globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka
15.12.2018 v 10:16
Ahoj,
chtěl bych se Vás zkušeným prosím zeptat. Koupil jsem SRAD a r.v. 1997 a mám nějakou vizi, že bych si pořídil stavitelné páčky. Teď jsem se právě koukal na web M-Style a zajímá mě, co znamená pojem "krátká páčka". Ano chápu, oproti té dlouhé je kratší , ale jestli ta krátká páčka je určená pouze na mačkání určitým počtem prstů. Na stránkách se udává 2. Akorát jestli to má nějakou výhodu oproti té dlouhé. Protože dle mého úsudku jde ta dlouhá také mačkat urč. počtem prstů. Jaké s tím máte zkušenosti?

Přecházím ze 125, kterou jsem sedlal 2 roky a najezdil k x tisícům kilometrů. No za to dobu jsem se naučil spojku mačkat dvěma prsty. SRAD má však strašně tuhou spojku, tady na foru jsem četl, že stačí vyměnit lanko, takže tohle by asi problém být neměl. A nebo jestli se tu najde někdo, kdo s tou tuhou spojkou zkušenosti má, protože teď se věc má tak, že spojku nemůžu skoro umačkat ani celou rukou.
Cenově jsou ty páčky stejné, ale přeci jen mě víc lákají ty krátké.

A další část příspěvku.
Konkrétně u všech GSX-R ek se zde u Vás na foru dočítám, že brzdy jsou tragédie. Sedlal jsem italku (Cagiva Planet 125 - Brembo desky a třmeny), která měla poměrně tvrdé brzdy. Za tu dobu jsem si na to zvykl, no a při přechodu na SRAD jsem si i já všiml, že ta přední brzda je fakt strašná. Zabírá při zmáčknutí skoro až u gripu, což není moc dobře. A nevím jestli je to takhle normálně, či vada mého motocyklu.

Jsem stále začátečník, seděl jsem pouze na pár motocyklech, ale těsně před prodejem 125 jsem si troufal trošku na svižnější jízdu, takže se chci optat, zda je koupě pancéřky na přední brzdu na místě.

pancéřka: https://www.motocyklovyobchod.cz/brzdove-hadice-hel/1114-predni-brzdove-hadice-hel-suzuki-gsx-r-600-2001-2003.html?gclid=Cj0KCQiA6dLgBRDoARIsAJgoM4smPcX8FyrOR9kmcRk6r6x5sDflV6O9TEqiNjcgRbSM1nB4-G_q6WEaAtfiEALw_wcB

páčky: https://www.m-style.cz/cs/nahradni-dily/cnc_packy_a_expanzky/m-style-kratke-packy/m-style-cnc-packy-kratke-suzuki

Děkuji za Vaše odpovědi, snad jsem to napsal trochu srozumitelně.

Naposledy editováno 15.12.2018 13:24:42
Předchozí
1 2
Následující

SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

15.12.2018 v 14:08 | Nahoru | #1
Páčky by som asi objednával z ebay, sú to tie isté, len si M-Style tam dá logo a cenu 3-4x drahšiu. Dajú sa kúpiť aj s nastavovaním dĺžky na uchopenie prstov. Je to asi na tebe, prípadne si vyžiadaj/porzi rozmery a budeš vedieť koľko miesta potrebuješ na prsty.
Predná brzda je na hovno. Možno kvapalina, možno vzduch, zlé platničky, proste aj keď bude mať moto staré hadice, tak to brzdiť bude, ale pretlačíš to nasilo. U gripu zaberať nemôže a je to dobré to vymeniť /manuál hovorí o 4 rokoch zmeny gumových hadíc/. Rovno rieš aj zadok.

SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

15.12.2018 v 15:38 | Nahoru | #2
Přesně tak ,můžeš koupit i na eBay ,samozřejmě prodejce z ČR většinou tvrdí ze u jeho modelu je použity venkovní elox a nevyblednou.
Zásadnější věc je tvar....měl jsem dlouhé, krátké, zalamovací a ty páčky nejsou úplně ergonomické, pořad tam zůstává drobná “hrana” nejsou zaoblené jako originální a záleží i na délce prstu jak moc to vadí /nevadí . Jinak rozsah nastavení , vydrž a montáž v pořádku pokud zvolíš správný model na motorku

SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

15.12.2018 v 15:47 | Nahoru | #3
Taky sem kupoval SRADa 1997 a pancéřovky sou v seznamu věci co do jara chci hodně vysoko

SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

15.12.2018 v 16:42 | Nahoru | #4
Jestlil ti brzda zabírá až u gripu, tak to není určitě dobře. Když budeš dávat jiný hadice, tak to pořádně odvzdušni. Je možný že tam máš teď vzduch. Co se týče páček, tak jsem krátký m-style jednou měl a už bych je nechtěl. Rychle vybledly a i po nastavení vzdálenosti zabírala brzda na můj vkus pozdě a s krátkou páčkou jsem neměl potřebný cit na brždění, takže teď jedině dlouhý. Prostě origo páčky jsou přeci jen nejlepší ikdyž jsou hnusný. Teď mám na motorce RDmoto a ty jsou dobrý, barvu si drží, páč jsou zalakovaný a chod se oproti origo páčcce nezměnil.

SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

15.12.2018 v 17:36 | Nahoru | #5
Děkuji za Vaše odpovědi. Nakonec jsem si objednal teda ty dlouhé. 760 Kč za pár je parádní cena.

SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

16.12.2018 v 07:44 | Nahoru | #6
Mam na Sradovi jinou pumpu, pancerky, nove kotouce, desky nissin a stejne ty brzdy stoji za prd. Ted s nim nejezdim, tak to neresim. Ale jednou az bude Sradik zase v provozu tak vymenim cele trmeny. Tyhle tokica at jsou to sesti nebo ctyrpistky stoji proste za backoru.

1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

16.12.2018 v 08:24 | Nahoru | #7
já nechci rozpoutávat žàdnej flame ale pořád nějak nechápu jak můże být jeden třmen lepši než jinej pokud maji srovnatelnou plochu pístků. Může více nebo méně vracet ale ty těsnění jsou snad skoro stejný. Můże teoreticky i pružit ale to by asi byl fakt nekvalitni a to asi známá značka neni. Chápu rozdily v kvalitě materiálu, opracování, ale účinnost je snad daná silou vyvinutou na desky a ta je daná plochou pístků a tlakem v hadici. Tak proč?

Co se týká páček tak jediná nepřekonatelná pravda je co tu píše dave_32, że origo jsou nejlepší i když hnusný. Jako všichni mám taky "parádní" a to za cenu úprav. Rozsah nastavení od gripu jsem u obou musel zvětšit zavrtáním inbus šroubku M3 do páčky v místě kde tlačí na mezikus k pístku. Funguje to bezchybně. Na páčky jsem navlékl gumové barevné návleky, které se při troše hledání dají koupit v rúzných barvách. Výsledek také excelentní jen se musí občas čistit aby to nevypadalo čuňácky. Pancéřový hadice zásadně ano, rozdíl je velký.
S deskami skušenosti nenám. Neměl jsem odvahu experimentovat a tak jsem koupil zas originály. Už jsem se tu na zkušenost s různými materiály desek ptal a nějak bez valných odpovědí. Přečíst se o tom dá hodně ale to je vesměs jen reklama.

1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

16.12.2018 v 10:23 | Nahoru | #8
Sese: jo teorie je krásná ale zkus si nejakou motorku s brzdama co se o nich rika, ze funguji a uvidis ...

Naposledy editováno 16.12.2018 10:23:46

1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

16.12.2018 v 10:30 | Nahoru | #9
O těch 6ti pistkovej Tokico {nebo jak e to píše a jestli je tam máš } je tady celkem dost. Musí se hodně čistit a hlavně je tam konstrukční vada, kdy odvzdusnovak není v nejvyšší poloze a nedaří se je pak pořádně odvzdusnit. Pro odvážné je návod kde vrtat a jak je předělat. Já měnil za jinou pumpu a Nissiny.

(reakce na) SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

16.12.2018 v 11:42 | Nahoru | #10

mmks píše: O těch 6ti pistkovej Tokico {nebo jak e to píše a jestli je tam máš } je tady celkem dost. Musí se hodně čistit a hlavně je tam konstrukční vada, kdy odvzdusnovak není v nejvyšší poloze a nedaří se je pak pořádně odvzdusnit. Pro odvážné je návod kde vrtat a jak je předělat. Já měnil za jinou pumpu a Nissiny.



Sestky meli dokonce jen ctyrpistky. Jeste vetsi opruz nez sestipistky. Svrtani jsem taky delal. Dokonce jsem menil i srouby za pevnostni a stejne stoji za prdlacku.

(reakce na) SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

16.12.2018 v 14:36 | Nahoru | #11
assassin> tak já dostanu přední na abs na suchu takže asi fungují

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

16.12.2018 v 16:11 | Nahoru | #12
se-se> Tak zrovna origo páčky na Banditu mi přišly hrozné, blbý tvar, ostrá hrana a malá nastavitelnost. Teď mám cnc z ebay a je to ve všem lepší.
Ale třeba novější Bandit to má lepší.

Používám krátké, protože stejně používám jen dva prsty a s dlouhýma mám zkušenost že se vždycky zlámou vejpůl, teda když čas od času udělám stostupňový náklon

1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

16.12.2018 v 16:38 | Nahoru | #13
Sese: to ale dostaneš nejspis vsechny brzdy na sportovni motorce. I tak je v nich rozdíl. Ja treba citim vyraznej rozdíl u dvou podobných motorek ktere mam nissin 6pist vs brembo 4pist.

(reakce na) SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

16.12.2018 v 19:14 | Nahoru | #14
Pedl> nemá to lepší, jsou furt stejně blbý

(reakce na) SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

16.12.2018 v 19:14 | Nahoru | #15
assassin> věřím, ale nechápu

1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

16.12.2018 v 21:04 | Nahoru | #16
Dovolím si k tomuto tématu napsat to, co mi poradil jeden uživatel (pro mě guru přes SRADa). Nevím, jestli to bude fungovat, ale tuto zimu to hodlám vyzkoušet. Problémem 6-pístků TOKICO často je to, že po těch letech zpuchří prachové gumičky a způsobí že pístky zajíždí moc zpátky. Plus to, že to je kolikrát ucpaný bordelem. Takže základ je vyndat pístky, pořádně vyčistit a vyměnit těsnící a prachové gumičky (v originále pěkná pálka za opravnou sadu cca 2600, ale už jsem se dlouho nekoukal na cenu). Gumičky mají celkem složitý tvar - prachovka má dvojitý límec, těsnící kroužek je zase seřízlý do kónusu, takže ti to v druhovýrobě nikdo neudělá (v klasické prodejně těsnění). Tím by se měl vyřešit krok brzdy. Pak mi poradil ať dám destičky od TEXTARu a pancéřové hadičky a i v originále fungují prý perfektně.
Jak říkám, vyzkoušené to zatím nemám, ale tuto zimu se na to chytám, na jaře dám vědět.

(reakce na) SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

17.12.2018 v 06:33 | Nahoru | #17

petr.machy píše: Dovolím si k tomuto tématu napsat to, co mi poradil jeden uživatel (pro mě guru přes SRADa). Nevím, jestli to bude fungovat, ale tuto zimu to hodlám vyzkoušet. Problémem 6-pístků TOKICO často je to, že po těch letech zpuchří prachové gumičky a způsobí že pístky zajíždí moc zpátky. Plus to, že to je kolikrát ucpaný bordelem. Takže základ je vyndat pístky, pořádně vyčistit a vyměnit těsnící a prachové gumičky (v originále pěkná pálka za opravnou sadu cca 2600, ale už jsem se dlouho nekoukal na cenu). Gumičky mají celkem složitý tvar - prachovka má dvojitý límec, těsnící kroužek je zase seřízlý do kónusu, takže ti to v druhovýrobě nikdo neudělá (v klasické prodejně těsnění). Tím by se měl vyřešit krok brzdy. Pak mi poradil ať dám destičky od TEXTARu a pancéřové hadičky a i v originále fungují prý perfektně.
Jak říkám, vyzkoušené to zatím nemám, ale tuto zimu se na to chytám, na jaře dám vědět.



Tak to rikam na rovinu, ze to mam odzkousene a stejne slabota. Gumicky nove, lepsi kotouce, meka smes desticek od nissinu, pancerovky, jina pumpa a stejne brzdny ucinek mizerny. Ty trmeny jsou vazne slabota. Az budu mit nekdy cas a chut, tak tam zkusim napasovat jine trmeny. Totez jsem udelal na sve K4. Vymenil jsem origo trmeny za trmeny ze ZZR1400 a brzdi to uplne jinak.

SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

17.12.2018 v 07:34 | Nahoru | #18
Pokud hledáš páčky a hadice co mají smysl a není to zase ranec, tak kup všechno od PP tuningu. Páčky jsou fakt topovka podle mě, žádné vůle, jdou krásně do roku, stavitelnost perfektní, a životné záruka Hadice od pp jsou taky super, ale jsou to vlatně hadice od hellu, jen s nálepkou PP.
A jak zlepšit brzdný účinek?
S brzdama je to alchymie, pokud máš problémy že to nebrzdí, tak to bude asi tím, že když ty brzdy už vyjeli z fabriky tak už nefungovali.
Koukni po lepších třmenech, nebo jakým způsobem je tam napasovat, ve výsledku to bude nejlepší investice. Budeš odvzdušňovat jak trubka, měnit destičky, pumpu vyměníš a ve výsledku rveš love do brzd co stejně nikdy moc brzdit nebudou

SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

17.12.2018 v 08:19 | Nahoru | #19
Co se týče brzd SRADa, mám vyřešeno a motorka brzdí za mě dosti obstojně (tj. v rámci kontextu, samozřejmě oproti špičkově brzdícím motorkám je to šedý průměr, ale proti sérii naprosto jiný svět). Nahoře radiální pumpa accossato 18x19, pancéřky, dole třmeny z R6/R1 (známé modropístky) přidělané přes adaptér. Ovládání dvěma prsty, i to dvěma prsty postavíš na předek. Nejmenovaný kolega zde na fóru co přispíval do tohoto vlákna by doma ještě mohl mít výkresy těch adaptérů...

1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

17.12.2018 v 08:58 | Nahoru | #20
jo, model redukce TL/busa/SRAD vs R1 mam

1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

17.12.2018 v 09:39 | Nahoru | #21
R1 radiál nebo axiál? Docela rozdíl v těchto třmenech tak pak jestli může použít radiální z R1 (04-06) tak se dá nahradit za brembo M40/50 samotné brzdy dražší jak motorka

SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

17.12.2018 v 10:34 | Nahoru | #22
Redukce na klasickej brzdic. Melo to byt reseni s dobrým poměrem cena vykon. Ty radiály na klasické vidlici pres redukci uz vypadaji fakt divne. To uz je lepsi tam pak nacpat komplet předek treba z K3

Naposledy editováno 17.12.2018 10:34:57

(reakce na) SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

17.12.2018 v 10:35 | Nahoru | #23
Sonicek> Bavíme se o tom dosažitelnějším, aspoň v čase kdy to vznikalo. Tj. samozřejmě axiál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

17.12.2018 v 11:00 | Nahoru | #24

assassin píše: jo, model redukce TL/busa/SRAD vs R1 mam



Sem s tim 😀

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

17.12.2018 v 11:32 | Nahoru | #25

StiefTomas píše: Sem s tim 😀



jeste tam udelam odlehceni, ta velka plocha pak ve vysledku vypada moc "samo domo"

(reakce na) SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

17.12.2018 v 12:32 | Nahoru | #26
assassin> Není to špatný nápad, takhle je to moc nápadné lákadlo na STK

1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

17.12.2018 v 12:43 | Nahoru | #27
Bludevil: jo ja tenkrat resil jen aby to dobre fungovalo a bylo levne, design nebyl dulezitej. Ted to mam obracene :D

(reakce na) SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

17.12.2018 v 13:52 | Nahoru | #28

assassin píše: Bludevil: jo ja tenkrat resil jen aby to dobre fungovalo a bylo levne, design nebyl dulezitej. Ted to mam obracene :D


Tj. současné kusy jsou designová špička, drahá a nefungují? Jsem asi nepřítelem pokroku, ale v tom případě dám přednost staré verzi (ale uznávám, že jsi naprosto zachytil vlnu na které se ubírá většina inovací v libovolné technické oblasti )

Naposledy editováno 17.12.2018 13:53:51

SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

17.12.2018 v 14:21 | Nahoru | #29
Asi jezdim tuzku, ale ja s tema 6ti pistkama Tokico nemam sebemensi problem. Jen je kazde dva roky rozeberu, vycistim a namazu. Tesneni je zatim porad origo z roku 2008.
https://www.motorkar...etail&ddid=58444

E: Tedy jeden problem mam. Poradne to odvzdusnit, protoze to navrhoval nejaky kokot. A to je skladam zalite.

Naposledy editováno 17.12.2018 14:22:36

1 reakcí na tento příspěvek SRAD - pancéřky, stavitelné páčky, tuhá spojka

17.12.2018 v 14:30 | Nahoru | #30
Vici: oni brzdi, nemají problem motorku zabrzdit z větších rychlosti, ani zablokovat kolo. Ale jine brzdy to dokážou s mensi silou na páce (a kupodivu nemají ani delsi krok- takze to neni větším hydraulickym převodem) a s lepsim davkovanim ... moje sestipisty od nissinu maji tohle chování znatelne lepsi, a čtyřpisty brembo jsou zase o kus lepsi.

Vychvalovany radiály m4/m50 u duc uz mi prijdou zbytecne moc kousavy.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1

TOPlist