18 | Nahoru | #90
t_freedom> Tak teraz si ma uplne vypol,ze to ty si pisal ten clanok
Na tvojom mieste by som nikdy nevymenil S4Rs za SF.
Tak ako je pre mna top Ducati S4Rs ,tak opacna strana je SF.
1098 bol agresivny motor sam o sebe a zabalene to v nahaci bol podla mna preslap Ducati.
Dnes to vidia ludia ako posledny agresivny model od Ducati,ale ja to berem ako zly vtip na kolesach.
Nepouzitelny stroj na nic pokial nie si psycho a nechcel si motorku z pekla.
Vikend na nej a jazda ma absolutne nebavila a tesil som sa kedy ju pojdem vratit.
Nic dobre som na nej nenasiel a to som kurevky pozitiv Ducati..nic..
Kto si ju kupil v mojom okoli max po jednej sezone isla z domu..

To uz mas teda slusne najazdene na S4Rs a urcite sa ti ju neoplati predat.
Raz to bude top exkluzivita,ktorou sa uz dnes pomalicky stava a ceny sa drzia vysoko.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... Kohlstein 41 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory Honza-K 8 6.3.2024 v 10:20 Honza-K
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R malčus77 35 23.2.2024 v 13:35 Koudy01
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory V.I.R.G.I.L 19 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R Babettastián 13 3.2.2024 v 19:28 Toser

TOPlist