globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ve vysokých otáčkách se udusí
18.11.2018 v 15:32
Zdravím mám problém se svojí KTM.
Měl jsem bordel v nádrži tak jsem jí vyčistil a karburátor také jen jsem se dostal na plováky ty jsem sundal a vyčistil vzduchem všechny díry přívody.
Složil jsem karburátor složil jsem ho dobře protože dát plováky zpět na to nejde nic posrat nebo jestli jsem je nedal vzhůru. tak jsem to složil a motorka měla krásnej volnoběh tak po 10 min ohřátí jsem jel to projet a jak jsem po 5 min jízdy za ní vzal tak jak jí dám plnej tak začne cukat a umíra a na volnoběh to samé.
Svíčka je černá ale nikdy jsem s ničím nehýbal když jsem to koupil jen jsem to rozebral na plováky a dal zpět no a šroub volnoběžného vzduchu jsem dal jak bylo v manuále a začlo to takto blbnout a svíčka byla cihlová ale proč je černá když jsem ničím neštyloval sám nevím.
Chtěl jsem kouknout na jehlu ,ale nevím jak za boha to vyndat koukal jsem na to a jestli v tom je nějaký fígl nevím tak bych poprosil jak to vyndat ze šoupátka jak se to dělá.
Děkuji za kazdou pomoc. :)

Naposledy editováno 04.12.2018 21:27:16

Ve vysokých otáčkách se udusí

18.11.2018 v 21:54 | Nahoru | #1
Zvláštní, jestli jsi ji projížděl dneska v té kose, tak by se správně měla nastavit bohatší směs a větší trysky.
Fígl s jehlou asi myslíš odšroubování držáčku konce lanka správným klíčem

1 reakcí na tento příspěvek Ve vysokých otáčkách se udusí

19.11.2018 v 04:38 | Nahoru | #2
To by mě zajímalo co to tam je za klíč protože 5 je malá a 5,5 je veliká moc
No já nikdy směs neřešil mě to jelo v -10 tak ve 20+
Motorku mám rok tak nevím jak to chodí ale nikdy takový problém nebyl a všiml jsem si že na jehle není taková špička je taková tupá dost tak že by to mohlo být tím .

(reakce na) Ve vysokých otáčkách se udusí

19.11.2018 v 15:35 | Nahoru | #3

KtmRider224 píše: To by mě zajímalo co to tam je za klíč protože 5 je malá a 5,5 je veliká moc
No já nikdy směs neřešil mě to jelo v -10 tak ve 20+
Motorku mám rok tak nevím jak to chodí ale nikdy takový problém nebyl a všiml jsem si že na jehle není taková špička je taková tupá dost tak že by to mohlo být tím .

. Ta zakulacená špička je normální . Ono to nezavírá tou špičkou , ale tělem ( tou kuželovou stěnou ) . Pokud ti tam nejde 5 mm klíč a 5,5 je velký , tak tam je čínská matka na palcový klíček a to je v mm asi 5,2 mm . Uprav si nějaký starší 5 mm klíč bruskou na správnou rozteč .

Co vzduchový filtr ? To co popisuješ by mohlo být ucpaným vzduchovým filtrem .

Ve vysokých otáčkách se udusí

19.11.2018 v 18:58 | Nahoru | #4
Filtr tam jsem měl nový každou druhou jízdu dávám nový a teď jsem dal nový takže vzduchu to má podle mě dost

Ve vysokých otáčkách se udusí

19.11.2018 v 19:21 | Nahoru | #5
Tak vyměň svíčku za dobrou a možná i o stupeň teplejší, namísto BR9 ECM dej BR8 ECM. Zkontroluj vzdálenost mezi elektrodami 0,6mm.

Ve vysokých otáčkách se udusí

19.11.2018 v 19:45 | Nahoru | #6
Svíčka dle manuálu vzdálenost taky takže říkáš jiná svíčka nechce se mi furt kupovat svíčky
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka neštartuje, dusí sa KTM 125 SX ferdoo 5 12.3.2024 v 22:47 ja1
Prosím pomôcť pri určovaní roku tej... KTM 125 SX Djandn 27 21.2.2024 v 13:35 Djandn
Ktm sx 125 2003 tlmiče KTM 125 SX Djandn 2 19.2.2024 v 09:16 ktm525smerák
Staršia motorka z novými plastami KTM 125 SX Djandn 3 28.1.2024 v 19:51 MalejMazel
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein


TOPlist