chtěl bych se zeptat jakým způsobem přepsat motocykl starý 80.let který je dotažený z Německa. Motocykl bych chtěl přihlásit na klasické bílé značky ne na veteránské. Vím, že potřebuji odhlášené doklady z Německa, které bych měl. Jde mi spíše o to, jak řešit COC list ( typový list vozidla), který u takto staré motorky jistě nebude a obávám se že ani dovozová STK nebude mít dostatek údajů od Dekry. Je pak jediná možnost pouze přes zastoupení výrobce, což se obávám, že bude nejdražší varianta. Nevíte zdali lze kontatkovat předem Dekru jestli údaje dokáže sehnat komplet pro přihlášení moto ? Nevíte jestli Dekra tyto informace dokáže sdělit. Nebo je jiná možnost jak moto přepsat ? Děkuji za rady a hezké svátky všem !
Neporadim ti, ale zkus napsat svemu ministrovi a zavolat si na dopravku co a jak mas udelat. Pripadne se tam zastav osobne. Oni se podivaji na informace ktere dokladas a reknou ti, jestli je to dostatecne nebo neni.
COC list neni podminka, resi se to jen kdyz ti chybi udaje o zatizeni, hluku, nebo nejaky rozmer. Ale taky u techto veci byvaji dost casto vyjimky a tim padem je dost mozne, ze nebudes mit problem a jen stahujes kalhoty, kdyz je brod jeste daleko. Tak at se podari a dej pak vedet jak jsi dopadl..taky tu mam jednu motorku z nemecka, ne teda tak starou a sem zvedavej jestli bude problem nebo ne a na tu dopravku si prave zajdu a budu se tam dotazovat konkretne s papirama v ruce.
1 reakcí na tento příspěvek Přepis motocyklu z Německa
Naposledy editováno 26.12.2018 09:42:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přepis motocyklu z Německa
Naposledy editováno 26.12.2018 14:15:24
2stroke píše: cmiral> bílé jsou bílé...aby si pak stát někdy v budoucnu nevzpomněl, že ty zelené omezí, zdaní apod.
přesně tak, ZATÍM jsou Véčka v pohodě, provozně jízdu nikdo neomezuje, můžeš i cizinu ( teda osobně mám vyzkoušené jen Polsko, ale nevím, že by jsem nemohl i jinam, minimálně v civilizované Evropě ), finančně mi dlouhodobý průměr vychází stejně ( Goldwing 1976 na zelených x VFR 1996 na bílých ), ale to je dost individuální oblast. A že to stát / EU omezí, zdaní , jak píše 2stroke je dost pravděpodobné, kdo má veterána je považován za boháče, že si spousta z nás odepřela jiné životní požitky nikoho nesere. Já to nedohledával, ale údajně v cizině stojí provoz veterána daleko víc než normální SPZ.