Téma: názor na změnu
27.11.2018 v 20:59
Cus, mám dilema a žárověn dotaz ideálně k někomu kdo jezdil obě - Suzuki GSX1400 (jezdim ho 3 roky) a místo něj koupit Triumf Tiger 1050 r.v.2009. Dík za názory.
Předchozí
1 2
Následující

názor na změnu

27.11.2018 v 21:31 | Nahoru | #1
A proč ne,změna je život.

názor na změnu

27.11.2018 v 22:23 | Nahoru | #2
prodáš Suzinu a koupíš Triumfa. Budeš jezdit první rok, pojedeš do Alp, Rumunska s partou cestovnich enduristů nebo ještě dál, ale pořád budeš vzpomínat na 14-stovku. Druhej rok naplanujes další trip, ale pojedeš radši sám, protože s tou partou to minule nebylo ono. Když budeš klopit zatáčky budeš přemýšlet jaký by to tady bylo na Suzině. Na konci sezóny sem dáš inzerát "prodám Triumph" ... Jestli si tímhle chceš projít, tak to udělej, ale je to slepá ulička. Tebe baví muscle bajky!

názor na změnu

27.11.2018 v 22:32 | Nahoru | #3
Suzuki si nech a kup ji bráchu Triumpha

názor na změnu

28.11.2018 v 04:59 | Nahoru | #4
Quad. něco na tom bude...

2 reakcí na tento příspěvek názor na změnu

28.11.2018 v 05:22 | Nahoru | #5
... mámo... a mám ještě žízeň?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) názor na změnu

28.11.2018 v 07:09 | Nahoru | #6

MedWed píše: ... mámo... a mám ještě žízeň?



ne nemáš, ale už ti je zima, to pojď domů

(reakce na) názor na změnu

28.11.2018 v 07:55 | Nahoru | #7

MedWed píše: ... mámo... a mám ještě žízeň?



dáte si ještě jedno pivo ? ne ON už nechce

1 reakcí na tento příspěvek názor na změnu

28.11.2018 v 08:09 | Nahoru | #8
"starý" tigr není nic moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) názor na změnu

28.11.2018 v 08:54 | Nahoru | #9

JardelT píše: ne nemáš, ale už ti je zima, to pojď domů



... tak jo... Díky mámo! Ještě že Tě mám...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) názor na změnu

28.11.2018 v 10:54 | Nahoru | #10

MedWed píše: ... tak jo... Díky mámo! Ještě že Tě mám...



kdyby ses ztratil, dej vědět, řeknu ti, kam jít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) názor na změnu

28.11.2018 v 14:02 | Nahoru | #11

Dolph-cz píše: "starý" tigr není nic moc.

jak starý? Sak to se dělá doteď pokud si dobře pamatuju
Edit :tys myslel asi že ty nové ročníky sou lepší

Naposledy editováno 28.11.2018 14:03:20

názor na změnu

28.11.2018 v 14:11 | Nahoru | #12
Rozumim ti. Ja to resil dopingem pro Suzu a ted uz ji prodat nemuzu i kdybych chtel kdyz si vzpomenu co jsem do ni nacpal.

názor na změnu

28.11.2018 v 14:22 | Nahoru | #13
Ahoj, TT1050 mám, GSX14 jsem měl půjčenou na víkend - chtěl jsem ji kupovat po B12, ale nedopadlo to. GSX je krásná motorka, pohledově klasika co se mi líbí, ale už to byl dost autobus a vlastnosti rámu a tlumení mě nenadchly. Na Triumphu až na dovolenou necestuju daleko, spíš kratší vyjížďky cca 300 km a po všem předchozím co jsem měl jsem maximálně spokojený. Motor jde jednoduchou formou trošku nadopovat, rám super, tlumiče lze nastavit. Zvuk tříválce není asi úplně luxusní, ale otevřená koncovka to zlepšila. Nikdy nemám motorku víc než 2 roky a tady zatím nemám potřebu něco vymýšlet (teda v rámci finančních možností).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) názor na změnu

28.11.2018 v 17:42 | Nahoru | #14

foxdive píše: jak starý? Sak to se dělá doteď pokud si dobře pamatuju
Edit :tys myslel asi že ty nové ročníky sou lepší



no myslím,ten předposlední model.kámoš ho měl,zkoušel jsem ho,jako není to vyloženě špatné,ale na můj vkus je to motoricky příliš klidné(nechci psát slabé),podvozek měkký,gumový,brzdy taky nic moc.....no já bych to nechtěl.

teď už má toho nového(dělá se odhaduji cca 2 roky) a ten je ve všem lepší,než ten předchozí.stále po přesednutí z ktm 1190 mi ta motorka příjde taková "bez koulí",ale svezení je to příjemné......

(reakce na) názor na změnu

28.11.2018 v 20:07 | Nahoru | #15

JardelT píše: kdyby ses ztratil, dej vědět, řeknu ti, kam jít



... prdel se nepočítá!

názor na změnu

28.11.2018 v 22:53 | Nahoru | #16
vici chápu o čem píšeš- tvoje info a vylepšování gsx na tvém profilu pro mě bylo mnohokrát inspirací, narval jsem do své taky nemalý peníze, které vím, že nikdo nikdy neocení, bohužel jsem takovej magor, který potřebuje každý 2-3roky změnu a teď stojím před rozhodnutím co jak a proč... pro info foto




názor na změnu

28.11.2018 v 22:55 | Nahoru | #17




názor na změnu

28.11.2018 v 23:09 | Nahoru | #18
Tak pak asi neni moc co resit a zkus to. Tohle hlodani te stejne bude hlodat dokud nevymenis. Vratit se muzes skoro vzdy, pokud ojetiny nezmizi z trhu.

PS: Zajimave reseni vyfuku a svodu. Od koho jsou? Jeste jsem je nevidel.

2 reakcí na tento příspěvek názor na změnu

28.11.2018 v 23:20 | Nahoru | #19
vici: s tím jsem to koupil nebo spíš nechal jsem si ji dovézt z IT . je to komplet laděný systém od fi. EXAN- zvuk luxus, tenkrát mě zaujala právě kvůli těm výfukům, radiálním pumpam a podsedlovce

(reakce na) názor na změnu

29.11.2018 v 00:21 | Nahoru | #20

PavkoGSX píše: vici: s tím jsem to koupil nebo spíš nechal jsem si ji dovézt z IT . je to komplet laděný systém od fi. EXAN- zvuk luxus, tenkrát mě zaujala právě kvůli těm výfukům, radiálním pumpam a podsedlovce



Tak nez ji prodas dej vedet. Prijedu si ji poslechnout kdyz je to “pres pole”

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) názor na změnu

29.11.2018 v 06:20 | Nahoru | #21

PavkoGSX píše: vici: s tím jsem to koupil nebo spíš nechal jsem si ji dovézt z IT . je to komplet laděný systém od fi. EXAN- zvuk luxus, tenkrát mě zaujala právě kvůli těm výfukům, radiálním pumpam a podsedlovce


Ale vypadá to děsně, sory ale je to fakt hnusný

(reakce na) názor na změnu

29.11.2018 v 09:54 | Nahoru | #22

Dolph-cz píše: no myslím,ten předposlední model.kámoš ho měl,zkoušel jsem ho,jako není to vyloženě špatné,ale na můj vkus je to motoricky příliš klidné(nechci psát slabé),podvozek měkký,gumový,brzdy taky nic moc.....no já bych to nechtěl.

teď už má toho nového(dělá se odhaduji cca 2 roky) a ten je ve všem lepší,než ten předchozí.stále po přesednutí z ktm 1190 mi ta motorka příjde taková "bez koulí",ale svezení je to příjemné......

ten trivalec takový je, jede to luxusně až je z toho člověk nadšený a na druhou stranu mu u toho něco chybí

(reakce na) názor na změnu

29.11.2018 v 12:59 | Nahoru | #23

foxdive píše: Ale vypadá to děsně, sory ale je to fakt hnusný



na takovej komentář nemám odvahu, napíši to mírně, mě osobně se to nelíbí, myslím si, že ke "klasice" to nepatří
ale každý máme jiný vkus, takže neodsuzuji, jen asi to bude hůře prodejné, možná se pletu...

PavkoGSX ...jsem takovej magor, který potřebuje každý 2-3roky změnu a teď stojím před rozhodnutím co jak a proč...

když musíš, tak musíš....přeji štasný výběr. S TT chybu neuděláš, maximálně ho vyměníš dřív než za 2-3 roky
( sám TT mám, i když staršího / 900i / a jsem spokojen )

názor na změnu

29.11.2018 v 14:06 | Nahoru | #24
Ano možná sem to napsal ostřeji, ke klasice se to fakt nehodí

názor na změnu

30.11.2018 v 07:39 | Nahoru | #25
+1

1 reakcí na tento příspěvek názor na změnu

30.11.2018 v 10:32 | Nahoru | #26
Tak vzhled je na vkusu kazdeho soudruha. Me osobne se Akrap na me ctrnactce taky moc nezamlouval kdyz jsem ho tam prvne dal. Pak jsem se svezl a tech cca 18 koni navic zmenilo muj pohled na nej.
Tak jsem kvuli nemu komplet nechal strikat moto aby mi tam tak nevadil.

názor na změnu

24.3.2020 v 08:58 | Nahoru | #27
Existuje jedno jedine spravne reseni. GSX1400 si nechat a k nemu prikoupit nejake cestovni endurko. Ja mam kombimaci GSX1400 s CRF1000 a je to fajne. Prvni rok, dva po nakupu CRF, GSXso jen stalo, ale loni jsem ji zase zacal tahat a je to proste nej.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) názor na změnu

24.3.2020 v 09:03 | Nahoru | #28
V_i_c_i> 18 koní navíc díky akrapovi? To bych si rád prohlídl graf z brzdy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) názor na změnu

24.3.2020 v 09:33 | Nahoru | #29

Šemík. píše: V_i_c_i> 18 koní navíc díky akrapovi? To bych si rád prohlídl graf z brzdy



Graf bouhžel nemám, ale myslím že výrobce jako je Akrapovič by asi nekecal na ofiko stránkách.

https://www.akrapovi...=246&yearId=1240

Prošel jsem si na té moto vším možným ohledně výfuků. Třeba Yoshimura 4-2-1 Tri-Oval slip on vs OEM výfuky 4-2-2 kde by měl být rozdíl asi 5 koní a to jsem na moto nepoznal. Ten Akrap znát opravdu byl a to dost. Můžeš si přečíst můj deník, je tam toho víc a nechce se mi to opakovat.
Nicméně na brzdu se výhledově chystám, ale v podstatě jen ze zvědavosti. Na můj vkus to teď jede víc než sedí na podvozek a brzdy a navíc těch úprav už je tam víc.
Očekávání je někde kolem 135PS a 135Nm, což je proti originálu ekonomické maximum. Pak by došlo na další větší úpravy hlavy, ventilů, vstřikování atd.... Ale jak říkám, tohle už mě stačí. Asi stárnu.

E: Tak dokonce v tom mém deníku najdeš i ten graf. Ale není z mé moto. Je to graf který měl kdysi Akrapovič na stránkách.
https://www.motorkar...etail&ddid=56363

Naposledy editováno 24.03.2020 09:36:12

názor na změnu

24.3.2020 v 12:27 | Nahoru | #30
Mimochodem jak dopadl tazatel? Vymenil? Nevymenil? Spokojenost?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GSX 1400 - kde sehnat padáky GIVI Suzuki GSX 1400 Kareeel 24 6.2.2021 v 18:11 RadoR6
Laďák yoshimura Suzuki GSX 1400 Hevy14 17 1.12.2020 v 20:34 Luocas
Hledám modrobílou GSX1400 2004 nebo... Suzuki GSX 1400 PetrL3 4 24.11.2020 v 10:30 PetrL3
Alarm Datatool návod Suzuki GSX 1400 Horneťák900 0 15.11.2020 v 20:10 Horneťák900
přední kotouče Suzuki GSX 1400 azag 11 11.11.2020 v 23:50 FiZzeR

TOPlist