bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dusí se při prudkém přidání plynu
Po prudkém přidání plynu se motor začne dusit. Filtr vyčištěný je, trysky také a směs mám cihlovou. Nevíte čím by to mohlo být? (Kawasaki kx125 1998) děkuji za odpověďi

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se při prudkém přidání plynu

5.11.2018 v 17:55 | Nahoru | #1
Řekl bych že špatně nastavená volnoběžná směs. Neklesají ti pomalu otáčku když po přidání pustíš plyn ?

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se při prudkém přidání plynu

5.11.2018 v 19:10 | Nahoru | #2
...tá motorka je dvoutakt?

(reakce na) Dusí se při prudkém přidání plynu

5.11.2018 v 21:50 | Nahoru | #3
Zdenalbenal> Ano je to 2t kross.

(reakce na) Dusí se při prudkém přidání plynu

5.11.2018 v 21:54 | Nahoru | #4
kubak1> Na volnoběh přidám plný a vše jde jak má. Jakmile tam zařadím kvalt a začnu se rozjíždět nějak normálně tak je to ok. Ale když se rozjíždim mam čtvrt plynu a dám plnej tak se začne dusit ,kdybych plnej držel furt chcípla by. Zkoušel jsem to i ve skoku (bez záběru kola) a dělá to taky.

Dusí se při prudkém přidání plynu

6.11.2018 v 06:16 | Nahoru | #5
Zkus poladit karbec, zejména volnoběžnou směs je tam na to šroubek. Jak budeš otáčet tím šroubkem tak zkoušej jak reaguje na plyn. Motorku ale nejdřív ohřej.

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se při prudkém přidání plynu

6.11.2018 v 07:43 | Nahoru | #6
To vypadá,že ti nechodí přívěra.

(reakce na) Dusí se při prudkém přidání plynu

6.11.2018 v 09:26 | Nahoru | #7
PIGO> Přívěra funguje. Zkusím koupit novou svíčku a uvidím. 😕

Dusí se při prudkém přidání plynu

Skvělá odpověď, děkuji! 6.11.2018 v 12:18 | Nahoru | #8
Jestli mas OPRAVDU svicku cihlove zarvenou tak je zbytecne ji menit. Jak pisi ostatni ZKONTROLUJ a nastav poradne karburaci pocinaje privodem benzinu, kontrolou jehloveho ventilu, hladiny a konce serizenim volnobehu a soupete

Dusí se při prudkém přidání plynu

6.11.2018 v 13:43 | Nahoru | #9
Dobrá zkusím to děkuji. Jo a když mám otevřený kohout u nádrže a motorka není nastartovaná tak chvilkama kape benzín z přepadové hadičky. To by tedy vysvětlovalo že se to ulejvá ne? Mám trochu snížit hladinu?

Dusí se při prudkém přidání plynu

6.11.2018 v 14:25 | Nahoru | #10
no..asi by to chtělo napsat najednou a ne po kouskách.

Dusí se při prudkém přidání plynu

6.11.2018 v 14:33 | Nahoru | #11
Ne.
Vyčisti jehlový ventil přívodu paliva.
Ono to totiž vypadá, že je to bohaté - na nízké otáčky je menší spotřeba paliva a tím, že netěsní jehla, se ti do plovákovky hrne moc benzínu.
Takže može byt bordýlek nad jehlů (nebo može byt ventil poškozený) a nebo, pokud do teho "někdo" vrtal a "upravil" hladinu plovákovky tak, že je moc vysoko.
To, že netěsní ventil se zkůšá tak, že odmontuješ spodek plovákovky, za plováky jemně zavřeš jehlu a pustíš benzín.
Začat půšťat palivo by měla jehla zhruba kapku pod vodorovnů polohů plováků vůči tělu karbece.
Mírným přitláčením plováků a tím jehly do jejího sedla vyzkůšáš, jak pracuje - esli těsní a nebo v poloze, kdy těsnit má, mírně uchcává.
Až tohle vyřešíš, može se přistoupit ke štelování karbece...

Dusí se při prudkém přidání plynu

6.11.2018 v 16:47 | Nahoru | #12
A zkousel jsi cistit celej karbec, nejen trysky?
Jinak Zdenal> Promin, ale napadlo me.. "Tak jsem tam tu jehlu opravdu opatrne pritlacil kladivem a tesni, co dal?"

Dusí se při prudkém přidání plynu

8.11.2018 v 18:42 | Nahoru | #13
Dnes jsem vyčistil celý karburátor a dělá pořád to samé, takže těď se mám zaměřit na směs?

1 reakcí na tento příspěvek Dusí se při prudkém přidání plynu

10.11.2018 v 07:53 | Nahoru | #14
Co tu svíčku...už si dal novou?

(reakce na) Dusí se při prudkém přidání plynu

10.11.2018 v 11:07 | Nahoru | #15
PIGO> Nedal nechal jsem tu starou. Ale trochu jsem pokroutil volnoběžnou směsí a zdá se že je to trochu lepší. Jen se mi občas teď stane že otáčky jdou pomalu dolu.

Dusí se při prudkém přidání plynu

10.11.2018 v 11:08 | Nahoru | #16

Dusí se při prudkém přidání plynu

Skvělá odpověď, děkuji! 11.11.2018 v 17:54 | Nahoru | #17
já tohle měl taky ,ale na yz125.rozebral sem skoro vše a furt stejný,žádná změna.nakonec sem zjistil,že to není ulité,ale naopak-jde tam málo benzinu!
vylil sem nádrž ,vymontoval kohout a sejtko kohoutu bylo skoro celé obalené usazenimama,šlo tam málo benzinu.když bylo málo plynu,tak to stačilo,ale po přidání plynu tam toho šlo málo.dřív než začneš hejbat s hladinou karburátoru,tak se nejdřív mrkni na tohle

Dusí se při prudkém přidání plynu

19.11.2018 v 20:16 | Nahoru | #18
Jak se šteluje karbec na dvoutaktu máš popsané na Jawabláznech - strana 1239, příspěvek č. 37168.
Jen při seřizování bohatosti směsi je potřeba si uvědomit, co ten šroubek vlastně ovládá - jestli vzduch jak na Jikovu a nebo benzín jak na některých cizokrajných karbecech.
Když se jím ovládá palivo, tak se s ním musí točit na opačnou stranu, než když ovládá vzduch.
A jak poznamenal předskokan, je dobré mět motorku v dobrém technickém stavu, včetně přívodu paliva.
To, že při zaklapnutí plynu klesají otáčky pomalu, ukazuje na to, že směs je chudá.
Takže - přečti si ten návod a šrůfuj .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Koupě motorky KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR 125, Yamaha YZ 1... Tomino104 3 14.11.2022 v 20:37 Julip2
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
pomoc Kawasaki KX 125 Kawamaniak 5 28.3.2022 v 08:31 Fic6
Vhodná crosska do začátku [1, 2, 3, 4] Kawasaki KX 250, Kawasaki KX 125 Kuchy19 113 10.3.2022 v 20:42 assassin


TOPlist