globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Užitečná hmotnost-občasné přetížení
Ahoj.
Jak velký vliv na životnost centrálu, příp. riziko destrukce rámu(prasknutí podsedláku), má občasné přetížení motorky.
Vyjma Suzuki, a některých echt cestovních modelů, mají všechny japonské motorky nosnost do 200kg(třeba Transalp 170kg )..
Coby dobře živený středoevropan mám při cestě s velitelkou a jejími "důležitostmi" problém vlézt se do užit.zatížení motorky 195kg ...
Je pravda, že najedu celkem prd a ve dvou s bagáží asi jeden víkend v roce, ale i tak by mě zajímalo, jaké s tím máte zkušenosti, příp. jak moc se mám bát, že něco odrovnám...
Při jízdě se motorka chová vzorně a přetížení necítím ( asi 10kg nad limit ).


1 reakcí na tento příspěvek Užitečná hmotnost-občasné přetížení

Skvělá odpověď, děkuji! 30.10.2018 v 12:38 | Nahoru | #1
Spíš než přetížení jako takového bych se bál rozložení nákladu. Pokud to všechno ponese podsedlovka (ještě líp všechen náklad v topcase) tak může být problém. Pokud bude náklad v bočních kufrech s rozumným nosičem uchyceným třeba do stupaček spolujezdce tak pár kilo navíc vadit nejspíš nebude.

(reakce na) Užitečná hmotnost-občasné přetížení

30.10.2018 v 13:44 | Nahoru | #2
stráťa> Skoro všechno vozím v bočních.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 14 4.4.2024 v 09:01 Bubo32
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist