globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Babetta 210 při plném plynu kolísají otáčky
Zdarec bando, potřebuju radu. Když nastavím šroubek na směs na otáčku a čtvrt a dám plný plyn tak otáčky kolísají a je prostě slyšet, že to nejde pořádně vytočit. Když zašroubuju šroubek úplně do maxima tak už to tolik nekolísá ale je prostě slyšet že to má rezervu. Už jsem vyměnil půlku babetty a dělá to pořád. Jinak jsem čistil karbec, výfuk jsem zkoušel z jiné babetty, tyrystor nový, cívka také jiná a dělá to furt. Babetta dlouho stála mohlo by to být gufero pod zápalkem ? Díkes

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 při plném plynu kolísají otáčky

8.12.2018 v 21:27 | Nahoru | #1
Vyměnit gufera a přetěsnit celý sání.

(reakce na) Babetta 210 při plném plynu kolísají otáčky

9.12.2018 v 12:08 | Nahoru | #2
dave-lister> Díky sání jsme přetěsňoval včera tak už zbyvájí ty gufera snad to bude tím no.

Babetta 210 při plném plynu kolísají otáčky

Skvělá odpověď, děkuji! 9.12.2018 v 14:31 | Nahoru | #3
To je omezovač

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 při plném plynu kolísají otáčky

10.12.2018 v 13:38 | Nahoru | #4
Pokud tam máš origo karbec, tak se někdy stává, že kolísá hladina v plovákovce - váznou plováky o její stěnu.
Musí být trochu šejdrem, ne rovnoběžně a to proto, aby spolehlivě a dostatečně uvolnily jehlový ventil.

(reakce na) Babetta 210 při plném plynu kolísají otáčky

11.12.2018 v 17:40 | Nahoru | #5
Zdenalbenal> Díky zkusím, ale spíš bych řekl že to někde saje faleš. Když mám šroubek otáčku a čtvrt tak to blbne chvíli se to dusí pak jak když střelí na chvíli a pak to samý . Když šroubek utáhnu na doraz tak to nějak tak všeljak jde .

Babetta 210 při plném plynu kolísají otáčky

20.12.2018 v 16:15 | Nahoru | #6
No tak to musíš mět verk v dobrém stavu, bez všelijakých přícuců, tečení a tak.
Kamoši zkůšajů přisávání falešného vzduchu startovacím sprejem, kerý se fůkne za chodu motoru okolo podezřelého místa a pokud v tom okamžiku lze pozorovat změnu v běhu motoru, dá se říct, že zádrhel može byt tam.
Když to jakž takž jede při plně zašroubovaném šroubku bohatosti směsi, tak tam jde - ano - buď moc vzduchu (na volnoběh) a nebo málo paliva. Kukl bych se taky na průchodnost všeckých kanálků v těle karburátoru.
Když se do něho na jedném konci fůkne, musí na tem správném konci z něho fučet.
Ještě jeden v praxi ověřený fígl - těsnění na příruby karburátorů, keré sů z takového hitlerkovu, sů velice háklivé na deformaci přírub, páč aby se zvýšila těsnost spoje, tak se to řeší mocnějším dotažením upevňovacích šroubků.
Aby tento spoj těsnil, vyrábím těsnění ne z papíru, ale z kůže.
Ta je pružná furt, těsní aj při nepatrném přítlaku a navíc, pokud zvolíme přiměřenou sílu materiálu, vyrovná aj poměně silné deformace - nerovnosti příruby.
No a jako bonus je její vyšší odolnost při demontážích - takže vydrží nesrovnatelně víc, než papír...

Naposledy editováno 20.12.2018 16:17:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros
Babeta 210 vyčištění nádrže Babetta 210 Bluecz98 7 12.4.2024 v 21:12 pitbikeros
Babetta vynechava, už nevím co s tím Babetta 210 Martinkun 6 12.4.2024 v 09:09 JAVR
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 10 12.4.2024 v 08:02 ramlik
Špatné řazení Babetta 210 GreenBean 17 29.3.2024 v 19:35 Kohlstein


TOPlist