Jsem začínající cendurista. Chci jezdit civičit na MX tratě, proto jsem si pořídil gumy Mitas E 09 dozadu, E10 dopředu. Na cestování plánuji E07 (+). Tedy počítám s průběžným přehazováním gum podle potřeby, ale takhle ...
Samotné přehození šlo poměrně normálně - je to Mitas TL verze, takže patky tvrdé jaksviňa. Začal jsem montáží předku. Průšvih je při nahazování - pokaždé někde nějak cvaknu duši. Ta guma je tak tvrdá, že bez montpák to prostě nejde (je to verze TL, ale dušovou verzi nedělají). Stejný problém možná bude u nových M07+ (taky pouze verze TL).
Zkoušel jsem kombinovat po vložení do pláště různě nafouklou duši, aby se tam nemotala. Vždy to končí procvaknutím. Jistě, můžu s tím do pneuservisu. Ale když chytnu někde venku defekt, tak to také budu muset řešit na místě. Vím, že dělám něco špatně, ale co? Ono už dostat ventil do otvoru v ráfku je příběh sám o sobě. Mimochodem při nahazování se začíná u ventilku anebo naproti jako při shazování? Zkouknul jsem postupy jak na to na youtube. Nechápu, tam se s tím doslova neserou a jde to. Tuším, že problém bude s Mitaskou, ale musí to nějak jít, přece. Prosím o konstruktivní odpovědi. Rady typu jdi s tím do servisu, za 150 není co řešit si strčte někam, musím být soběstačný kvůli cestování. Děkuji. Petr
3 reakcí na tento příspěvek nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše
lobo6 píše: Pro pražáky ještě jednou, abys si nelámal prsty tak dáš duši hned do pláště a teprve potom přistoupíš ke kolu, většina expertů co jsem měl možnost pozorovat tak si nasadí plášt jednou patkou na ráfek a až následně tam aplikují duši různejma udělátorama než aby si nechali poradit
Pro ty, co mají mindrák z bydliště nebo pracoviště: občas měníš jen duši
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše
lobo6 píše: Pro pražáky ještě jednou, abys si nelámal prsty tak dáš duši hned do pláště a teprve potom přistoupíš ke kolu, většina expertů co jsem měl možnost pozorovat tak si nasadí plášt jednou patkou na ráfek a až následně tam aplikují duši různejma udělátorama než aby si nechali poradit
Jenze kamen urazu je pak dat ventilek skrz rafek a ne cpat dusi do pneu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | Dnes v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |
Laďený výfuk SBK Leo Vince (transal... Honda XL 650V Transalp | Punisher | 13 | 7.1.2024 v 21:15 Pepino-1981 |