bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hlídání tlaku v pneumatikách
Ahoj!
Máte někdo dodělávaný ventilky s hlídáním tlaku v pneu?
Narazil jsem na to v nějakém cestopisu(tuším na XL700V) a celkem mě to zaujalo
Zdá se mi to celkem zajímavý hlavně z hlediska bezpečnosti.Vědět hned, že jsem píchl je možná dobrá cesta k tomu zvýšit šance odvrátit případnou nehodu...Co vy na to?
Máte s tím někdo zkušenost?
Myslím nějakou univerzální sadu na domontáž.
Díky za poznatky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlídání tlaku v pneumatikách

20.11.2018 v 10:57 | Nahoru | #1

fatman píše: Tak pokud to má 2-3 vteřiny zpoždění, tak to už su asi na tlamě a nemá cenu to tam cpát...
Díky! Tohle jsem nevěděl!
A o to mě šlo! Co nejvíc (samozřejmě i protichůdných) názorů!



Ja o te veci moc nevim, tohle se pise na tech obrazcich v te cinske anglictine :D mozna v realu to funguje lip, ale to by nam rekl spis nekdo kdo to ma (jako treba se-se, pokud neni urazeny tim jak mu tady ostatni nadavali na tu jeho lasku). Na druhou stranu kdyz pojedes v rychlosti nekde pred zatackou a najednou ti to zacne piskat ze guma v prdeli tak co udelas? leknes se a zacnes brzdit? par metru pred zatackou v 90km rychlosti? Co kdyz to bude jenom porucha toho cidla? Tak se rozsekas stejne a to i s gumou v cajku.

Jako vypada to zajimave, ale me by spis zajimal realny prinos, kdyby to fakt bylo uzitecny a dokazalo me to uchranit pred rozbitim drzky a motky tak bych za to klidne dal i vic nez 30 americkych babek, me na tom to cinsky zpracovani spis odrazuje, podle me to bude hrozny sunt.

Navic bude potreba v tech ventilcich neustale menit baterky, takze dalsi prace a spotrebka. Nehlede na to jak snadno se ty ventilky oteviraji na dohusteni pneu? Neni to mnohem vetsi prace nez u normalnich ventilku? Jak je ta krabice na riditkach vubec napajena? To musi byt neustale v USB zasuvce? To je taky trochu neprijemny protoze dalsi zbytecny kabl na riditkach.

Naposledy editováno 20.11.2018 11:00:03

(reakce na) Hlídání tlaku v pneumatikách

Skvělá odpověď, děkuji! 20.11.2018 v 11:04 | Nahoru | #2
Petan4> Tyhle snímače tlaku v pneu mají v zásadě hlavní smysl proto, že nějakej línej blbeček pobírající půl mega měsíčně v eu parlamentu vymyslel, že s nafoukanýma gumama se uspoří palivo. Tak se zavedlo povinné měření poklesu tlaku v pneu. Některý automobilky dávají za dvojku na kolo čidlo (supr když máš druhou sadu pneu na zimu) a některý počítají otáčky a z toho odvozují obvod, který při poklesu tlaku nejspíš klesne. Na motorkách se to vydává za bezpečnostní opatření. Když ti bude guma ucházet postupně, tak to asi pomůže - jedeš rovně, v pohodě i na ušlé gumě a v zatáče se žvejkne a jdeš... Na to je to asi dobrý. Ale na rychlý pokles tlaku to samo není všemocný. Když chytáš třeba díru, ohneš ráfek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 14 4.4.2024 v 09:01 Bubo32
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist