revit_cerven_bon





Téma: Elektro minicross
 
11.12.2018 v 09:48
Má někdo zkušenosti s elektrickými minikroskami? Má to být na blbnutí pro malého kluka a elektro proto, aby s tím v lese neprovokoval hlukem a smradem. Zatím jsou ve výběru tyhle tři kousky
Nitro Minicross Apollo 1000W
HECHT 54500
Minicross 500 W Gazelle Sport
Každé zkušenosti ohledně výkonu, dojezdu, výdrže, spolehlivosti, případně tipy na lepší výběr jsou vítány.

Elektro minicross

11.12.2018 v 09:53 | Nahoru | #1
videl jsem na MCR SM maly kluky jezdit na kubergu kterej je za vic jak 2x tolik a moc se mi nelibi.. trosku se bojim, jak bude vypadat ta hracka za pulku...

Elektro minicross

11.12.2018 v 10:27 | Nahoru | #2
S tímhle konkrétně ne, ale s elektrickejma koloběžkama jo (čína, budou v tom stejný motory). Dítě asi bude vážit půlku toho co já ale i tak se s tím blbnutí v lese neumím představit, těch 500w je tak na zahradu. 1000w by si musel zkusit.

E: Mám vyzkoušený koloběžky 500w (to je tak do města) 1000w (to už bylo veselejší, ale příjde kopec a konec) a 2500w, to má kamarád a s tím už sranda je, zvládá to i kopce, ale cenově jinde.

Tady, ale je to o výběru koloběžky. podle toho by 36V 1000W dítěti mohlo stačit.

Naposledy editováno 11.12.2018 10:32:58

1 reakcí na tento příspěvek Elektro minicross

11.12.2018 v 11:38 | Nahoru | #3
ty udaje u vykonu motoru budou hodne zavadejici - e-biky mely do nedavna legalne 250W a taky to jelo slusne - ono tam ve spicce (pri akceleraci) stejne bylo vic jak 1000W) - tzn je otazka jakej vykon tam kdo vlastne uvadi.

Elektro minicross

11.12.2018 v 13:46 | Nahoru | #4
U nás měl před 3-4 lety klučina podobnou, jako je ten Hecht. Zadní rozeta byla na cvrku z bicyklu, takže se mu při přemisťování po rovině stačilo rozjet a pak už jenom tiše volnoběžel. Jelo to tak 30-35km/h. Dovoz z kapitalistické ciziny.

(reakce na) Elektro minicross

12.12.2018 v 01:35 | Nahoru | #5
assassin> cyklista profik uslapne trvale tak 400W, 600W kdyz vstane ze sedla.. a kopce taky jezdej, a prudky, ...a docela svizne rekl bych
chci tim rict ze kamen urazu budou prevody a odpory, v terenu pak hlavne valivej odpor, neco jinyho je 29bike a neco uplne jinyho minikoska se sirokejma zubatejma pidikoleckama,....

jinak k tematu, vysral bych se na elektriku a nechal deti delat hluk a smrad, na jeden pitbike planeta fakt nezkape.. resp. logika jde uplne naopak, deti necht si klidne jezdi po lese na benzinaku ale na dovolene jezdeme elektrickymi vlaky krmenymi jadrem vono v racingu elektrika budoucnost rozhodne ma, ale urcite ne pro ekologii, nybrz pro kroutak v rozjezdu, ...ale to uz se nebavime o detske krosce s 500W samozejme

1 reakcí na tento příspěvek Elektro minicross

12.12.2018 v 02:13 | Nahoru | #6
Kerut: ebiky maji pneu 2.8palce - pochybuju ze ta minikroska ma extra širší. U sportovního nářadí mi elektrika dava vetsi smysl - odpadá startovani, trápení se s karbcem atd. My jsme na vsech modelech vyměnili spalovaky za elektro a uživatelsky jet i uplne jinde. Boj s čínským pitbajkem nepreju nikomu :)

(reakce na) Elektro minicross

12.12.2018 v 02:21 | Nahoru | #7
assassin> nj ale vem si polomer kola k te sirce, on staci rozdilmezi 26 a 29 (pri slapani, prejizdeni nerovnosti)

BTW OT dneska rano/dopo jsem videl na novasportu nejakej downhill z onboard kamerky.. tyjo, jsem se malem poblil strachy i u ty televize

1 reakcí na tento příspěvek Elektro minicross

12.12.2018 v 02:28 | Nahoru | #8
kerut: me pocitove prijde ze 29 jede hur :D kazdopadne na tech velkejch ebikach se jede trosku neco jinyho, nez co nejspis bude jezdit hodne malej kluk na te pidi krosce za 10litru...

i tak si myslim, ze tam tech 1000W bude nejakejch slabsich 1000W

ale nerad bych se zamotal do nakyho hadani. spis mi prijde elektrika na enduro idealni, ja bych chtel ele i do velky motorky... bohuzel zatim nic funkcniho neni :(

Naposledy editováno 12.12.2018 02:31:30

Elektro minicross

12.12.2018 v 07:02 | Nahoru | #9
Jen kupujte, těším se na reference Plánuju časem pro malou to samé...

Elektro minicross

12.12.2018 v 07:35 | Nahoru | #10
Já koupil mladému na jaře toto a jsem zatím max. spokojený.

Elektro minicross

12.12.2018 v 08:56 | Nahoru | #11
Zatím díky za reakce. Nejde o to, že by benzínový pitbike byl bůhvíjaká ekologická katastrofa. Spíše jde o nezbytnou údržbu (a jak píše assassin, čínský pitbike s karbecem je na udržení v provozuschopném stavu celkem náročný) a o to, že po lese chodí nerváci schopní na děcko kvůli svému svatému rozhořčení nevybíravě zaútočit. Elektro je ve srovnání s benzínem prakticky bezúdržbové a daleko méně provokuje. A samozřejmě jde taky o cenu, protože je to hračka na pár let, než z toho děcko vyroste a bude potřebovat něco většího.

(reakce na) Elektro minicross

12.12.2018 v 10:21 | Nahoru | #12

assassin píše: spis mi prijde elektrika na enduro idealni, ja bych chtel ele i do velky motorky...


vsak souhlas, ale to uz se tu nebavime o nejaky mikro-ekologii

BTW co se tyka cinskeho pitbajku vs levne slabe elektro (s nejspis podobnym puvodem) tak myslim, ze nekonecna udrzba levneho dvoutaktu a srani s odchazejici baterkou nebo spalenym vinutim tam bude tak fifty/fifty... (on pro ilustraci bohate staci rozdil v minibike, treba blata vs cina zejo ) dospely enduro s nejakym tim lifepo a poradnym motorem, to by byla samozrejme jina pohadka... ale bude to hodne jinde i cenove

Elektro minicross

12.12.2018 v 10:35 | Nahoru | #13
kerut: jak rikam, myslim sportovni ucely - tzn elektrika z duvodu, ze ma lepsi parametry, ne protoze chci zachranit planetu...

ty motory budou stejny jak v kolech, proste neco co delaj ve velky serii - a to se jim moc nesere. v podstate ani ta ridici elektronika.
jedinej problem jsou ty baterky... ale s tim nic neudelas, proste je za rok, dva budes muset vymenit....

Elektro minicross

27.12.2020 v 09:03 | Nahoru | #14
čus. Já pořídil 7 leté dceři toho hechta 5400. Pod stromek jsem ho postavil jak jsem ho koupil a hned druhý den jsem se do něj pustil. Takže můžu říct že se rozhodně nejedná o motorku kup a jezdi ! Takže napínací kladka řetězu vyhnutá a vůbec řetěz nevedla, Bovdeny samozřejmě bez teflonu a drhly jako prase takže se to muselo hned namazat. u předních i zadních třmenů bylo špatně odleto lůžko pro brzdovou destičku což znemožnilo jejich správné usazení (byly šejdrem a přidíraly kola i na volno což je samozřejmě zbytečné a ještě se k tomu blbě sjíždí a to nemluvím o zbytečném žraní baterky - evidentně to soudruhovi v Číně který to dával dohromady nevadilo. Na nejvyšší rychlost je citelně znát že zadní kolo háže- zkoušel jsem v pobočce hechtu takhle vytočit 3 motorky a byly všechny stejné. Držáky páček jsou řekl bych z low end plastu a mají tendenci se při brždění pootáčet na trubce řidítek takže podložit něčím co neproklouzne - nedoporučuji tohle řešit větším utažením, nevěřím že to ten plast přežije. Takže po dvou hodinách štelování téhle dětské motorky konstatuju že malé dělá radost má rohlík od ucha k uchu je tichá lehká a relativně levná. Když jsem ji bral tak jsem počítal s tím, že bude třeba se jí pověnovat hned ze startu je to prostě číňan postavený negramotnými lidmi podle obšlehnutých výkresů, nicméně kupovat dceři nějakou značku za 4 násobek ceny na to jednak nemám prachy, nevím jak dlouho jí to bude bavit a navíc ty děcka rostou jako z vody - doufám že na tom vydrží sedět aspoň 2 roky.

Elektro minicross

27.12.2020 v 09:23 | Nahoru | #15
No tak kámoš má toho Kuberga, ale toho silnějšího asi 8kw. A zpracování perfektní, asi se vyplatí připlatit. Motory si motají sami a komponenty dávají kvalitní, značkové.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist