Téma: Tak ktoru
28.12.2018 v 00:03
Zdravim Vas.
Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.
Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.
Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
Anketa: Tak ktoru?
Aprilia Tuono 1100 Factory
29
KTM 1290 Superduke R
31
MV Agusta Dragster 800 RC
10
Triumph Speed Triple 1050 RS
8
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
No mas to jednodussi v tom, ze top jsou vsechny, takze nakonec chybu neudelas ani s jednou ve vyberu, tak at ti to vyjde
E: slovicko
Naposledy editováno 28.12.2018 21:48:19
E: slovicko
Naposledy editováno 28.12.2018 21:48:19
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Oproti Tuonu1100 je Duke1290 takový univerzálnější...Dá se ,,podtočit" na kruhaku nespojkujes a nekuckas po městě...Mam na mysli od 2016/17 facelift a jeho spotřeba je super...! Pokud ale máš v okolí pěkný silnice,možnost okruhu nebo převoz dodávkou klidně Tuono...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
coffeeracer> Rakousko máme oba dva kousek, jak se dívám...tak bych se těch dílů tolik nebál. No a s pěknou raketou se u Bimoty musí počítat. Aspoň během projížďky nepotkáš pět stejných
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Ty jo, jestli na tom vážně chceš cestovat po Evropě, tak bych se vybod na italy a do výběru zařadil S1000R, MT-10 a SuperDuka v GT verzi.
srsen600> Praveze v okoli Bratislavy mame celkovo pekne cesty na Zahori smerom k vam do Ciech.Potom je tu Pezinska Baba,kde je to ale na taku kludnu jazdu a uzitie si zakrut a nakoniec nemam daleko ani Slovakiaring,kde som rad chodil tyrat svoju Sportku.Nerad by som uz zas mal v rukach nekludnu motorku s ktoru je fakt problem jazdit aj pomalsie po meste.Hmm,asi najlepsie to bude zistit v reale na cestach,ked si poziciam predvadzacky na vyskusanie.
DucS> Bimota ma zastupenie aj v Rakusku?
Pokial mi je znamo ,tak uz ani tam nie,ale mozem sa mylit.
http://bimota.it/en/?page_id=369
Tak pocitam s raketou,ale nie s takou ako pytaju v Bimote za nahaca.
To uz urcite radsej tu klasiku Tesi 1D.
To som nestretol ani na Sportke.
Problem ich bol vobec stretnut na okolitych zrazoch momo SR,takze ten pocit dobre poznam
Pokial mi je znamo ,tak uz ani tam nie,ale mozem sa mylit.
http://bimota.it/en/?page_id=369
Tak pocitam s raketou,ale nie s takou ako pytaju v Bimote za nahaca.
To uz urcite radsej tu klasiku Tesi 1D.
To som nestretol ani na Sportke.
Problem ich bol vobec stretnut na okolitych zrazoch momo SR,takze ten pocit dobre poznam
JohnnyS08> Fuu Johnny,dik moc za tip na motorky,ale ked by to malo byt BMW,tak najskor model R 1250 R a od Yamahy ich ufo v podobe Nikenu.
GT od Superduka je super volba,ale som zvyknuty svoju prdel potrapit a nemusim ju rozmaznavat nejakym GT-ckom a kludne to odjazdim aj na klasickom Superduku.
GT od Superduka je super volba,ale som zvyknuty svoju prdel potrapit a nemusim ju rozmaznavat nejakym GT-ckom a kludne to odjazdim aj na klasickom Superduku.
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
coffeeracer> Loni jsem řešil výběr silnýho naháče vhodnýho na cestování, a ty tři motorky, co jsem uved, se dostaly do mýho nejužšího výběru. Ale je jasný, že každej máme jiný priority a vkus (a to je na tom taky hezký). To, že nejvíc napoví zkušební jízdy už tu zaznělo, stejně jako v téhle kategorii nejde šlápnout vedle, protože skvělý stojky jsou to všechny. Takže popřeju jen hodně pohodovejch km
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Z těch vybraných to já vidím takto:
- pokud máš v plánu jezdit nějak víc na okruhy, tak Tuono Factory, hlavně kvůli podvozku a kapotám
- pokud chceš něco univerzálního, co tě bude fakt bavit kdekoliv, tak 1290 SD
- Speed je výbornej stroj, ale oproti těm dvěma ostatním řeknu o level níže. Je fakt, že na novým RS jsem nejel, ale i přes 106 nebo kolik vylepšení je to pořád vlastně to samý už od roku 2011...
- pokud máš v plánu jezdit nějak víc na okruhy, tak Tuono Factory, hlavně kvůli podvozku a kapotám
- pokud chceš něco univerzálního, co tě bude fakt bavit kdekoliv, tak 1290 SD
- Speed je výbornej stroj, ale oproti těm dvěma ostatním řeknu o level níže. Je fakt, že na novým RS jsem nejel, ale i přes 106 nebo kolik vylepšení je to pořád vlastně to samý už od roku 2011...
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Attim> Okruhy mam rad a popravde tak rocne dam tych 25-30 okruhovych dni,takze preto ma dost laka to Tuono.
Ale zas rad sa len tak vozim po krajine a kocham sa a tam neviem ci nebude Tuono uz nervozne z pokludnej jazdy.
SD urcite o nic nie je horsi na okruhu,ale zaroven je podla vsetkeho kultivovanejsi na cestach.
Vyskusam..uvidim..takto od klavesnice to urcite nevyriesim,ale zaroven si rad precitam skusenosti od ludi co uz tie stroje vlastnia..
Ale zas rad sa len tak vozim po krajine a kocham sa a tam neviem ci nebude Tuono uz nervozne z pokludnej jazdy.
SD urcite o nic nie je horsi na okruhu,ale zaroven je podla vsetkeho kultivovanejsi na cestach.
Vyskusam..uvidim..takto od klavesnice to urcite nevyriesim,ale zaroven si rad precitam skusenosti od ludi co uz tie stroje vlastnia..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
MilanTST> Speeda som skusal aj ja a preto sa dostal do mojho vyberu,kedze som mal z tej motorky o dost lepsi pocit ako z Monstra.
150 koni je viac nez dost a fakt sa nenahanam za vykonom ako skor za perfektnym podvozkom,ktory mi dopraje uzit si klukate cesty.
Ku GT-cku som sa uz vyjadroval a to uz mi pripada ako uplne iny stroj ako je klasicke SD.A ja hlavne nie som uplne z cukru,ze neznesiem jazdu na tvrdsej motorke,ktorou urcite "obycajny" SD je oproti verzii SD GT.
Speed twin vyzera super.
Urcite to bude dalsia super klasika od Triumphu na ktorej bude radost jazdit ked vyznavas tento styl motorky.
V poslednej dobe vsetko co vide od Triumphu vyzera super a okrem toho to aj perfektne jazdi..vid Thruxton R s ktorym som sa vysantil poriadne na Slovakiaringu,ale uz proste nastal cas vymenit cafe styl na naked klasiku s ktorou si splnim sen odjazdit europske okruhy a pojdem pritom po vlastnej osi a nie na privese.
150 koni je viac nez dost a fakt sa nenahanam za vykonom ako skor za perfektnym podvozkom,ktory mi dopraje uzit si klukate cesty.
Ku GT-cku som sa uz vyjadroval a to uz mi pripada ako uplne iny stroj ako je klasicke SD.A ja hlavne nie som uplne z cukru,ze neznesiem jazdu na tvrdsej motorke,ktorou urcite "obycajny" SD je oproti verzii SD GT.
Speed twin vyzera super.
Urcite to bude dalsia super klasika od Triumphu na ktorej bude radost jazdit ked vyznavas tento styl motorky.
V poslednej dobe vsetko co vide od Triumphu vyzera super a okrem toho to aj perfektne jazdi..vid Thruxton R s ktorym som sa vysantil poriadne na Slovakiaringu,ale uz proste nastal cas vymenit cafe styl na naked klasiku s ktorou si splnim sen odjazdit europske okruhy a pojdem pritom po vlastnej osi a nie na privese.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
coffeeracer> Tak RS má špičkovej podvozek a s těma Supercorsama si fakt rozumí Bremba jsou taky super. Zpracování mi přišlo fajn
To GT jsem uváděl hlavně kvůli ochraně proti větru. Když jedeš někam dál je to bez štítu pěkná otrava a to hlavně v rychlostech nad 120. Podvozek to bude mít určitě dobrej. Nemyslím si že by moc zaostával proti Rku
Líbí se mi na tom že máš cestovní motorku a když sundáš kufry můžeš prohánět kapoty na okruhu :-
Ten Speed Twin mě láká jako druhá motorka k Hayabuse, protože ta se na jízdu Gentlemannů nehodí
Naposledy editováno 29.12.2018 13:26:38
To GT jsem uváděl hlavně kvůli ochraně proti větru. Když jedeš někam dál je to bez štítu pěkná otrava a to hlavně v rychlostech nad 120. Podvozek to bude mít určitě dobrej. Nemyslím si že by moc zaostával proti Rku
Líbí se mi na tom že máš cestovní motorku a když sundáš kufry můžeš prohánět kapoty na okruhu :-
Ten Speed Twin mě láká jako druhá motorka k Hayabuse, protože ta se na jízdu Gentlemannů nehodí
Naposledy editováno 29.12.2018 13:26:38
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Touno je svlečená kapota s trochu jiným nastavením. Je to raketa, wau efekt samože má, ale nic moc hravýho a na blbnutí to není. Ten motor je hrozná mrcha a člověk musí bejt furt v pozoru.
Na Attimově 'Ďůku' jsem jel fakt kousek, ale motor hladkej a zároveň s obrovským krouťákem zespodu to má na blbnutí jak dělanej... A zároveň to má výkonu hroznej přebytek. Jen na spodku ten motor odpustí co V4 už ne.
Jenže na cestování to ani na jednom moc nebude. Ale no tak dalo by se asi, cestovat se dá i na Hypermotardu.
Speed Krypl je myslím dobrá volba na blbnutí. Krásně se vodí, nádherně brzdí, tuhej rám a agilní chování... Motor kterej určitě neurazí. A na cestování rozhodně lepší nez ty dva nahoře.
Brutalku jsem nejezdil natolik abych mohl cokoli říct... Jen je to dost prkno...a motor na spodku taky není takovej silák jako první dva (logickyy dle objemu) ale hravý to je, to zase ano
Edit: pokud jsi 20-30 dnů ročně na okruhu tak podle mě Tuono V4... Na SD bys asi musel něco udělat s podvozkem a Krypl v RS by asi byl taky super... MV langusta bude na okruhu asi taky dobrá... Jen Kryplu a Langustě budou trochu chybět koně, kór na rychlejších tratích..
Naposledy editováno 29.12.2018 13:58:25
Na Attimově 'Ďůku' jsem jel fakt kousek, ale motor hladkej a zároveň s obrovským krouťákem zespodu to má na blbnutí jak dělanej... A zároveň to má výkonu hroznej přebytek. Jen na spodku ten motor odpustí co V4 už ne.
Jenže na cestování to ani na jednom moc nebude. Ale no tak dalo by se asi, cestovat se dá i na Hypermotardu.
Speed Krypl je myslím dobrá volba na blbnutí. Krásně se vodí, nádherně brzdí, tuhej rám a agilní chování... Motor kterej určitě neurazí. A na cestování rozhodně lepší nez ty dva nahoře.
Brutalku jsem nejezdil natolik abych mohl cokoli říct... Jen je to dost prkno...a motor na spodku taky není takovej silák jako první dva (logickyy dle objemu) ale hravý to je, to zase ano
Edit: pokud jsi 20-30 dnů ročně na okruhu tak podle mě Tuono V4... Na SD bys asi musel něco udělat s podvozkem a Krypl v RS by asi byl taky super... MV langusta bude na okruhu asi taky dobrá... Jen Kryplu a Langustě budou trochu chybět koně, kór na rychlejších tratích..
Naposledy editováno 29.12.2018 13:58:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
MilanTST> Rovnako ako ty som mal tiez dobry pocit z jazdy na Speede.
Vsetkeho tam bolo dostatok az nato,ze musis prikupit rychloradenie hore,dole co nechapem preco pri verzii RS ho nedali standartne.
V podstate na kazdy z mojich vybranych nakedov vies dat aky taky stit a tym padom si dopomozes pri rychlejsich presunoch.
Ked cestujem,tak cestuje so mnou aj medak V v prevedeni Marco Polo takze moc nepotrebujem vesat kufre na motorku pri cestach.
Tak to mas pravdu ,ze na stretnuti Gentlemanov asi fakt posobi Hayabusa ako past na oko
A co tak Moto Guzzi???V GT-ckach by som dal urcite prednost MG pred Triumphom..
Vsetkeho tam bolo dostatok az nato,ze musis prikupit rychloradenie hore,dole co nechapem preco pri verzii RS ho nedali standartne.
V podstate na kazdy z mojich vybranych nakedov vies dat aky taky stit a tym padom si dopomozes pri rychlejsich presunoch.
Ked cestujem,tak cestuje so mnou aj medak V v prevedeni Marco Polo takze moc nepotrebujem vesat kufre na motorku pri cestach.
Tak to mas pravdu ,ze na stretnuti Gentlemanov asi fakt posobi Hayabusa ako past na oko
A co tak Moto Guzzi???V GT-ckach by som dal urcite prednost MG pred Triumphom..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
t_freedom> Teoreticky som toho isteho nazoru co ty a uz je len na mne si to overit aj v reale na cestach.
Mam ale rovnako obavu,ze Tuono bude raketova strela on off a nic ine medzitym nebude.Ak to tak bude ,tak to nie je ten spravny bike co hladam.
Cetovat sa fakt na vsetkom co som videl na jednom zarputilom Ducatistovi co najazdil 80 000km na 848 supersporte a to vacsinou fakt na dlhsich vyletoch.
Hypermotard tiez presiel dlhou cestou a verim tomu,ze aj tato posledna verzia co pride ho posunie zas o kus dalej k pouzitelnejsiemu stroju aj na dlhsie cesty.Agusta je prkno,ale kurevsky pekne prkno,len obavu mam o kvalitu toho stroja a ci nebude viacej v servise ako jazdit na cestach.Snad uz tie 800 maju vychytane ked ich tak dlho vyrabaju.
Som fakt zvedavy ake budu recenzie a osobna skusenost s novym podvozkom Tuona.
Ten urcite zoberem odskusat na Slovakiaring pokial to bude mozne,kedze ratam,ze Tuono sa tam bude citit ako ryba vo vode.
Fakt mi nejde o kone,kedze doteraz som jazdil na 100 konoch a nikdy som nemal pocit,ze mi chybaju kone.Aj ked ma obehli na dlhej rovinke tak prisli zakruty a vychutnaval som si strelcov,ktorych som rad pozjazdoval a vyuzival som plny vykon motorky bez obavy,ze dostanem highsider.Nepatrim medzi jazdcov co nahanaju kazdu stotinu sekundy a max rychlost,ale zabavu,rezanie zakrut a pozitok z jazdy.Skor som nahanac uhlov sklopenia motorky v zakrute
Mam ale rovnako obavu,ze Tuono bude raketova strela on off a nic ine medzitym nebude.Ak to tak bude ,tak to nie je ten spravny bike co hladam.
Cetovat sa fakt na vsetkom co som videl na jednom zarputilom Ducatistovi co najazdil 80 000km na 848 supersporte a to vacsinou fakt na dlhsich vyletoch.
Hypermotard tiez presiel dlhou cestou a verim tomu,ze aj tato posledna verzia co pride ho posunie zas o kus dalej k pouzitelnejsiemu stroju aj na dlhsie cesty.Agusta je prkno,ale kurevsky pekne prkno,len obavu mam o kvalitu toho stroja a ci nebude viacej v servise ako jazdit na cestach.Snad uz tie 800 maju vychytane ked ich tak dlho vyrabaju.
Som fakt zvedavy ake budu recenzie a osobna skusenost s novym podvozkom Tuona.
Ten urcite zoberem odskusat na Slovakiaring pokial to bude mozne,kedze ratam,ze Tuono sa tam bude citit ako ryba vo vode.
Fakt mi nejde o kone,kedze doteraz som jazdil na 100 konoch a nikdy som nemal pocit,ze mi chybaju kone.Aj ked ma obehli na dlhej rovinke tak prisli zakruty a vychutnaval som si strelcov,ktorych som rad pozjazdoval a vyuzival som plny vykon motorky bez obavy,ze dostanem highsider.Nepatrim medzi jazdcov co nahanaju kazdu stotinu sekundy a max rychlost,ale zabavu,rezanie zakrut a pozitok z jazdy.Skor som nahanac uhlov sklopenia motorky v zakrute
coffeeracer> Švára je blázen do Guzzi tak si na jízdu gentlemanů pujčuju vždycky jeho V 50
Guzzi jsou krásný, ale pro mě je ze všech pohledů přjatelnější Triumph. Zatím jsem od něj projel skoro všechno a jsem zvědavej až přijde Scrambler 1200 a Speed Twin 1200, ten se mi zatím jeví jako nejpovedenější. Zvlaště když bude mít stejně stavěnej motor jako Thruxton
Guzzi jsou krásný, ale pro mě je ze všech pohledů přjatelnější Triumph. Zatím jsem od něj projel skoro všechno a jsem zvědavej až přijde Scrambler 1200 a Speed Twin 1200, ten se mi zatím jeví jako nejpovedenější. Zvlaště když bude mít stejně stavěnej motor jako Thruxton
Urcite neurobis chybu pokial si vyberes Twina od Triumphu,kedze teraz im ide fakt karta a davaju von jeden lepsi model za druhym.
Ale viem pochopit tvojho kamosa ,ze je blazon do MG,kedze to ich V-cko je paradicka.Pokial by som sa zas mal rozhodovat akeho kafaca ,tak by to bolo jednoznacke MG V7 III Racer
Ale viem pochopit tvojho kamosa ,ze je blazon do MG,kedze to ich V-cko je paradicka.Pokial by som sa zas mal rozhodovat akeho kafaca ,tak by to bolo jednoznacke MG V7 III Racer
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Jestli chceš dělat za rok 30 okruhovejch dní (což je fakt hodně), kup si radši okruhovku a na silnice něco na blbnutí. Pokud to ale chceš kombinovat, tak v tomto setupu jedině Tuono Factory. Super motor i podvozek, polokapota, je to krásně ovladatelný a to i na silnici, neměl jsem s tím žádnej problém - něco jsem najezdil na 1100 RR, tj. bez Ohlinsu. Nepřemýšlel bych o ničem jiném.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
coffeeracer>... Nějak se v tom ztrácím... Na čem si dělal těch 20-30 okruhovejch dní za rok? Na GTčku? Nebo máš nějakou okruhovku?
Já jen že Tuono V4 je fakt silná mrcha a jestli si jezdil doteď na cca. 100BHP strojích, mohlo by to být spíš na škodu.
Já jen že Tuono V4 je fakt silná mrcha a jestli si jezdil doteď na cca. 100BHP strojích, mohlo by to být spíš na škodu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Attim> Mozno som sa nepresne vyjadril,ale berem den na okruhu aj vecerne volne jazdy na okruhu a nie len vikendove jazdy cez agentury.
Nepijem,nefajcim,nedrogujem tak potrebujem sa niekde odreagovat
Tu variantu som jeden cas aj pouzival,ze k Sportke som prikupil bike cisto na okruh,ale prestalo ma to rychlo bavit,ked som furt riesil dovoz motorky atd.
A hlavne nechce sa mi tahat dve motorky po Europe.Chcem sa dopravit na miesto,poflakat sa tam niekde v okoli a potom v klude oddychnuty si dat okruh a preto hladam co naj motorku na tuto moju predstavu.
Vidim,ze mas teraz SD-cko.
Preco si ho vymenil za 1100RR?
Nepijem,nefajcim,nedrogujem tak potrebujem sa niekde odreagovat
Tu variantu som jeden cas aj pouzival,ze k Sportke som prikupil bike cisto na okruh,ale prestalo ma to rychlo bavit,ked som furt riesil dovoz motorky atd.
A hlavne nechce sa mi tahat dve motorky po Europe.Chcem sa dopravit na miesto,poflakat sa tam niekde v okoli a potom v klude oddychnuty si dat okruh a preto hladam co naj motorku na tuto moju predstavu.
Vidim,ze mas teraz SD-cko.
Preco si ho vymenil za 1100RR?
t_freedom> Nie na GT-cku,ale na jeho surodencovi..
Mal som popri nej aj 748 cisto na okruh,ale to ma fakt nebralo a radsej som nicil svoju Sportku.
To je mozno jedina ta vec na ktoru neviem zatial odpovedat ci ma tak silny stroj vyskoli,alebo nie ,kedze to bude rapidny prirastok koni.
Samozrejme mam vyskusane aj silnejsie stroje (napr. tyzden jazdenia na Monster R),ale nie dlhodobo ako to bolo v pripade Sportky,ktora mala 100 koni.
Ak by som sa mal drzat koni urcite by bola top volba pre mna Duke 790,ale tak s tym by bolo asi cestovanie rovnake utrpenie ako bolo so Sportkou.
Mal som popri nej aj 748 cisto na okruh,ale to ma fakt nebralo a radsej som nicil svoju Sportku.
To je mozno jedina ta vec na ktoru neviem zatial odpovedat ci ma tak silny stroj vyskoli,alebo nie ,kedze to bude rapidny prirastok koni.
Samozrejme mam vyskusane aj silnejsie stroje (napr. tyzden jazdenia na Monster R),ale nie dlhodobo ako to bolo v pripade Sportky,ktora mala 100 koni.
Ak by som sa mal drzat koni urcite by bola top volba pre mna Duke 790,ale tak s tym by bolo asi cestovanie rovnake utrpenie ako bolo so Sportkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
coffeeracer> Tuono jsem neměl, to měl kámoš a něco jsem na něm najezdil, takže docela dobře vím, jaké je. Než jsem koupil SD, uvažoval jsem i o něm, ale chtěl jsem primárně 2V, proto SD (a Monster S mě nějak nenadchnul).
Před SD jsem měl Speed Triple R a taky jsem uvažoval o novym RS, jenže jak už jsem psal, ta motorka je vlastně od roku 2011 pořád skoro stejná a i když vypadá líp, nebyla to cesta.
Před SD jsem měl Speed Triple R a taky jsem uvažoval o novym RS, jenže jak už jsem psal, ta motorka je vlastně od roku 2011 pořád skoro stejná a i když vypadá líp, nebyla to cesta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Attim> Sa hovori,ze kto raz skusi trojvalec od Triumphu tak uz iny motor nechce,ale asi to tak uplne neplati
Dnes si stastnym majitelom SD a ocividne si s nim max spokojny.
Mas model 2018?
Model 2019 bude pokial sa nemylil to iste ako 2018,vsak?
Dnes si stastnym majitelom SD a ocividne si s nim max spokojny.
Mas model 2018?
Model 2019 bude pokial sa nemylil to iste ako 2018,vsak?
coffeeracer> jojo, taky se říkalo, že Speed je wheelie monster a kdesi cosi, hovadiny Byla to skvělá motorka, ovladatelná, motor dobrej, má dost Nm už od středních otáček, ale není to žádnej koulervoucí motor, je hladkej, nejvíc jede stejně až nahoře, ale použitelnej kdekoli, takovej blbuvzdornej. Taky není nejlehčí, sice postupně nějaký kila shazují, ale i tak je to masivní motorka a minimálně pocitově docela těžká.
SD mám model 2018, pro 2019 je úplně stejnej, jen jiný barvy.
SD mám model 2018, pro 2019 je úplně stejnej, jen jiný barvy.
A to je snad jedine minus ,ktore som nasiel na Speed Tripli RS..vaha..
Sice mu chyba rychloradenie,ale to sa da dokupit.
Dobre vediet,kedze skladovka 2018 bude urcite za slusny peniaz a je tym padom zbytocne kupovat 2019.
Som zvedavy ked ju odskusam na svojich oblubenych cestach ako sa bude chovat
Sice mu chyba rychloradenie,ale to sa da dokupit.
Dobre vediet,kedze skladovka 2018 bude urcite za slusny peniaz a je tym padom zbytocne kupovat 2019.
Som zvedavy ked ju odskusam na svojich oblubenych cestach ako sa bude chovat
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Nevím jak pocitově, ale podle tabulek má Speed RS 189 kg suchou hmotnost a SD 195 kg. Speed je rozhodně hezčí motorka a po tom GT ti bude vyhovovat. Mě se na Speedovi RS líbilo že přidali 1000 otáček nahoru, takže se dá víc točit. To mi u mýho bývalýho Speeda chybělo. Pořád mi štěkal omezovač, ale ty krásný rozjezdy 1-2-3 a přední kolo pořád nad silinicí
Ještě bych ti mohl doporučit vyzkoušení Street Tripla 765 RS, to je parádní žiletka a pokud si dobře pamatuju tak měl i rychlořazení
Naposledy editováno 30.12.2018 09:42:24
Ještě bych ti mohl doporučit vyzkoušení Street Tripla 765 RS, to je parádní žiletka a pokud si dobře pamatuju tak měl i rychlořazení
Naposledy editováno 30.12.2018 09:42:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
MilanTST> Aj v tomto redakcnom teste tiez spomina hmotnost motorky..
https://www.motorkar...roce-2018-40642.html
Mal som rovnaky pocit ako keby ta motorka vazila viacej ako pise Triumph.
Tazsia manipulacia bola s tou motorkou..mozno tazisko motorky nie je zrovna top.
Rychloradenie je mozne dokupit za 300 euro aj na Speeda,takze vtom by som nevidel taky problem..
Pozeral som aj mensieho brata Speeda,ale ten mi tak neree ako vacsi bracha a ked uz pojdem do Triumphu,tak by to bol urcite Speed.
Ale podla vsetkeho to bude rozhodovanie medzi SD a Tuonom.
Pojazdim a uvidi sa,ktoreho si priveziem domov..
https://www.motorkar...roce-2018-40642.html
Mal som rovnaky pocit ako keby ta motorka vazila viacej ako pise Triumph.
Tazsia manipulacia bola s tou motorkou..mozno tazisko motorky nie je zrovna top.
Rychloradenie je mozne dokupit za 300 euro aj na Speeda,takze vtom by som nevidel taky problem..
Pozeral som aj mensieho brata Speeda,ale ten mi tak neree ako vacsi bracha a ked uz pojdem do Triumphu,tak by to bol urcite Speed.
Ale podla vsetkeho to bude rozhodovanie medzi SD a Tuonom.
Pojazdim a uvidi sa,ktoreho si priveziem domov..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... | Kohlstein | 41 | 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein |
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory | Honza-K | 8 | 6.3.2024 v 10:20 Honza-K |
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R | malčus77 | 35 | 23.2.2024 v 13:35 Koudy01 |
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory | V.I.R.G.I.L | 19 | 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA |
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R | Babettastián | 13 | 3.2.2024 v 19:28 Toser |