Jak velký vliv na životnost centrálu, příp. riziko destrukce rámu(prasknutí podsedláku), má občasné přetížení motorky.
Vyjma Suzuki, a některých echt cestovních modelů, mají všechny japonské motorky nosnost do 200kg(třeba Transalp 170kg )..
Coby dobře živený středoevropan mám při cestě s velitelkou a jejími "důležitostmi" problém vlézt se do užit.zatížení motorky 195kg ...
Je pravda, že najedu celkem prd a ve dvou s bagáží asi jeden víkend v roce, ale i tak by mě zajímalo, jaké s tím máte zkušenosti, příp. jak moc se mám bát, že něco odrovnám...
Při jízdě se motorka chová vzorně a přetížení necítím ( asi 10kg nad limit ).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Užitečná hmotnost-občasné přetížení
No bude to u každé motorky jiné. Borec na Vstromu jel sám na Magadan pěkný offroad a praskl mu rám. Možná kdyby jel na litru vydrželo by to.
Jak bylo zmíněno, dobré nosiče upevněné třeba za stupačky určitě pomůžou.
Naposledy editováno 02.11.2018 13:49:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 14 | 4.4.2024 v 09:01 Bubo32 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |