Padací rámy Přidat reklamu

Téma: Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola
29.10.2018 v 16:28
Návod pro šikovné ručičky ...
Předchozí
1 2
Následující

Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

29.10.2018 v 16:30 | Nahoru | #1
Řetěěěěěěěz

(Volná variace na ty co tu choděj a plácaj se po zádech se slovy "kardááááán" )

Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

29.10.2018 v 16:35 | Nahoru | #2

1 reakcí na tento příspěvek Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

29.10.2018 v 20:08 | Nahoru | #3
je rozdiel spravit toto raz za 30.000 km ako kazdych 500 mazat retaz. Pri tejto udrzbe vydrzia tie kuzelikove loziska do nemoty. Akurat tento paralever 3.gen ma problem s horsim utesnenim ako predosle generacie.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

29.10.2018 v 21:08 | Nahoru | #4
Destroyer> nechci ti kazit naladu, ale mazu retez sporadicky a mam na nem cca 40tkm a porad drzi. Cistil jsem ho 2x hadrem namocenm v nafte. Jinak wapka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

29.10.2018 v 21:23 | Nahoru | #5
gugo> pšššt, to nesmíš říkat ani psát, oni to ti s kardanem neradi.

1 reakcí na tento příspěvek Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

29.10.2018 v 22:02 | Nahoru | #6
gugo - mne ju nepokazis ja niesom ziadny zaryty kardanomil pekny vikend!

(reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

29.10.2018 v 22:08 | Nahoru | #7
Destroyer> me to samotnyho prekvapilo.

2 reakcí na tento příspěvek Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

30.10.2018 v 01:13 | Nahoru | #8
hele kluci nechci vam do toho nějak kecat ale tady se nejedna o kardan ale o ULOŽENÍ KYVNÉ VIDLICE

(reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

30.10.2018 v 15:53 | Nahoru | #9
zdenysrx6>

Naposledy editováno 30.10.2018 15:53:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

30.10.2018 v 16:07 | Nahoru | #10
gugo> Štastný to člověk . Ten řetěz musí být jedině z Ruska.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

30.10.2018 v 16:10 | Nahoru | #11

zdenysrx6 píše: hele kluci nechci vam do toho nějak kecat ale tady se nejedna o kardan ale o ULOŽENÍ KYVNÉ VIDLICE

nojo, jenze kvuli maznuti ulozeni kyvky musel ten reckej Breznev pul dne rozebirat celej zadek. U retezem hnany motorky je to o trech sroubech (s lehkou nadsazkou ).
A nez mi nekdo bude nadavat do smiraku retezovejch, tak prohlasuju, ze z mych daily used motorek jsou dve s kardanem a jenom jedna s retezem .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

30.10.2018 v 16:11 | Nahoru | #12

Broug píše: gugo> Štastný to člověk . Ten řetěz musí být jedině z Ruska.



Co je rusky to je blby. Jedine DC .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

30.10.2018 v 16:12 | Nahoru | #13

Medved píše: nojo, jenze kvuli maznuti ulozeni kyvky musel ten reckej Breznev pul dne rozebirat celej zadek. U retezem hnany motorky je to o trech sroubech (s lehkou nadsazkou ).
A nez mi nekdo bude nadavat do smiraku retezovejch, tak prohlasuju, ze z mych daily used motorek jsou dve s kardanem a jenom jedna s retezem .



ale tak to je bawo, tomu nerozumis

Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

30.10.2018 v 16:35 | Nahoru | #14
Kdyby tam udělali maznice tak by to bylo jednodušší. Ale to by si nevydělali v servisu.

(reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

30.10.2018 v 16:39 | Nahoru | #15
gugo> Kovařinu maji , nebo možná měli dobrou. A taky kvaliní chromování. V Rusku i na Ukrajině uvidíš spousty zrezivělých vraků a pokud je na nich něco dobré, pak je to chrom...

(reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

30.10.2018 v 18:03 | Nahoru | #16

_zdenda_ píše: gugo> pšššt, to nesmíš říkat ani psát, oni to ti s kardanem neradi.



Hlavně se to týká těch s kardanem a letmým kolem. Ale pssst

Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

30.10.2018 v 18:05 | Nahoru | #17
Proč vlastně ty BMW nemají kyvku z jednoho kusu jako jiný motorky? Opadly by starosti s mazáním zadních ložisek.

2 reakcí na tento příspěvek Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

30.10.2018 v 21:37 | Nahoru | #18
ked sme uz pri tom, skusal niekto z konzultantov mazat kyvku na japoncovi? lebo o tom je toto videjko. Napriklad pre Transalp premazat kyvku trva cely den.
...a vlastne kolko vydrzia loziska v japonskych kolesach? - teraz som vyvazoval kolesa na CB 750 (2000) najazdene dolozenych servisnou historiou 30.000km a loziska na predku aj zadku suce na vymenu. Lozisko riadenia na V-strome? alebo uz nepokracujem. Ziadna moto nieje dokonala ale otazka je kolko je okolo toho prace. Spravit ventilove vole na Honde su pre mna smrtou - co je servis 30t. Tak neviem co tu somrete na BMW ked je to rovnaka pakaren ako vsetko ostatne. Akurat zrovna pri BMW (tiez aj Ducati, Moto Guzzi) konstrukteri mysleli na to aby to mal servisak jednoduche - samzrejme nie vsetko, ale generalne BMW su najjednoduhsie servisovatelne motorky. Len k tomu treba byt vybaveny.
To teoreticke pranierovanie BMW sa stalo akymsi symbolom. Akurat neviem coho symbolom. Mne je jedno akej je motorka znacky ale jedno ma naserie, ked musim kvoli jednoduchej veci demontovat pol motorky. Rad oservisujem Japonca Taliana alebo hocico, s Anglicanom som nemal zatial stastie. BMW ma este nenasrala, ale je pravda ze vymena spojky trva o 2,5h dlhsie ako pre bezneho japonca.

(reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

31.10.2018 v 19:00 | Nahoru | #19
Destroyer> Já.mažu na své Kawasaki každý rok kyvku, je tam maznice.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

1.11.2018 v 10:14 | Nahoru | #20

gugo píše: ale tak to je bawo, tomu nerozumis

jak se to vezme - jedno doma mam

(reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

1.11.2018 v 10:22 | Nahoru | #21

Destroyer píše: ked sme uz pri tom, skusal niekto z konzultantov mazat kyvku na japoncovi? lebo o tom je toto videjko. Napriklad pre Transalp premazat kyvku trva cely den.
...a vlastne kolko vydrzia loziska v japonskych kolesach? - teraz som vyvazoval kolesa na CB 750 (2000) najazdene dolozenych servisnou historiou 30.000km a loziska na predku aj zadku suce na vymenu. Lozisko riadenia na V-strome? alebo uz nepokracujem. Ziadna moto nieje dokonala ale otazka je kolko je okolo toho prace. Spravit ventilove vole na Honde su pre mna smrtou - co je servis 30t. Tak neviem co tu somrete na BMW ked je to rovnaka pakaren ako vsetko ostatne. Akurat zrovna pri BMW (tiez aj Ducati, Moto Guzzi) konstrukteri mysleli na to aby to mal servisak jednoduche - samzrejme nie vsetko, ale generalne BMW su najjednoduhsie servisovatelne motorky. Len k tomu treba byt vybaveny.
To teoreticke pranierovanie BMW sa stalo akymsi symbolom. Akurat neviem coho symbolom. Mne je jedno akej je motorka znacky ale jedno ma naserie, ked musim kvoli jednoduchej veci demontovat pol motorky. Rad oservisujem Japonca Taliana alebo hocico, s Anglicanom som nemal zatial stastie. BMW ma este nenasrala, ale je pravda ze vymena spojky trva o 2,5h dlhsie ako pre bezneho japonca.

Nectes - nevis ... psal jsem to nahore - na japoncovi jsou to tri srouby, kolko vydrzia loziska v japonskych kolesach - nevim, muj cestovni japonec ma najeto teprve neco pres 100kkm, takze jsem loziska zatim nemenil. Na necestovnim japonci je menim po nejakych 20kkm - podle potreby, protoze vodotesna loziska nepouzivam . A spojku na BMW umim cca za dve hodiny vcetne 4 piv - takze o hodinu dele a o dve piva vice nez na 'normalni' motorce .

(reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

1.11.2018 v 10:35 | Nahoru | #22

Medved píše: jak se to vezme - jedno doma mam



nojo co ty doma nemas ? A jaky jestli se smim optat.

2 reakcí na tento příspěvek Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

1.11.2018 v 10:45 | Nahoru | #23

(reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

1.11.2018 v 11:12 | Nahoru | #24
Medved> tvl se musim podivat jinde sedim ted v praci na 100letem linux PC a kdyz pustim utube tak se me sekne firefox . Asi si budu muset nainstalovat neco noveho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

1.11.2018 v 11:17 | Nahoru | #25

Medved píše: jak se to vezme - jedno doma mam



Kdybych Ti ho nedohodil, což mě ještě sere, tak ho nemáš.
Ale R 23 neprodám.-

Naposledy editováno 01.11.2018 11:20:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

1.11.2018 v 11:19 | Nahoru | #26

Medved píše: takovy



... covece cim jsi to nahraval?? Nokii 5110??

jinak supr!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

1.11.2018 v 12:35 | Nahoru | #27

FJRPEPA píše: Kdybych Ti ho nedohodil, což mě ještě sere, tak ho nemáš.
Ale R 23 neprodám.-

ty bys ho akorat zkurvil ... lesk jako blesk, vsechno vymenit, patina zadna

(reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

1.11.2018 v 12:39 | Nahoru | #28

MedWed píše: ... covece cim jsi to nahraval?? Nokii 5110??

jinak supr!

netusim, nejakym lowend smartem pred mnoha lety. Na telefony si fakt nepotrpim - co mi v praci daji, to pouzivam, je mi fuk co to je, hlavne ze si s tim zavolam.

1 reakcí na tento příspěvek Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

1.11.2018 v 19:05 | Nahoru | #29
Medved - je to pekny navod ale niekto v tom vidi len dovod ku kritizovaniu BMW, to je jedine co sa mi na predoslej diskusii nepaci. Kazda motorka ma svoje, V-Strom - lozisko v krku, Transalp - zadnu kyvku a loziska v kolesach, navyse na dlho je nastavovat ventily na oboch, KTM palivove cerpadlo a mohol by som pokracovat.... Kazda motorka ma svoje a treba sa o nu starat. A ze toto niekomu pride zlozite je to pre mna nepochopitelne.
Za dve hodky mas spojku dole na R80 ale skusal si niekedy menit spojku na RT??

(reakce na) Jak na to - servis uložení kyvné vidlice, pohonu zadního kola

2.11.2018 v 10:10 | Nahoru | #30

Destroyer píše: Medved - je to pekny navod ale niekto v tom vidi len dovod ku kritizovaniu BMW, to je jedine co sa mi na predoslej diskusii nepaci. Kazda motorka ma svoje, V-Strom - lozisko v krku, Transalp - zadnu kyvku a loziska v kolesach, navyse na dlho je nastavovat ventily na oboch, KTM palivove cerpadlo a mohol by som pokracovat.... Kazda motorka ma svoje a treba sa o nu starat. A ze toto niekomu pride zlozite je to pre mna nepochopitelne.
Za dve hodky mas spojku dole na R80 ale skusal si niekedy menit spojku na RT??

Reknu ti tajemstvi, strasne tajny ... moje BMW se jmenuje R80RT. Co tam mas dal?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bajkal, Sredni Azie BMW R 1200 GS Adventure Sabir 5 Dnes v 12:51 Sabir
Relé pro blikače BMW R 1200 GS Kendy75 4 12.2.2019 v 21:35 Cermik6
oprava bouračky R 1200 GS BMW R 1200 GS Valdemar 20 10.2.2019 v 17:31 Valdemar
Koupě BMW R 1200 GS. [1, 2] BMW R 1200 GS Jendule 32 8.2.2019 v 15:41 Dave81
Albánie a průjezdné země BMW R 1200 GS Adventure Hapedah 8 4.2.2019 v 10:59 -PePe-

TOPlist