bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic
17.11.2018 v 00:43
Mám MOTO GUZZI V7 Classic r.v. 2010. Otázka znie, má, alebo nemá od výroby katalyzátor. Pýtam sa preto, lebo v predošlom techničáku bol zapísaný ako "kat" a po prepise mám v techničáku zapísané že "bezkat". Chem to dať administratívne do poriadku, ale informácie sa líšia. Ako to máte vy, držitelia MG V7 Classic r.v. 2008-2010 zapísané v techničáku?

Edit: 29.11.2018
Tak som sa mýlil, dnes som si overil pôvodný techničák a aj tam je zapísané bezkat. (neviem prečo so si myslel, že tam bol zapísaný KAT, možno z fór o novších MG, už som si nebol v ničom istý.) Tak isto som volal aj inému majiteľovi MG V7 Classic r.v.2010 a mi potvrdil, že v TP má zapísané bezkat, takže aj ja to mám OK. To isté mi potvrdil aj bývalý importér MG na Slovensko, konkrétne že v tej expanznej nádobe, kde je lambda sonda katalyzátor nie je a ani sa nikde neuvádza v servisnom manuále. Prepáčte, ak som uviedol niekoho do omylu.

Naposledy editováno 29.11.2018 23:43:26

1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

17.11.2018 v 08:04 | Nahoru | #1
ty mas vynimocnu moznost legalne demontovat katalyzator!!! daj to do poriadku tak ze ho demontujes.

1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

17.11.2018 v 08:06 | Nahoru | #2
inak katalyzator sa nachadza za motorom zo spodu ako sa spajaju zvody pod prevodovkou.

(reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

17.11.2018 v 09:42 | Nahoru | #3
Destroyer> přesně tak...jen bych si to zašel ověřit na dopravku, jestli tam ten katalyzátor opravdu nemá být a pak bych ho dal pryč....

Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

17.11.2018 v 12:13 | Nahoru | #4
Mám ročník 2011, což by měl být stejný motor a kaťák mám. Jinak když se podíváš na tudle fotku, z článku z roku 2008, tak tady jde vidět, že má taky kaťák.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

17.11.2018 v 17:19 | Nahoru | #5

Destroyer píše: inak katalyzator sa nachadza za motorom zo spodu ako sa spajaju zvody pod prevodovkou.


Pod motorem se nenachází žádný katalyzátor, pouze propojovací potrubí s lambda sondou. Lambda je v tomto případě pro fungování vstřikovacího systému nepostradatelný prvek. Potrubí je rozšířené, aby v něm byl pro lambda sondu dostatečný prostor a objem.
Samotné katalyzátory jsou v tlumicích koncovkách a není důvod je odstraňovat. Pokud jsou funkční, je to jenom dobře. Katalytická vrstva může jít časem do kytek, ale kovová voština bude klást proudícím plynům pořád stejný odpor a systém vstřikování paliva tento odpor předpokládá.
Na obrázcích je vidět, kde se skrývají katalyzátory u náhrad MIVV a Leo Vince

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

17.11.2018 v 19:06 | Nahoru | #6

Beranidlo píše: Pod motorem se nenachází žádný katalyzátor, pouze propojovací potrubí s lambda sondou. Lambda je v tomto případě pro fungování vstřikovacího systému nepostradatelný prvek. Potrubí je rozšířené, aby v něm byl pro lambda sondu dostatečný prostor a objem.
Samotné katalyzátory jsou v tlumicích koncovkách a není důvod je odstraňovat. Pokud jsou funkční, je to jenom dobře. Katalytická vrstva může jít časem do kytek, ale kovová voština bude klást proudícím plynům pořád stejný odpor a systém vstřikování paliva tento odpor předpokládá.
Na obrázcích je vidět, kde se skrývají katalyzátory u náhrad MIVV a Leo Vince



Děkuji za osvětlení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

17.11.2018 v 19:57 | Nahoru | #7
john-mcclane> Novější typy Guzzin už mají zase jenom tenkou propojovací trubku a dvě lambdy na potrubí.

Naposledy editováno 17.11.2018 19:58:26

Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

18.11.2018 v 00:31 | Nahoru | #8
Takže MG V7 Classic ročník 2008 - 2010 má zapísaný v technickom osvedčení katalyzátor. Ja som len toto chcel vedieť, či to tam máte zapísané, že má kat. Ďakujem za odpovede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

18.11.2018 v 10:38 | Nahoru | #9
A jeden hloupý dotaz. Proč je tam propojovací potrubí u novějších guzzin, když každej výfuk má svou lambdu?

(reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

18.11.2018 v 10:50 | Nahoru | #10

john-mcclane píše: A jeden hloupý dotaz. Proč je tam propojovací potrubí u novějších guzzin, když každej výfuk má svou lambdu?



lepsi fungovani vyfuku - tlakove pulsy atd - maji to motorky co o katu a lambde nikdy neslysely...

Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

18.11.2018 v 15:43 | Nahoru | #11
Potvrzuju, taky ho mam, je to blbe videt, ale hned pod osou kyvky.

1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

18.11.2018 v 22:02 | Nahoru | #12
Takže, ak vyhodím tú expanznú prepojovaciu nádobu a dám tam len "H" prepojovaciu trubku v strede s lambda sondou, napr. od Mistralu, tak mi pôjde motorka "lepšie" ? Nakoľko katalyzátory sú až v tlmičoch výfuku? Jedná sa o ročník MG 2008 - 2012 V7 Classic, kde bola ešte iba jedna lambda sonda v strede prepojovacej expanznej nádoby. A ešte raz sa pýtam: čo máte zapísané v osvedčení pre tento ročník MG - kat, alebo bezkat. Ozval sa mi totiž majiteľ takejto istej motorky vrátane ročníku a tiež tam mal zapísané v osvedčení že: "bezkat". Tak teraz už fakt neviem...

Naposledy editováno 19.11.2018 00:30:27

(reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

18.11.2018 v 22:30 | Nahoru | #13
LacoK> Do motorky se nehrab a zápis v TP nech být, jak je.

1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

18.11.2018 v 23:00 | Nahoru | #14
... to Beranidlo
... do motorky sa hrabať nebudem ( aj keď ventily, nasávací 15 výfuk 20, filtre, olej motor,prevod, kardan som sám nastavil. trocha sa vyznám, nakoľko som mal aj ŠKODU 100 (ventily), ale aj JAWU Kyvačku, všetko som zvládol - dúfam... Takže zápis mám nechať ako je? A čo po roku 2021 kde už aj pre motorky v kategórii L3e ak nechám zápis tak ako je, tak u nás na Slovensku budem musieť chodiť na EK každý rok, nakoľko to nemá kat - v skratke nedokonalý spaľovací systém. Jááj... nepovedal som kvôli čomu to riešim--- od Januára 2021 do konca Decembra 2021 budú musieť vykonať emisnú kontrolu všetky vozidlá kat L3e. Nový zákon nadobudol platnosť 20.05.2018.
Podľa zákona - nezdokonalený spaľovací systém EK každý rok, zdokonalený spaľovací systém EK každé 2 roky.
Vyhláška č. 138/2018 Z. z.
Vyhláška Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú podrobnosti v oblasti emisnej kontroly
Treba prečítať. Skončili výfuky bez homologizácie a kat, pokiaľ to boli výfuky od výroby, tak OK. Inak pozor...

Naposledy editováno 18.11.2018 23:32:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

18.11.2018 v 23:36 | Nahoru | #15
LacoK> Mrknul jsem na slovenské weby, a co nevidím. Fašistický aparát je zpět, po neabsolvování technické nebo emisní kontroly v termínu zasílá systém automaticky pokutu 2x 165 euro! Pěkné kurvy se vám tam prodraly ke korytům.
Teď je otázka, co je lepší. Jestli chodit na emise každý rok a plnit je s rezervou, nebo neprojít vůbec, protože se kondice motoru a předepsané limity v ten den nesejdou v optimální konstelaci ...

1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

19.11.2018 v 00:03 | Nahoru | #16
... to Beranidlo
zas tak hrozné to nie je aby sa nezišli tie konfigurácie, Neboj. Prešiel som aj s Jawou Kývačkou ccm 250 typ 353.
Ale je pravda, že sa všade sprísňujú emisné normy, a raz muselo prísť aj na motorky. Inak zákon vychádza z nariadenia EÚ, takže aj v Česku si pozrite, či tam nemáte nejaké zmeny do budúcnosti teda aspoň ohľadom motoriek vo vyšších kategóriách.

Naposledy editováno 19.11.2018 00:15:11

Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

19.11.2018 v 09:36 | Nahoru | #17
sorry za zle info

(reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

19.11.2018 v 12:38 | Nahoru | #18

LacoK píše: ... to Beranidlo
zas tak hrozné to nie je aby sa nezišli tie konfigurácie, Neboj. Prešiel som aj s Jawou Kývačkou ccm 250 typ 353.
Ale je pravda, že sa všade sprísňujú emisné normy, a raz muselo prísť aj na motorky. Inak zákon vychádza z nariadenia EÚ, takže aj v Česku si pozrite, či tam nemáte nejaké zmeny do budúcnosti teda aspoň ohľadom motoriek vo vyšších kategóriách.


Jediné co vím že teď od října zrušili emise u motorek nad 400kg

(reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

20.11.2018 v 19:21 | Nahoru | #19

Beranidlo píše: LacoK> Mrknul jsem na slovenské weby, a co nevidím. Fašistický aparát je zpět, po neabsolvování technické nebo emisní kontroly v termínu zasílá systém automaticky pokutu 2x 165 euro! Pěkné kurvy se vám tam prodraly ke korytům.
Teď je otázka, co je lepší. Jestli chodit na emise každý rok a plnit je s rezervou, nebo neprojít vůbec, protože se kondice motoru a předepsané limity v ten den nesejdou v optimální konstelaci ...



možná si to blbě pochoopil emisná se na motorky nedělá a řešit kat je kokotina,

stk řešit musíš jak píšeš pokud ti propadá za 14 dnů přijdeš na stk a oni ti řeknou za měsíc pak musíš jít v den propadnutí na úřad a odevzdat značky jinak se vystavuješ pokutě kterou vymáhají, auto máš třeba na zahrádce a dostaneš flastr, je to moje osobní zkušenost a ty pokuty že vymáhají mi řekla borka na stk ve skalici na slovensku,

otravovat lidi a běhat po úřadech ten kokot drevený co to vymyslel do klece a potopit do dunaje

Naposledy editováno 20.11.2018 19:23:44

(reakce na) Katalyzátor - MOTO guzzi V7 Classic

20.11.2018 v 19:30 | Nahoru | #20

Beranidlo píše: LacoK> Mrknul jsem na slovenské weby, a co nevidím. Fašistický aparát je zpět, po neabsolvování technické nebo emisní kontroly v termínu zasílá systém automaticky pokutu 2x 165 euro! Pěkné kurvy se vám tam prodraly ke korytům.
Teď je otázka, co je lepší. Jestli chodit na emise každý rok a plnit je s rezervou, nebo neprojít vůbec, protože se kondice motoru a předepsané limity v ten den nesejdou v optimální konstelaci ...



ted ale vymahatelnost té pokuty je snad pět let což jsem úplně nepochopil dvakrád to promrdáš a nedoplatíš se

chybí asi reakce stk začali vyhazovat a třeba v hodoníně mi to stk připadá jak mraveniště, a kousek v sk tam je pořád stejný počet lidí a tou jednou dírou toho prostě víc neprojede když to legislativa ucpala
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Guzzi V-Twin Boost Moto Guzzi V7 Classic Ládis74 4 25.2.2024 v 10:22 ziakoo
Guzzi V7 Classic - Jaké destičky Moto Guzzi V7 Classic Metal_Heart 4 17.10.2022 v 21:54 Metal_Heart
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... Mates019 14 5.6.2022 v 22:09 MarioV2
Moto Guzzi V7 Classic - dotaz Moto Guzzi V7 Classic Yura 27 2.9.2021 v 22:03 MilanMl
Nová Moto Guzzi V7 2021 [1, 2] Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Special geloš 31 6.3.2021 v 22:11 stimpoff


TOPlist