Vrtá mi hlavou jedna věc... "motorka poslouží dobře pro začínající jezdce pro přechod na silnější "
Dobře... u svojí 125 to chápu, u 500 dejme tomu, ale i u 650...?
kontrétně to bylo řečeno k CB 650F, která už výkon má a i motor není úplný drobek.
Je mi jasný, že to není rozdělený na začátečníci, středně a pokročilí, ale musí přece být nějaký obecný pojem pro to, co už "silná motorka" je.
Naposledy editováno 03.12.2018 22:46:32
1 reakcí na tento příspěvek větší motorka co to znamena
2. jinak se chova 1V, R2, V2, B2, R3, V4, R4,......
3. jinak se chova motorka s karbecem a jinak se vstikovanim
A celkove to dela dojem "silne" motorky
a) - rozmerove vetsi - mas sanci to fyzicky nezvladnout, protoze nemas spravne navyky a polozis to pri couvani nebo dobrzdovani pred krizovatkou
b) - silnejsi - prestrelis rychlost v zatacce a koncis.... nechas se snadneji vyprovokovat nez nekdo, kdo je vyjezdeny atd. - je to proste o mozku
także neni vubec na skodu pojezdit nekolik roku na 125ccm, pak trebas neco do 500ccm, a pak uz si skoro delej, co budes chtit....
ja jsem jezdil 2 roky na 50tce, dalsi 2 roky na 350tce, pak 12 let na 600ccm, od letosniho roku na 1000ccm....
kdybych rovnou skocil na 1000ccm, tak vim urcite, ze bych ji nekolikrat polozil pri rychlosti kolem 2km/h
1 reakcí na tento příspěvek větší motorka co to znamena
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) větší motorka co to znamena
assassin píše: rozdil mezi 85ti konovou 650 a treba 180ti konovym litrem je obrovskej. to je cely
Ja bych rekl, ze ten rozdil je skoro stejne velikej, jako mezi 34 konovou sestkou (treba transalpem) a stokonovou sestkou (napr. R6, GSX6R, ...)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) větší motorka co to znamena
DrDNA01 píše: Ja bych rekl, ze ten rozdil je skoro stejne velikej, jako mezi 34 konovou sestkou (treba transalpem) a stokonovou sestkou (napr. R6, GSX6R, ...)
jo cokoliv "klasickeho" vs supersport je uz dost velkej rozdil. ale ty hyperlitry jsou uplne jina liga, to dokaze vydesit i cloveka co jezdil na "normalnim" litru. ja si pamatuju, jak jsem byl vyplesklej z gsxr1000k1 a to jsem v te dobe jezdil na TLS.
assassin píše: jo cokoliv "klasickeho" vs supersport je uz dost velkej rozdil. ale ty hyperlitry jsou uplne jina liga, to dokaze vydesit i cloveka co jezdil na "normalnim" litru. ja si pamatuju, jak jsem byl vyplesklej z gsxr1000k1 a to jsem v te dobe jezdil na TLS.
Jasny, o tom zadna. Ja jen, aby rec nestala a ze objem vlastne nic nerika. Treba o 1700 harykach urcite nikdo nerekne, ze to neni velka motorka. Pritom to jsou oproti sestkovejm supersportum sice tezky, ale strasne hodny lenosi.
assassin píše: jo cokoliv "klasickeho" vs supersport je uz dost velkej rozdil. ale ty hyperlitry jsou uplne jina liga, to dokaze vydesit i cloveka co jezdil na "normalnim" litru. ja si pamatuju, jak jsem byl vyplesklej z gsxr1000k1 a to jsem v te dobe jezdil na TLS.
Já si taky říkal, že mezi motorem z Fazera a Fárošem 09 je rozdíl "jen" 40 koní. Pak jsem rychle změnil názor. To není motorka, ale vražda
1 reakcí na tento příspěvek větší motorka co to znamena
DrDNA01 píše: Ja bych rekl, ze ten rozdil je skoro stejne velikej, jako mezi34 konovou sestkou (treba transalpem) a stokonovou sestkou (napr. R6, GSX6R, ...)
34 koní? To asi myslíš Transalpa 400?
Zapomínáte tu na krouťák Motorka, která se sotva hne a až ve vysokách otáčkách jede rychle mi nepřijde jako silná
Naposledy editováno 05.12.2018 20:40:48