Je dobry napad kombinovat pneu - vzadu sportovo-cestovnu 2-zmesovku a vpredu 1-zmesovku? Predna sa aj tak vzdy zjazdi do vajicka, tak mi napadlo, ci tvrdsi stred nepostrada zmysel.
Ak ano, aku prednu odporucate k zadnej Dunlop RoadSmart 2/3 (s dorazom na dojazd aspon tych 7000 km)?
Vopred dakujem za odpovede!
1 reakcí na tento příspěvek 2-zmesovka vzadu + 1-zmesovka vpredu
1 reakcí na tento příspěvek 2-zmesovka vzadu + 1-zmesovka vpredu
Většinou si lidi dozadu dají dvousměsovku, když víc jezdí rovně a opotřebovávají ten prostředek víc, tak aby to neměli brzo hranaté.
1 reakcí na tento příspěvek 2-zmesovka vzadu + 1-zmesovka vpredu
Je to úplně jedno, mě nejvíc sedí SC02 předek, D212e zadek, každá jiná, ale drží to fakt brutálně. Pokud dáš na předek lepší pneu než máš v zadu, tak se nic nestane. Výbírej gumu podle toho jak jezdíš, pokud zatím řešíš takové věci tak Ti s největší pravděpodobností budou stačit jakékoliv nové gumy dneska už se nedělá špatná guma, jen vybrat dle tvého zaměření
PŘEDNÍ PNEU
Vylepšený vzorek běhounu poskytuje vylepšenou přilnavost za mokra, zvýšenou pravidelnost opotřebení a efektivnější brzdění.
ZADNÍ PNEU
V porovnání s předchůdcem (Diablo Rosso Corsou) inovovaný vzorek běhounu nabízí vyšší kilometrový výkon, efektivnější brzdění a perfektní přilnavost na suché vozovce při maximálních úhlech náklonu.
Zadní pneu má dvousměsové složení.
Sloučenina v centrální oblasti (75% z celkové plochy) s vysokým obsahem oxidu křemičitého poskytuje vyvážený výkon, skvělou přilnavost za mokra, perfektní stabilitu a vysoký počet najetých km.
Sloučenina ramenní (boční) oblasti (25% z celkové plochy) s obsahem pryskyřice slouží k vysokým sportovním výkonům a dokonalé přilnavosti na suché vozovce při maximálních úhlech náklonu.
Naposledy editováno 15.11.2018 07:15:50
Ale prd se stane, když dáš každou jinou.
Protože i tu novou sadu nějak ojíždíš a už to nemá tvar jak z výroby.
Předek do špice, zadek placka.
Takže jizdní vlastnosti vlastně úplně jiné, než u nové sady.
S každou jinou pneu ty celkové jízdní vlastnosti budou o "něco" nějak jiné.
Samozřejmě nedat dopředu tvrdou cestovní a dozadu měkkou sportovní.
Bude to teď v zimním období závodní nebo sportovní guma, která se během jízdy po silnici nedokáže ohřát? (Rosso Corsa v +2°C, 40 minut ježdění na plácku 20x20m a pořád studenější než cestovní Dunlop po pár minutách stejného ježdění)
1 reakcí na tento příspěvek 2-zmesovka vzadu + 1-zmesovka vpredu
samo "lepsi" je nesmysl.
neni nahodou i ten predni RoadSmart jednosmesovy? .
https://www.dunlop.e....SX%20RSMART2.html#/
2 reakcí na tento příspěvek 2-zmesovka vzadu + 1-zmesovka vpredu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-zmesovka vzadu + 1-zmesovka vpredu
https://www.bridgest...ail/pr011/index.html
Naposledy editováno 15.11.2018 17:46:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-zmesovka vzadu + 1-zmesovka vpredu
Tommy911 píše: Ahoj, mam GSF 650 a tiez menim sadu za sadu. Mam teraz Bridgestone BT 023, vydrz okolo 20 tisic km. Je to 2 zmesova pneu. Neviem si ich vynachvalit. Akorat na buduci rok budem kupovat a asi idem do nich znova
Jestli ti vydrží guma 20 tisíc, tak je myslím úplně jedno na čem jezdíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-zmesovka vzadu + 1-zmesovka vpredu
Veverčák píše: Jestli ti vydrží guma 20 tisíc, tak je myslím úplně jedno na čem jezdíš
je to smutný, ale je to tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-zmesovka vzadu + 1-zmesovka vpredu
GL1 píše: je to smutný, ale je to tak
A tak smutný to nemusí být, jen prostě jezdí velmi šetrně. Nic proti tomu, jen gumy moc neproveri
I když spíš než koef. může mít "závodní" lepší profil s větší dotyčnou plochou v náklonu.
Jinak souhlas s gugem, pro naprostou většinu je jedno, co tam mají. Případný pád je tak skoro vždy chybou jezdce, ne gumy.
1 reakcí na tento příspěvek 2-zmesovka vzadu + 1-zmesovka vpredu
Takze dost silne pochybuju, ze by to poznal nekdo na silnici. Ale treba jsem jen tupec, a nemam zadnej cit. Coz je klidne mozny.
1 reakcí na tento příspěvek 2-zmesovka vzadu + 1-zmesovka vpredu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-zmesovka vzadu + 1-zmesovka vpredu
Sonicek píše: už je zima
Je to úplně jedno, mě nejvíc sedí SC02 předek, D212e zadek
Proc predek SC? Na dunlope se ti to zavira (stava se....)?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2-zmesovka vzadu + 1-zmesovka vpredu
assassin píše: ozzy: tak ja treba poznal kdyz jsem prezul b-ckovej slicka za c-ckovej ... zvalel jsem se hned 2x za sebou a pak uznal, ze tenhle proste neohreju :D
Tak jasny, bud to drzi, nebo klouze, coz zase zvlast na zadku neni problem podchytit vcas. Ale ze bych pozoroval jiny jizdni vlastnosti klidne na gumach ruznejch vyrobcu ruzne nakombinovanejch, to proste nepoznam.
Z predku sem mel uplne jinej pocit na Michelinu a Pirelli/Metzeleru, ale na zadku nepoznam ani prd s octem.
Naposledy editováno 16.11.2018 11:12:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Brašny Suzuki GSF 650S Bandit | Fíla9 | 24 | 29.11.2023 v 19:35 konas89 |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Prosím poradit,,, shaním manuál v č... Suzuki GSF 650S Bandit | Davekel | 3 | 22.3.2022 v 09:48 zdenysrx6 |
Rozšíření stojánku Suzuki GSF 650S Bandit | Fíla9 | 8 | 25.8.2021 v 20:11 kratkej01 |
Precalouneni sedla Suzuki GSF 650S Bandit | Davidoff77 | 3 | 29.4.2021 v 19:41 Komorerth |