globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Blok motoru
15.12.2018 v 18:53
Ahoj, chtěla bych se zeptat. Už se to tady před rokem a dřív řešilo. Dostal se mi olej do chladiče: závada by mohla být buď těsnění pod hlavou nebo zkroucená hlava. Když to ale tím nebude, může být prasklý blok motoru. Motorku mám rozebranou hlava sundaná a chci se zeptat, jestli jde nějak zkontrolovat ten blok teď když to mám vše sundané? Slyšela jsem, že by se to dalo nějak zkusit pod tlakem nebo co. Ale vůbec jsem to nepochopila. Předem děkuji za rady

Blok motoru

15.12.2018 v 19:37 | Nahoru | #1
v domacich podminkach nemas narok to vyzkouset. Zkrouceni bloku u motorek je jev ktery se moc nedeje a ikdyz tak to nicemu nevadi, protoze se to dotazenim zase srovna. Nicmene srovnat dosedaci plochy se samozrejme daji tak jako u aut..poet v domacich podminkach neresitelne.

Najdi si na netu firmy ktere se zabyvaji rovnanim hlav motoru a zavolej si tam jestli umi udelat i tlakovou zkousku bloku. Vetsinou kdyz uz tkaova firma rovna dosedaci plochy, zabrusuje sedla ventilu ci dela nejake dalsi zakazkove upravy jako zvetsovani spalovaciho prosotoru a tak , tak umi i tlakovou zkousku.

nevim kde jsou zdechovice... hledat se mi to nechce..ja vim o firme kousek od Brna.. alejak rikam..vyhledej si par firem ve tvem okoli na google a mas to nejjednodussi.

Blok motoru

15.12.2018 v 19:51 | Nahoru | #2
d

Naposledy editováno 16.02.2019 20:39:31

1 reakcí na tento příspěvek Blok motoru

15.12.2018 v 21:54 | Nahoru | #3
Moc děkuji za rady. Ten o-kroužek by to mohl prý být, taky. Takže moc děkuji

Blok motoru

15.12.2018 v 22:07 | Nahoru | #4
Ha a co gufero na vodni pumpe?proc vsichni jdou cestou nejvetsiho odporu?

(reakce na) Blok motoru

15.12.2018 v 22:58 | Nahoru | #5
d.

Naposledy editováno 16.02.2019 20:39:19

Blok motoru

15.12.2018 v 23:15 | Nahoru | #6
Pro upřesnění: mám ročník 1999, takže výměník tam mám. Před chvílí jsme ho sundali a rozdělali a kroužky na chladiči už mají asi odslouženo. Takže doufám, že to bude tím. ale i tak vyměníme všechny těsnění. Předpokládám, jak říkáš že když mám OLEJ V VODĚ, tak simering bude v pohodě? Mě jde spíš o to, že když už to mám vše rozebrané a sundané, tak hledám kde by mohla být ještě chyba, aby se nestalo to, že to dám dohromady a bude ten stálý problém.....

1 reakcí na tento příspěvek Blok motoru

17.12.2018 v 18:19 | Nahoru | #7
Hlavně, jestli už jsi sundal hlavu, bude to chtít všechny nové šrouby co drží hlavu k bloku. Aby se ti to potom nezkroutilo

(reakce na) Blok motoru

17.12.2018 v 20:49 | Nahoru | #8
dakarista> podle profilu je to ONA

Blok motoru

18.12.2018 v 09:54 | Nahoru | #9
Jé to je trapas .... tak se omlouvám.

A palec nahoru, jestli to dívka dělá sama

Blok motoru

18.12.2018 v 20:13 | Nahoru | #10
A Jen takovy dotaz, je ta vymena hlavovych sroubu opravdu nutna? Aniz bych zjistoval ceny sroubu, nebo informaci v manualu, zda se maji, nebo nemaji striktne pri sundani hlavy automaticky menit, jsem presvedceny ze zpetnou montaz vydrzi bez mozneho nasledku poskozeni tesneni. Dokonce I na aute, nebo na jinych motorkach byla testovaci procedura, ktera podle delky sroubu urcovala max. delky sroubu. A kdyz jsem to nekolikrat meril, byl sroub I po demontazi hlavy tezce v norme. Schvalne mrknu do manualu a kouknu, CO rika vyrobce .

Blok motoru

18.12.2018 v 20:37 | Nahoru | #11
Tak dle parts depot Cena za jeden sroub je 288kc . Takze nezklamali s cenou origo dilu...

Blok motoru

18.12.2018 v 21:49 | Nahoru | #12
d

Naposledy editováno 16.02.2019 20:39:01

Blok motoru

19.12.2018 v 06:05 | Nahoru | #13
Ja mam na sradovi 44Nm a taky jsem nikdy nemenil.

1 reakcí na tento příspěvek Blok motoru

19.12.2018 v 08:22 | Nahoru | #14
Většinou jsou ty šrouby delší než nové a hlavně jsou z měkkého materiálu. Jde o to, že se ti nemusí povect utáhnout na moment a budeš v háji a může ti hlava potom opět téct. Ale je rozdíl jestli to někdo dělá, aby to opravil a pak šup do světa nebo na tom chce jezdit.

Já třeba utahoval dvakrát 25 Nm a potom každý šroub utáhnout o 180 stupňů

(reakce na) Blok motoru

19.12.2018 v 17:45 | Nahoru | #15
d

Naposledy editováno 16.02.2019 20:40:02

1 reakcí na tento příspěvek Blok motoru

19.12.2018 v 19:23 | Nahoru | #16
Nez resit hovadinu jako srouby ktere vydrzi nesmysl radej nechat srovnat palici vymenit gufera na ventilech a zalapovat ventily a clovek ma klid na x desitek let....

(reakce na) Blok motoru

20.12.2018 v 08:29 | Nahoru | #17

HornisGSX píše: Nez resit hovadinu jako srouby ktere vydrzi nesmysl radej nechat srovnat palici vymenit gufera na ventilech a zalapovat ventily a clovek ma klid na x desitek let....



To není úplně pravda, ty do hlav motorů jsou většinou o dost měkčí než klasické šrouby 8.8 .... dělají se z 5 nebo šestky

Blok motoru

20.12.2018 v 09:26 | Nahoru | #18
Dřív se šrouby neměnily,to je opět trend dnešní doby,z kdejaký banality vyvařit co nejvíc

Blok motoru

21.12.2018 v 12:10 | Nahoru | #19
Dakarista- to je v pohodě

Blok motoru

21.12.2018 v 12:16 | Nahoru | #20
HornisGSX- Moc děkuji, gufero mě teda nenapadlo ještě vyměnit.
Jinak všem moc děkuji za rady. Hlavu dám na kontrolu a uvidí se. Pak to začnu dávat dohromady a snad se to neobjeví znovu... To by mě vážně naštvalo. Pak už bych asi nevěděla co s tím... I když poslední možnost je blok motoru...

Takže všem velký dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 24 Dnes v 12:21 Deadman
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 3 Dnes v 09:36 MartinXL650V
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist