bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Těsnění
Ahoj všem, rozebral jsem hlavy a valce u moji staré shadovky protože mě vytekalo chladivo prepadem ven a v oleji byla voda. K memu prekvapeni bylo těsnění pod a nad valci z kovoveho plechu. Origo sada těsnění pro tento typ motoru je ale pod valci z" papiru " a nad valci je " papir " s hlinikovou obrubou viz. foto. Mohlo mit to celoplechove těsnění vliv na netesnost dosedacich ploch, nebo ne. Potom bych asi vymenil těsnění ventilu. Dik za prispevky.

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění

15.12.2018 v 20:40 | Nahoru | #1
Romane, jsem "kazišuk" co jezdí něco jiného, než kamarádi z jiné značky. Ale podle tvého dotazu bych šel do toho, abych našel pozici jednotlivých těsnění, co přísluší danému typu a roku mašiny. Tam by , pokud se doptáš "odborníků" kteří prodávají ND A JSOU FUNDOVANÍ PRO DANÝ TYP MOTORKY, CO KDE MÁ BÝT. Ty velké fonty jsou pro to, abys na daného doborníka narazil. Držím . BY TI MOHLI SPRÁVNĚ DOPORUČIT, CO ZA TĚSNĚNÍ MÁ NA DANÉ POZICI BÝT. ((To víš, dneska jestli prodáváš rohlíky a v makovici ti prdne a nemáš soudnost, klidně začneš prodávat ND na motorky. Vždyť o co gou, je jedno co prodáváš....když to lidi chtěj a jseš chytrej jak pan starosta, protože má největší hlavu ve vsi... . Zkus, jestli není nějakej klub, co Tvou mašinku sdružuje. To je asi jediná šance, dopátrat se toho , co a jak............

Těsnění

Skvělá odpověď, děkuji! 15.12.2018 v 23:32 | Nahoru | #2
fungovat budou obe varianty. Je jedno co tam z techto dvou variant das (samozrejme nove)
EDIt: a kovove tesneni kdyz se dava tak je nachylnejsi na precizni ocisteni dosedacich ploch nez papirove. Ale jinak to funguje stejne. Takze se da rict, ze spis to vliv na tesnost co netesnost nema...Jako ve smyslu, ze kdyz tam das kovove tak to hned potece protoze ti ted original prisel papir.
Ono je dost mozne, ze prvovyroba byla kov, ale tahle original tesneni co ti dosla uz je druhovyroba prodavana za cenu prvovyroby a je proste papirova, protoze taky funguje.
V teto rovine je jedno jake tesneni tam patri... jinak obecne vyssi zatez snese kovove.

Naposledy editováno 15.12.2018 23:36:00

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění

Skvělá odpověď, děkuji! 16.12.2018 v 00:11 | Nahoru | #3
Jestli ti to pomůže, tak Afrika i Transalp, což jsou konstrukcčně bráchové s VT750C, mají originál mezi válcem a hlavou takový černě pogumovaný plech a mezi válcem a karterem plech pokrytý stříbřenkou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění

17.12.2018 v 07:57 | Nahoru | #4
vilemx> Jo tak tohle jsem z toho motoru vytáhnul, černě pogumovaný plech 0,8mm nahoře a tenký plech 0,3mm dole. Je možný že je tam opravdu už z výroby, jen se zeptám lze je použít opakovaně ? Dík

(reakce na) Těsnění

17.12.2018 v 07:59 | Nahoru | #5
Kawadědek> Otíku dík za příspěvek, ty jsi taky všude,

(reakce na) Těsnění

7.1.2019 v 19:41 | Nahoru | #6

romel70 píše: vilemx> Jo tak tohle jsem z toho motoru vytáhnul, černě pogumovaný plech 0,8mm nahoře a tenký plech 0,3mm dole. Je možný že je tam opravdu už z výroby, jen se zeptám lze je použít opakovaně ? Dík



ten plech pod valec pokud jhsi ho pri vyndavani nejak moc nepozohybal opakovane pouzit jde... ale ja ho stejne radjei vzdy vymenil, Protoze za tu jebacku ze to tam bude treba jen vzlinat mi to nikdy nestalo...
pod hlavu samozrejme musis dat nove. To ze se ti odloupala ta tenoulinka cerna vrstva by jeste nevadilo, ale to tesneni uz je zmackle a netrvalo by dlouho a fouklo by ti...

(reakce na) Těsnění

7.1.2019 v 23:54 | Nahoru | #7

romel70 píše: Jo tak tohle jsem z toho motoru vytáhnul, černě pogumovaný plech 0,8mm nahoře a tenký plech 0,3mm dole. Je možný že je tam opravdu už z výroby, jen se zeptám lze je použít opakovaně ? Dík


Na rovinu? Snad mi neseberou živnostňák

Pokud plech nemá ostrý ohyb, prolisy mají alespoň trochu výšku, přijmeš riziko neúspěchu a jsi kolenovrt, tak obě těsnění se opakovaně použít dají. Párkrát jsem dělal motor z Afriky, kdy člobrda kladl důraz na rozpočet. Horní i spodní těsnění očistíš acetonem od stříbrné (jde krásně) i černé (to moc nejde, hlavně sundat odlupující se části a setřít do ztracena), naneseš tenoučkou vrstvu tmelu (opravdu tenkou ne hranici viditelnosti plechu!) a utáhneš na moment. Kupodivu nikdy nic neteklo ani nefouklo.

Naposledy editováno 07.01.2019 23:55:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow Martm 2 16.4.2024 v 14:11 Martm
porucha je i není Honda VT 750C Shadow Eddie555 6 2.4.2024 v 12:11 Eddie555
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow Tom73x 5 8.3.2024 v 08:24 Tom73x
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Starší motorka s nízkým nájezdem Suzuki VS 800 Intruder, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha... kolemjdoucí22 21 5.5.2023 v 12:44 pizda


TOPlist