globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha XVS 650 dragstar
 
1.11.2018 v 22:14
Zdravím,uvažuji o koupi nějakého choppera ale newím co koupit do 80.000kč na rekreační jízdy moc hodně se mi libí yamaha XVS 650 dragstar nebo Harley&Davidson(USA verze) potřeboval bych tímto jakou motorku si koupit? Viz. foto

Yamaha XVS 650 dragstar

1.11.2018 v 22:57 | Nahoru | #1
Chtěl bych vidět HD do 80000 v rozumném stavu . XVS 650 je v pohodě, výkon nic moc ,na pohodičku.

Yamaha XVS 650 dragstar

1.11.2018 v 23:52 | Nahoru | #2
a co bulldog? motor to ma z XVS 1100 dragstar a za 80 000 je jich zatim v nabidce tady na motorkařích 8

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XVS 650 dragstar

2.11.2018 v 07:18 | Nahoru | #3
Co takhle Suzuki VL 800 Volusia nebo Kawasaki VN 800.
Ty narozdíl od Dragstara 650 jedou.

Yamaha XVS 650 dragstar

2.11.2018 v 13:12 | Nahoru | #4
Za 80.000 nic z týhle kategorie, aniž by si do toho musel dalších 30.000 nacpat.

Naposledy editováno 02.11.2018 13:12:54

(reakce na) Yamaha XVS 650 dragstar

2.11.2018 v 14:54 | Nahoru | #5
Brejlovec> vn asi ano, volusia nejede...
Ad. ten bulldog
Jak tu psali, za 80 to bude nic moc...z tveho vyberu...

Yamaha XVS 650 dragstar

2.11.2018 v 22:12 | Nahoru | #6
Kolik ti je? Jestli to není tajné...

Yamaha XVS 650 dragstar

3.11.2018 v 18:33 | Nahoru | #7
.

Naposledy editováno 22.11.2018 14:11:26

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XVS 650 dragstar

3.11.2018 v 19:35 | Nahoru | #8
HD nekupuj, nejdražší servis, nejdražší náhradní a doplňkové díly. Jinak je docela jedno, co koupíš, hlavně když se to bude líbit tobě. Sednout a projet a na první dojem dej. Motorka ti musí sednout na první setkání. U tohoto typu motorek je jedno, jestli koupíš 750 nebo 2000 cm3. Stejně se to nedá klopit a zatáčky jezdí všechny kubatury stejnou rychlostí i náklonem. Čím větší kubatura, tím větší musíš mít zkušenosti. Hlavně jde o váhu, s kterou budeš pracovat. Třeba moje H VT 750 váží "jen 240 kg" a 1900-ti stovka váží 300+. To se špatně ovládá na místě a v malé rychlosti. Když se rozjedeš, už je to fuk. Tak vybírej srdcem a hlavně kolama dolů.

(reakce na) Yamaha XVS 650 dragstar

4.11.2018 v 10:48 | Nahoru | #9
micki> Máš pravdu, HD není pro socky. Ale na druhou stranu, byl sem v servisu za 10 let jenom jednou a to na výměnu regulátoru v rámci záruky. Oleje, desky a podobný kokotiny si servisuju doma.

Yamaha XVS 650 dragstar

4.11.2018 v 12:27 | Nahoru | #10
Cena dílů na HD není o nic dražší než na Japonce. A servis si uděláš sám, je to jednoduchej motor. Ale jenom ta pořizovací cena(((

Yamaha XVS 650 dragstar

4.11.2018 v 13:11 | Nahoru | #11
To není o tom, kdo je socka a kdo ne, tohle rozdělení miluji, ale o vlastním názoru. Když nechci HD, protože nechci platit předražený servis a díly a nejsem zastáncem názoru, že všechno co je americké je nejlepší tak jsem socka? Když jsem viděl u kamaráda fakturu za 1.garančku na Streetovi, mimochodem, to jsem platil v Ducati servisu za kompletní servis mé bývalé motorky ( 20t.), tak se mi protočili panenky. Vždyť např. jenom za přehrání mapy pro montáž otevřených výfuků chtějí 12 t., to se ti zdá málo? Cena značkových dílů na HD, oproti třeba Hondě je dvojnásobná, nic si neuděláš sám, protože okamžitě ztrácíš záruku jak na díl, tak na následné poškození a jenom za značku, při pořízení, platíš dva až třikrát vyšší cenu. To je to samé jako Iphony a ostatní MT, je to americký, je to drahý a kvalita stejná jako u všeho jinýho. Číňani jsou alespoň levný. Ale je to jen můj názor a nemusíš s tím souhlasit.

Yamaha XVS 650 dragstar

4.11.2018 v 13:40 | Nahoru | #12
Fakt je , že hodinová sazba servisu HD je příšerná. Ale nebavím se o nových motorkách. Mám japonce i HD. Díly kupuji na oboje, ikdyž víc na japonce. Z HD jsem měl Buella a V-roda, Teď Roadstera. Japonce mám doma 3 .Za tu dobu pouze oleje filtry a destičky, na Buella senzor na klice ze států za 40USD. Samozřejmě, pokud půjdu ofic. dealerovi HD u nás, tak zaplatím mnohonásobně více. A vůbec nevím proč bych měl platit HD servisu 1500 za hodinu při výměně oleje. Takže pro mne náklady na HD i Japonce vychází na stejno, kromě pořizovací ceny. Při opravě motoru, taky není japonec levnější(bavíme se o přibližně stejném obsahu). A když se podívám např na cenu dílů na Italy, Guzzi atd. tak se mi taky protáčej panenky. Prostě pokud si někdo dokáže udělat základní údržbu a není odkázanej na servisy a umí nakupovat jinde, tak ať si koupí co se mu líbí. A záruka na nové moto po dvou letech končí. A zajímal by náhradní díl, na který ztratíš záruku, když si ho namontuješ sám, nebo nějaký jiný servis. Nevýhoda HD je, že musíš mít palcové nářadí a nesmíš ztratit šroubek, ktere se hůř shání .

Yamaha XVS 650 dragstar

4.11.2018 v 14:42 | Nahoru | #13
Já jsem jen chtěl varovat začátečníka před tím, aby si kupoval zbytečně drahou motorku, když za půlku peněz může mít stejnou srandu. Jinak každému co jeho jest. Měl jsem Japonce, Itala, dokonce jsem vyzkoušel i Čínu, jen Amíka jsem neměl a ani nechci, opravy a údržbu si dělám sám, pokud to jde. Na ventily u Itala jsem si netroufl, tak jsem nechal udělat komplet servis a byla to palba. Jinak pro horneta613 doporučuju nějakýho Japonce do litrovýho obsahu, ať se s tím seznámí a pak po jedné nebo dvou sezónách uvidí. Jen 80 peněz není nic moc, to je tak okolo ročníku 96-98, což jsou karbecový motory. Takže přeju dobrou volbu a šťastnou ruku.

Yamaha XVS 650 dragstar

4.11.2018 v 14:49 | Nahoru | #14
Ono v tý cenový relaci taky moc výběr není, a pro začátek bych do toho taky víc peněz nedával. Za 80 bude mít pěknáho japonce, než za 100 vysypaný HD)

Yamaha XVS 650 dragstar

4.11.2018 v 14:56 | Nahoru | #15
S tím se nedá než souhlasit a podepsat.

Yamaha XVS 650 dragstar

4.11.2018 v 17:32 | Nahoru | #16
Za mě XVS 650 ne, je to fakt jedna velká nuda a navíc to nejede. To že je HD dražší na servis není až tak uplně pravda, do značkového tě nikdo nenutí a ceny origo Yamaha dílů taky nejsou za děkuju.

Yamaha XVS 650 dragstar

7.11.2018 v 07:23 | Nahoru | #17
A čo LS 650 Savage? Chooper nie je moja kategória,ale po zvezení som z nej bol milo prekvapený. Celkom šikovná a ovládateľná. Tiež to moc nejde,ale 120-130 nebol problém. Maximálku som neskúšal. Tipujem 140-150.Na danú kategóriu stačí. Chod a správanie sa kľudné,jemné vibrácie,brzdy dostatočné. A do 80000by sa mal v pohode vmestiť.

Naposledy editováno 07.11.2018 07:28:02

Yamaha XVS 650 dragstar

7.11.2018 v 07:55 | Nahoru | #18
Zdarec, Drag 650 je líná svině, jel sem Intrudera 600, Yamahu 535 a VN 800. Za mě jednoznačně Vulcan 800. Nevěřil sem, jak ta potvora neskutečně jede. Přirovnal bych to k mýmu Viragu 1100, de to neskutečně po plynu a na to, že je to osmička, tak to má hodně solidní výkon. Podle mě nejlepší volba

Yamaha XVS 650 dragstar

7.11.2018 v 09:20 | Nahoru | #19
Nebo magna 750 , je to sice 4V ale jede a za 80 jsou celkem pěkné kousky.Např: https://www.sbazar....-v-provozu-v-cr-2016

Yamaha XVS 650 dragstar

7.11.2018 v 14:26 | Nahoru | #20
Za me taky vulcan..jede slušnĕ!

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XVS 650 dragstar

8.11.2018 v 05:11 | Nahoru | #21
.

Naposledy editováno 22.11.2018 14:11:34

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XVS 650 dragstar

8.11.2018 v 10:03 | Nahoru | #22
goldrider> Může být, že to má za 8 vteřin, ale pak mu dojde dech a je v koncích. Na Dragstaru 650 jsem najel asi 100 km a zejména předjíždění je opravdu zoufalé.
Měl jsem 3 roky Dragstara 1100 a máme doma VN 800. Tyhle mašiny jsou do cca 100 km/hod vyrovnané. Pak VN začne zákonitě ztrácet. Ovšem i tak se s ním dá jezdit aniž by to byla taková brzda provozu jako Dragstar 650.
Sorry, ale i ta 535 je přijatelnější. Když to přirovnám ke psům. 535 je takový foxterier, který radostně poskakuje, vrtí ocáskem a doráži. Tak co, kam si zase vyjedem? Dragstar 650 je baset, který při přidání plynu zvedne k tobě ty smutné oči se zoufalou otázkou. Co zase chceš ?

(reakce na) Yamaha XVS 650 dragstar

8.11.2018 v 15:22 | Nahoru | #23
.

Naposledy editováno 22.11.2018 14:11:42

Yamaha XVS 650 dragstar

9.11.2018 v 07:34 | Nahoru | #24
Jo, nic ve zlým. Každý ať si vybere co se mu líbí.
Virago 535 není špatná motorka ( spíše chopper ), projel jsem dvě, když jsme vybírali moto pro manželku. Ovšem obě byly v katastrofálním stavu. Nakonec si vybrala práve VN. Naprosto spokojená a blíží se hranici najetých 70 000 km.
U Draka 650 se dá o záběru od spoda s úspěchem diskutovat. Proto jsem taky vybral Draka 1100. Nicméně jsem přesvědčen, že v kategorii cruiser jde hlavně o velkooběmový motor a velký krouťák. Výkon je nepodstatný.
Tak ať to jezdí.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XVS 650 dragstar

9.11.2018 v 11:32 | Nahoru | #25
.

Naposledy editováno 22.11.2018 14:11:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XVS 650 dragstar

9.11.2018 v 13:50 | Nahoru | #26
goldrider> Pěkný video a pěkná motorka. Hlavně dobrá hláška, že ježdění není o 300 km/h ani o kolínkách, to se mi líbilo

(reakce na) Yamaha XVS 650 dragstar

9.11.2018 v 18:51 | Nahoru | #27
.

Naposledy editováno 22.11.2018 14:11:56

Yamaha XVS 650 dragstar

10.11.2018 v 07:31 | Nahoru | #28
No, udělal jsem si tu radost a přikoupil Z900. Ovšem moc jsem to nevylepšil, na adrenalin jsou obě.

(reakce na) Yamaha XVS 650 dragstar

10.11.2018 v 23:47 | Nahoru | #29
Brejlovec> Dragstar 650 je baset, který při přidání plynu zvedne k tobě ty smutné oči se zoufalou otázkou. Co zase chceš ?
Tak tuhle hlášku nikdy nikdo nepřebije! Naprosto přesný!
Rada: jestli Draka, tak jedině 1100, protože nejen líp jede, ale i brzdí.
Savage nebrat! Při kvalitě dnešního benzínu občas nenastartuje, vyndat a vyčistit karbec je fakt vopruz (něco jako Lakatoš ) Motorka pro prcky.
Pojízdného Harleje za tyhle peníze nepořídíš, na to zapomeň, leda nějakou vysypanou nebo nějakým "úpravcem" vyjebanou vránu.
Z vlastní zkušenosti v této cenové relaci a kategorii doporučuji Californii od MG. Na rozdíl od ostatních čoprů a kruiserů je obratná v zatáčkách, poněvadž nemá tak šikmé vidle, jede jako z praku, nezáleží na tom zda v jednom či ve dvou a sedlo je křeslo. Kardan, pevný zamykací kufry. Akorát pozor na ročníky 2003, co nemají opravené hydroštely (MG na to dělala svolávačku) a na spojku u verze Stone, která má šizenou spojku (její oprava vyjde na nějakých 30 nebo 35 litrů). Pokud jsou tyhle dvě věci ošetřený, tak jde o velice pohodlnou a nesmrtelnou lokomotivu na dálnice i okresky.

Naposledy editováno 10.11.2018 23:53:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist