Téma: Máte stímhle někdo zkušenost -boyesen power x- wing
19.11.2018 v 12:07
Máte stímhle někdo zkušenost -boyesen power x- wing
jeden kanadskej týpek z vtr fora to hrozně chválí. Bohužel takhle chválí spoustu věcí ale nikdy to nepodloží žádnejma datama, a pocity jsou hodně zrádný. Já osobně jsem neměl potřebu to zkoušet.
1 reakcí na tento příspěvek Máte stímhle někdo zkušenost -boyesen power x- wing
to musi byt neco hodne zazracnyho
» Acceleration gains from idle to wide-open throttle
» Max power gains up to 4Hp. Dyno tested
» Max torque gains up to 5ft. lbs. Dyno tested
» Compliments popular airfilter upgrades
» Smoother, broader power
» Up to an 8% MPG improvement
» Consistantly ride in a higher gear
» Dramatic improvement in ride-ability
» Simple bolt-on, no modifications needed
» Acceleration gains from idle to wide-open throttle
» Max power gains up to 4Hp. Dyno tested
» Max torque gains up to 5ft. lbs. Dyno tested
» Compliments popular airfilter upgrades
» Smoother, broader power
» Up to an 8% MPG improvement
» Consistantly ride in a higher gear
» Dramatic improvement in ride-ability
» Simple bolt-on, no modifications needed
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte stímhle někdo zkušenost -boyesen power x- wing
Jarrinn píše: to musi byt neco hodne zazracnyho
» Acceleration gains from idle to wide-open throttle
» Max power gains up to 4Hp. Dyno tested
» Max torque gains up to 5ft. lbs. Dyno tested
» Compliments popular airfilter upgrades
» Smoother, broader power
» Up to an 8% MPG improvement
» Consistantly ride in a higher gear
» Dramatic improvement in ride-ability
» Simple bolt-on, no modifications needed
Myslím že jsou to údaje skutečně naměřené ale po tom co tuhle blbost vyndali ze sání
1 reakcí na tento příspěvek Máte stímhle někdo zkušenost -boyesen power x- wing
a tie 4 kone mi to pridá aj na simsone aj na R1čke? Aj na krovinoreze Stihl?
A keď mám R1tku so štyrmi karburátormi, tak môžem rátať prírastok 16 koní, nie?
Je to istotne dobrá vec
Naposledy editováno 19.11.2018 15:37:24
A keď mám R1tku so štyrmi karburátormi, tak môžem rátať prírastok 16 koní, nie?
Je to istotne dobrá vec
Naposledy editováno 19.11.2018 15:37:24
kilix píše: a tie 4 kone mi to pridá aj na simsone aj na R1čke? Aj na krovinoreze Stihl?
A keď mám R1tku so štyrmi karburátormi, tak môžem rátať prírastok 16 koní, nie?
Je to istotne dobrá vec
Čau a hlavne nezabudni dať ten zázračný magnet na palivovú hadičku pre správnu orientáciu molekúl, výkon hore, spotreba dole .
Máte stímhle někdo zkušenost -boyesen power x- wing
nemyslim si, ze by to bylo ze stejne kategorie jako magnety na hadicku. zalezi stroj od stroje, ale fungovat to muze.
malo kdo se tu pozastavi nad lepsimi parametry motoru, kde se vymeni klasicke karbce za ty s plochym soupatkem - pritom tam je prinos zalozenej na podobnem efektu jako u tohodle udelatoru.
malo kdo se tu pozastavi nad lepsimi parametry motoru, kde se vymeni klasicke karbce za ty s plochym soupatkem - pritom tam je prinos zalozenej na podobnem efektu jako u tohodle udelatoru.
Máte stímhle někdo zkušenost -boyesen power x- wing
Měl jsem power wings od Boyesnu na Hondě cr 250 (2005), vyloženě výkon ti to nezvedne, ale zjemňuje to přechod mezi nízkými a středními otáčkami při akceleraci. Nečekej od toho zázraky, ale rozdíl je znatelný, pokud to před karbcem je nebo není. Ale už bych do toho za ty prachy nešel, to jsou lepší od Boyesnu klapky sani.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.