Nechci na tom jezdit závratný kilometry, ale mám ve zvyku z předchozích Jaw, že po GO motoru se do něj nesmí 10 let šáhnout . Chápu že u fichtla člověk nikdy neví pouhou minutu dopředu, ale celý to opakovat by byl vopruz.
Anebo pak druhá varianta, že to odvezu do Votic (jsem z Tábora) a tam mi to taky udělá + dokoupim chybějící díly atd. A navíc v tomto případě si vůbec nedělám iluze o tom, že to pán z Votic může klidně nakupovat z Číny a Taiwanu, takže bych na tom byl stejně jako v prvním případě, jen za víc peněz .
Uvítám Vaše názory, připomínky odkazy. Díky.
Naposledy editováno 04.12.2018 13:38:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Díly pro GO na fichtla Jawa 20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 9 | 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1 |
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 38 | 6.4.2024 v 18:24 docent |
Jawa 50 nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr | Dominik07 | 7 | 1.4.2024 v 13:50 Dominik07 |
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 13 | 25.3.2024 v 11:50 papiboy |
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 2 | 23.3.2024 v 14:06 moje-moto |