1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alternátor
Ale co je mně známo, tak starý typ regulace (poslední regulátor tohoto typu byla řada FH-012/020 - MOSFET) fungoval tak, že zdroj (alternátor) jel neustále na plný výkon a proud, který nespotřebovala el. soustava motorky se zkratoval proti kostře. Nová řada tzv. sériových regulátorů SH-775 a nejnověji 50A regulátor SH-847 funguje tak, že místo zkratování zdroj odpojuje/připojuje a tím se z vinutí debírá jen tolik proudu, kolik aktuálně spotřebovává el. soustava moto. Tím by mělo být dosaženo nižšího tepelného namáhání vinutí statoru a teoreticky vyšší životnost.
bos1127 píše: Fugo> Nejsem specialista, o elektrice vím jen že kope a že jí to neumím vrátit.
Ale co je mně známo, tak starý typ regulace (poslední regulátor tohoto typu byla řada FH-012/020 - MOSFET) fungoval tak, že zdroj (alternátor) jel neustále na plný výkon a proud, který nespotřebovala el. soustava motorky se zkratoval proti kostře. Nová řada tzv. sériových regulátorů SH-775 a nejnověji 50A regulátor SH-847 funguje tak, že místo zkratování zdroj odpojuje/připojuje a tím se z vinutí debírá jen tolik proudu, kolik aktuálně spotřebovává el. soustava moto. Tím by mělo být dosaženo nižšího tepelného namáhání vinutí statoru a teoreticky vyšší životnost.
Ale při odpojení nabuzené fáze dojde k tomu, že se zvyšuje napětí, až se prorazí izolace. Takže tohle řešení u motorek není úplně ideální. Nemáš zde buzení Jako v autě. Zde je magnet, který to budí pořád stejně.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 14 | 4.4.2024 v 09:01 Bubo32 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |