Originální díly PARTSDEPOT





Téma: Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic
17.11.2018 v 00:43
Mám MOTO GUZZI V7 Classic r.v. 2010. Otázka znie, má, alebo nemá od výroby katalyzátor. Pýtam sa preto, lebo v predošlom techničáku bol zapísaný ako "kat" a po prepise mám v techničáku zapísané že "bezkat". Chem to dať administratívne do poriadku, ale informácie sa líšia. Ako to máte vy, držitelia MG V7 Classic r.v. 2008-2010 zapísané v techničáku?

Edit: 29.11.2018
Tak som sa mýlil, dnes som si overil pôvodný techničák a aj tam je zapísané bezkat. (neviem prečo so si myslel, že tam bol zapísaný KAT, možno z fór o novších MG, už som si nebol v ničom istý.) Tak isto som volal aj inému majiteľovi MG V7 Classic r.v.2010 a mi potvrdil, že v TP má zapísané bezkat, takže aj ja to mám OK. To isté mi potvrdil aj bývalý importér MG na Slovensko, konkrétne že v tej expanznej nádobe, kde je lambda sonda katalyzátor nie je a ani sa nikde neuvádza v servisnom manuále. Prepáčte, ak som uviedol niekoho do omylu.

Naposledy editováno 29.11.2018 23:43:26

1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

17.11.2018 v 08:04 | Nahoru | #1
ty mas vynimocnu moznost legalne demontovat katalyzator!!! daj to do poriadku tak ze ho demontujes.

1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

17.11.2018 v 08:06 | Nahoru | #2
inak katalyzator sa nachadza za motorom zo spodu ako sa spajaju zvody pod prevodovkou.

(reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

17.11.2018 v 09:42 | Nahoru | #3
Destroyer> přesně tak...jen bych si to zašel ověřit na dopravku, jestli tam ten katalyzátor opravdu nemá být a pak bych ho dal pryč....

Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

17.11.2018 v 12:13 | Nahoru | #4
Mám ročník 2011, což by měl být stejný motor a kaťák mám. Jinak když se podíváš na tudle fotku, z článku z roku 2008, tak tady jde vidět, že má taky kaťák.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

17.11.2018 v 17:19 | Nahoru | #5

Destroyer píše: inak katalyzator sa nachadza za motorom zo spodu ako sa spajaju zvody pod prevodovkou.


Pod motorem se nenachází žádný katalyzátor, pouze propojovací potrubí s lambda sondou. Lambda je v tomto případě pro fungování vstřikovacího systému nepostradatelný prvek. Potrubí je rozšířené, aby v něm byl pro lambda sondu dostatečný prostor a objem.
Samotné katalyzátory jsou v tlumicích koncovkách a není důvod je odstraňovat. Pokud jsou funkční, je to jenom dobře. Katalytická vrstva může jít časem do kytek, ale kovová voština bude klást proudícím plynům pořád stejný odpor a systém vstřikování paliva tento odpor předpokládá.
Na obrázcích je vidět, kde se skrývají katalyzátory u náhrad MIVV a Leo Vince

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

17.11.2018 v 19:06 | Nahoru | #6

Beranidlo píše: Pod motorem se nenachází žádný katalyzátor, pouze propojovací potrubí s lambda sondou. Lambda je v tomto případě pro fungování vstřikovacího systému nepostradatelný prvek. Potrubí je rozšířené, aby v něm byl pro lambda sondu dostatečný prostor a objem.
Samotné katalyzátory jsou v tlumicích koncovkách a není důvod je odstraňovat. Pokud jsou funkční, je to jenom dobře. Katalytická vrstva může jít časem do kytek, ale kovová voština bude klást proudícím plynům pořád stejný odpor a systém vstřikování paliva tento odpor předpokládá.
Na obrázcích je vidět, kde se skrývají katalyzátory u náhrad MIVV a Leo Vince



Děkuji za osvětlení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

17.11.2018 v 19:57 | Nahoru | #7
john-mcclane> Novější typy Guzzin už mají zase jenom tenkou propojovací trubku a dvě lambdy na potrubí.

Naposledy editováno 17.11.2018 19:58:26

Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

18.11.2018 v 00:31 | Nahoru | #8
Takže MG V7 Classic ročník 2008 - 2010 má zapísaný v technickom osvedčení katalyzátor. Ja som len toto chcel vedieť, či to tam máte zapísané, že má kat. Ďakujem za odpovede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

18.11.2018 v 10:38 | Nahoru | #9
A jeden hloupý dotaz. Proč je tam propojovací potrubí u novějších guzzin, když každej výfuk má svou lambdu?

(reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

18.11.2018 v 10:50 | Nahoru | #10

john-mcclane píše: A jeden hloupý dotaz. Proč je tam propojovací potrubí u novějších guzzin, když každej výfuk má svou lambdu?



lepsi fungovani vyfuku - tlakove pulsy atd - maji to motorky co o katu a lambde nikdy neslysely...

Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

18.11.2018 v 15:43 | Nahoru | #11
Potvrzuju, taky ho mam, je to blbe videt, ale hned pod osou kyvky.

1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

18.11.2018 v 22:02 | Nahoru | #12
Takže, ak vyhodím tú expanznú prepojovaciu nádobu a dám tam len "H" prepojovaciu trubku v strede s lambda sondou, napr. od Mistralu, tak mi pôjde motorka "lepšie" ? Nakoľko katalyzátory sú až v tlmičoch výfuku? Jedná sa o ročník MG 2008 - 2012 V7 Classic, kde bola ešte iba jedna lambda sonda v strede prepojovacej expanznej nádoby. A ešte raz sa pýtam: čo máte zapísané v osvedčení pre tento ročník MG - kat, alebo bezkat. Ozval sa mi totiž majiteľ takejto istej motorky vrátane ročníku a tiež tam mal zapísané v osvedčení že: "bezkat". Tak teraz už fakt neviem...

Naposledy editováno 19.11.2018 00:30:27

(reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

18.11.2018 v 22:30 | Nahoru | #13
LacoK> Do motorky se nehrab a zápis v TP nech být, jak je.

1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

18.11.2018 v 23:00 | Nahoru | #14
... to Beranidlo
... do motorky sa hrabať nebudem ( aj keď ventily, nasávací 15 výfuk 20, filtre, olej motor,prevod, kardan som sám nastavil. trocha sa vyznám, nakoľko som mal aj ŠKODU 100 (ventily), ale aj JAWU Kyvačku, všetko som zvládol - dúfam... Takže zápis mám nechať ako je? A čo po roku 2021 kde už aj pre motorky v kategórii L3e ak nechám zápis tak ako je, tak u nás na Slovensku budem musieť chodiť na EK každý rok, nakoľko to nemá kat - v skratke nedokonalý spaľovací systém. Jááj... nepovedal som kvôli čomu to riešim--- od Januára 2021 do konca Decembra 2021 budú musieť vykonať emisnú kontrolu všetky vozidlá kat L3e. Nový zákon nadobudol platnosť 20.05.2018.
Podľa zákona - nezdokonalený spaľovací systém EK každý rok, zdokonalený spaľovací systém EK každé 2 roky.
Vyhláška č. 138/2018 Z. z.
Vyhláška Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú podrobnosti v oblasti emisnej kontroly
Treba prečítať. Skončili výfuky bez homologizácie a kat, pokiaľ to boli výfuky od výroby, tak OK. Inak pozor...

Naposledy editováno 18.11.2018 23:32:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

18.11.2018 v 23:36 | Nahoru | #15
LacoK> Mrknul jsem na slovenské weby, a co nevidím. Fašistický aparát je zpět, po neabsolvování technické nebo emisní kontroly v termínu zasílá systém automaticky pokutu 2x 165 euro! Pěkné kurvy se vám tam prodraly ke korytům.
Teď je otázka, co je lepší. Jestli chodit na emise každý rok a plnit je s rezervou, nebo neprojít vůbec, protože se kondice motoru a předepsané limity v ten den nesejdou v optimální konstelaci ...

1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

19.11.2018 v 00:03 | Nahoru | #16
... to Beranidlo
zas tak hrozné to nie je aby sa nezišli tie konfigurácie, Neboj. Prešiel som aj s Jawou Kývačkou ccm 250 typ 353.
Ale je pravda, že sa všade sprísňujú emisné normy, a raz muselo prísť aj na motorky. Inak zákon vychádza z nariadenia EÚ, takže aj v Česku si pozrite, či tam nemáte nejaké zmeny do budúcnosti teda aspoň ohľadom motoriek vo vyšších kategóriách.

Naposledy editováno 19.11.2018 00:15:11

Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

19.11.2018 v 09:36 | Nahoru | #17
sorry za zle info

(reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

19.11.2018 v 12:38 | Nahoru | #18

LacoK píše: ... to Beranidlo
zas tak hrozné to nie je aby sa nezišli tie konfigurácie, Neboj. Prešiel som aj s Jawou Kývačkou ccm 250 typ 353.
Ale je pravda, že sa všade sprísňujú emisné normy, a raz muselo prísť aj na motorky. Inak zákon vychádza z nariadenia EÚ, takže aj v Česku si pozrite, či tam nemáte nejaké zmeny do budúcnosti teda aspoň ohľadom motoriek vo vyšších kategóriách.


Jediné co vím že teď od října zrušili emise u motorek nad 400kg

(reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

20.11.2018 v 19:21 | Nahoru | #19

Beranidlo píše: LacoK> Mrknul jsem na slovenské weby, a co nevidím. Fašistický aparát je zpět, po neabsolvování technické nebo emisní kontroly v termínu zasílá systém automaticky pokutu 2x 165 euro! Pěkné kurvy se vám tam prodraly ke korytům.
Teď je otázka, co je lepší. Jestli chodit na emise každý rok a plnit je s rezervou, nebo neprojít vůbec, protože se kondice motoru a předepsané limity v ten den nesejdou v optimální konstelaci ...



možná si to blbě pochoopil emisná se na motorky nedělá a řešit kat je kokotina,

stk řešit musíš jak píšeš pokud ti propadá za 14 dnů přijdeš na stk a oni ti řeknou za měsíc pak musíš jít v den propadnutí na úřad a odevzdat značky jinak se vystavuješ pokutě kterou vymáhají, auto máš třeba na zahrádce a dostaneš flastr, je to moje osobní zkušenost a ty pokuty že vymáhají mi řekla borka na stk ve skalici na slovensku,

otravovat lidi a běhat po úřadech ten kokot drevený co to vymyslel do klece a potopit do dunaje

Naposledy editováno 20.11.2018 19:23:44

(reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

20.11.2018 v 19:30 | Nahoru | #20

Beranidlo píše: LacoK> Mrknul jsem na slovenské weby, a co nevidím. Fašistický aparát je zpět, po neabsolvování technické nebo emisní kontroly v termínu zasílá systém automaticky pokutu 2x 165 euro! Pěkné kurvy se vám tam prodraly ke korytům.
Teď je otázka, co je lepší. Jestli chodit na emise každý rok a plnit je s rezervou, nebo neprojít vůbec, protože se kondice motoru a předepsané limity v ten den nesejdou v optimální konstelaci ...



ted ale vymahatelnost té pokuty je snad pět let což jsem úplně nepochopil dvakrád to promrdáš a nedoplatíš se

chybí asi reakce stk začali vyhazovat a třeba v hodoníně mi to stk připadá jak mraveniště, a kousek v sk tam je pořád stejný počet lidí a tou jednou dírou toho prostě víc neprojede když to legislativa ucpala
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nová Moto Guzzi V7 2021 Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Special geloš 21 25.12.2020 v 19:04 sasos69
Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Café, Moto Guzz... matesxxx 0 26.2.2020 v 11:00 chibi88
Moto Guzzi V7 - ukazatel stavu paliva Moto Guzzi V7 Classic Ládis74 4 12.1.2020 v 20:21 john-mcclane
Moto Guzzi V7 olej Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Café matesxxx 5 12.11.2017 v 18:41 JVK
Guzzi V-Twin Boost Moto Guzzi V7 Classic Ládis74 3 13.6.2017 v 12:31 Ládis74

TOPlist