bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše
Zdravím vespolek. Jsem zoufalý, prosím o radu
Jsem začínající cendurista. Chci jezdit civičit na MX tratě, proto jsem si pořídil gumy Mitas E 09 dozadu, E10 dopředu. Na cestování plánuji E07 (+). Tedy počítám s průběžným přehazováním gum podle potřeby, ale takhle ...
Samotné přehození šlo poměrně normálně - je to Mitas TL verze, takže patky tvrdé jaksviňa. Začal jsem montáží předku. Průšvih je při nahazování - pokaždé někde nějak cvaknu duši. Ta guma je tak tvrdá, že bez montpák to prostě nejde (je to verze TL, ale dušovou verzi nedělají). Stejný problém možná bude u nových M07+ (taky pouze verze TL).
Zkoušel jsem kombinovat po vložení do pláště různě nafouklou duši, aby se tam nemotala. Vždy to končí procvaknutím. Jistě, můžu s tím do pneuservisu. Ale když chytnu někde venku defekt, tak to také budu muset řešit na místě. Vím, že dělám něco špatně, ale co? Ono už dostat ventil do otvoru v ráfku je příběh sám o sobě. Mimochodem při nahazování se začíná u ventilku anebo naproti jako při shazování? Zkouknul jsem postupy jak na to na youtube. Nechápu, tam se s tím doslova neserou a jde to. Tuším, že problém bude s Mitaskou, ale musí to nějak jít, přece. Prosím o konstruktivní odpovědi. Rady typu jdi s tím do servisu, za 150 není co řešit si strčte někam, musím být soběstačný kvůli cestování. Děkuji. Petr

1 reakcí na tento příspěvek nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše

25.11.2018 v 16:02 | Nahoru | #1
Nejošemetnější místo je právě u ventilku, tam ráda duše skočí pod plášť. Proto vždycky začínám tam, abych měl jistotu, že ji nemám skřípnutou. Pak lehce nafouknu, nahodím zbytek pláště, přifouknu ještě trochu a s celým kolem z půl metru bouchám o zem po celém obvodu, aby případně duše vyskočila dovnitř. Pak zkontroluji obvodovou rysku pláště, zda je všude stejně naskočený a dofouknu na tlak.

(reakce na) nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše

27.11.2018 v 06:59 | Nahoru | #2

Rendyd píše: Nejošemetnější místo je právě u ventilku, tam ráda duše skočí pod plášť. Proto vždycky začínám tam, abych měl jistotu, že ji nemám skřípnutou. Pak lehce nafouknu, nahodím zbytek pláště, přifouknu ještě trochu a s celým kolem z půl metru bouchám o zem po celém obvodu, aby případně duše vyskočila dovnitř. Pak zkontroluji obvodovou rysku pláště, zda je všude stejně naskočený a dofouknu na tlak.



Tak než u ventilku, je rozhodně rozumější začínat od haltru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.
Laďený výfuk SBK Leo Vince (transal... Honda XL 650V Transalp Punisher 13 7.1.2024 v 21:15 Pepino-1981
Hledám parťáka na vyjížďky Tachov a... Honda XL 650V Transalp OskarKilo 5 2.1.2024 v 13:02 FaktNeníCoŘešit


TOPlist