globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše
Zdravím vespolek. Jsem zoufalý, prosím o radu
Jsem začínající cendurista. Chci jezdit civičit na MX tratě, proto jsem si pořídil gumy Mitas E 09 dozadu, E10 dopředu. Na cestování plánuji E07 (+). Tedy počítám s průběžným přehazováním gum podle potřeby, ale takhle ...
Samotné přehození šlo poměrně normálně - je to Mitas TL verze, takže patky tvrdé jaksviňa. Začal jsem montáží předku. Průšvih je při nahazování - pokaždé někde nějak cvaknu duši. Ta guma je tak tvrdá, že bez montpák to prostě nejde (je to verze TL, ale dušovou verzi nedělají). Stejný problém možná bude u nových M07+ (taky pouze verze TL).
Zkoušel jsem kombinovat po vložení do pláště různě nafouklou duši, aby se tam nemotala. Vždy to končí procvaknutím. Jistě, můžu s tím do pneuservisu. Ale když chytnu někde venku defekt, tak to také budu muset řešit na místě. Vím, že dělám něco špatně, ale co? Ono už dostat ventil do otvoru v ráfku je příběh sám o sobě. Mimochodem při nahazování se začíná u ventilku anebo naproti jako při shazování? Zkouknul jsem postupy jak na to na youtube. Nechápu, tam se s tím doslova neserou a jde to. Tuším, že problém bude s Mitaskou, ale musí to nějak jít, přece. Prosím o konstruktivní odpovědi. Rady typu jdi s tím do servisu, za 150 není co řešit si strčte někam, musím být soběstačný kvůli cestování. Děkuji. Petr

1 reakcí na tento příspěvek nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše

Skvělá odpověď, děkuji! 25.11.2018 v 12:45 | Nahoru | #1
Ber to jako doporučení od amatéra jako jsi ty...
Duše jsem naposledy řešil na fichtlu apak na Jawě 250 před dvaceti lety. Až letos jsem si pořídil DRZ a chtěl se připravit jak ty a dopadl jsem jako ty
Pro nezkušeného nejsou vhodné montpáky typu "lopatička"
http://shop.razzo.cz...n-tyre-lever-270-mm/
nebo
http://shop.razzo.cz...ver-universal-200mm/
Protože to s nimi chce cvik a i tak je to dost loterie, že cvakneš, alespoň pro mě.
Mě se osvědčily:
http://shop.razzo.cz...ver-michelin-350-mm/
kdy ta zarážka ti deovolí zajet moc hluboko a zachytit duši. Potřebuješ dvě a třetí už nějakou na dopomoc a i tak kontrolovat jak moc jsi v pneu a radši míň než více, tím je menší žance zachytit duši.
Toto je dobré "instruktážní" video

Na ten ventilek je výborná věc:
http://shop.razzo.cz...rc-air-valve-puller/
Na aliexpressu to seženeš za polovic.

(reakce na) nahazování Mitas E 10_procvaknutí duše

25.11.2018 v 20:16 | Nahoru | #2
JiriBN> Díky za ten link. Níže jsem o to žádal jiného borce. Budu objednávat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.
Laďený výfuk SBK Leo Vince (transal... Honda XL 650V Transalp Punisher 13 7.1.2024 v 21:15 Pepino-1981
Hledám parťáka na vyjížďky Tachov a... Honda XL 650V Transalp OskarKilo 5 2.1.2024 v 13:02 FaktNeníCoŘešit


TOPlist