globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 954 RR seřízení ventilů
Ahoj všichni. Možná hloupý dotaz, ale v jakém intervalu nechat seřídit vůle ventilů? A kolik to tak může vyjít? Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR seřízení ventilů

22.11.2018 v 16:54 | Nahoru | #1

V_i_c_i píše: cuir> Ale ja psal u me ctrnactky co mam v deniku. To znamena po osazeni vacek Yoshimura Stage 1. Pak se prestavas ridit manualem od Suzuki a nastupuje to co uvadi vyrobce vacek. A tam uz je to rozmezi zmensene na toleranci 0,05mm. Predpokladam ze to bude kvuli vetsim zdvihum ventilu a vetsimu tepelnemu namahani. Ale zas tak moc jsem nad tim nepremyslel, jen se ridim tim co mam. Az budu na PC tak ti to sem klidne vlozim. Ale treba FZ1 ma tusim 0,05 ve standardu. A pri takove vuli jsem rad ze se nekam ke stredu trefim, protoze i ty jemne merky tam jdou ruzne “volne”.

E: Brouseni podlozek pak bohuzel beru jako nutnost i samozrejmost. Protoze i kdyz jsem kupoval nove a bral na ne nasledne mikrometr, tak nektere byly lehce mimo vyznacenou velikost. Tak prehazujes jako kokot a pak zjistis ze na konci stejne jednu nebo dve musis pribrousit...



jo tak to je jina... to ze mas jine vacky jsem necetl..a logicky tak nevedel. FZ1 je to same jako R1 a delal jsme modelove od 98-05 a tam to nebylo..mozna novejsi...nevim..ale je to jedno. Vkladat to sem nemusis. Na zavodni stroje se podlozky brousi presne na setiny a po zavode se to meri a dela znovu... takze to neni , ze by to neexistovalo a nedelalo se to... u beznejch motorek urcenejch k provozu pro bezne smrtelniky to ale tak nebejva a proto me to prekvapilo.

Nicmene me spis zajima jak brousis podlozky. Planuju si v pristim roce dovybavit dilnu o malou magnetku a tak by se mi hodily osobni zkusenosti. dik.
EDIt: jinak presne jak pises...nova podlozka mnohdy nema deklarovany rozmer a je klidne o dve setiny vetsi nebo mensi. Proto je pak dulezite podlozky merit a idealne si je nepocitat na hranu rozsahu, protoze pak prijde vetsi nebo mensi a je clovek zas mimo toleranci a bud musi brousit nebo objednat novou. NAvic po prepodlozkovani je vhodne to zas projistotu znovu zmerit.
Ve tvem pripade asi ani nema smysl neco objednavat a proste co ti nesedi tak rovnou brousit.

Naposledy editováno 22.11.2018 16:58:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 RR seřízení ventilů

23.11.2018 v 06:21 | Nahoru | #2
cuir> pokud máš víc podložek a nechce si Ti investovat nových, případně nechat někde brousit, tak si kup brusnej kamen ( kotouč z magnetky třeba) a normáně tam pár stovek uděláš když to po tom budeš šmudlat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo

TOPlist