globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Barevné ráfky
26.10.2018 v 19:03
Zdravím lidi, rád bych bych se zeptal jestli má někdo zkušenost s barvením ráfků na R1, popřípadě u jaké firmy si to můžu nechat udělat? Nebo jestli se někde dají koupit originální bílé ráfky. Díky za odpovědi.

Barevné ráfky

26.10.2018 v 20:23 | Nahoru | #1
Ahoj.
Originál ráfky jsou šíleně drahý a zbytečně bys za ně utrácel.
Kterákoli lakovna ti to olakuje tak, jak budeš chtít...Případně šikovný amatér ...

Barevné ráfky

27.10.2018 v 09:38 | Nahoru | #2
přesně jak píše fatman. dej to lakýrníkovi, nebo bych to dal do eloxu nebo do komaxitu

Barevné ráfky

27.10.2018 v 23:01 | Nahoru | #3
Dík chlapi :)

1 reakcí na tento příspěvek Barevné ráfky

27.10.2018 v 23:06 | Nahoru | #4
jestli tobudeš dávat do lakovny, která to nejdřív opískuje, tak bacha na díry pro ložiska. Stačí málo a pískováni je uvolni!. Musi se mechanicky zakrýt a na lakovnu se podle mé zkušenosti nedá spolehnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Barevné ráfky

28.10.2018 v 10:55 | Nahoru | #5
se-se> Ok dík, a co bys kdyžtak doporučil?

1 reakcí na tento příspěvek Barevné ráfky

28.10.2018 v 14:34 | Nahoru | #6
JÁ BYCH DOPORUČIL PLASTIDIP, AŽ TĚ TO NEBUDE BAVIT, TAK TO V GARÁŽI ZTRHÁŠ A UDĚLÁŠ ZNOVA JINAK

(reakce na) Barevné ráfky

28.10.2018 v 15:36 | Nahoru | #7

Béďa píše: JÁ BYCH DOPORUČIL PLASTIDIP, AŽ TĚ TO NEBUDE BAVIT, TAK TO V GARÁŽI ZTRHÁŠ A UDĚLÁŠ ZNOVA JINAK


...posereš se z toho, když kola nejsou hladká rovná plocha

Barevné ráfky

28.10.2018 v 17:40 | Nahoru | #8
Kola (auto/moto) jsem daval vzdycky na chemicke cisteni prave z duvodu mozneho poskozeni.
Na jare jsem si nechal piskovat ram a vse v pohode.
Takze moje doporuceni je chem.cisteni a pak komaxit v barve kterou chces a budes maximalne spokojeny

1 reakcí na tento příspěvek Barevné ráfky

28.10.2018 v 19:01 | Nahoru | #9
kola maj bejt v komaxitu který není tolik náchylný na mechanické opotřebení.. až ji budeš prodávat a dojede někdo kdo o tom něco ví tak to samozřejmě nevezme protože se kola stříkají převážně po rovnání.... když to necháš udělat akrylem v klasické lakovně tak je to povl... přitom prášek je levnější a rychlejší....

(reakce na) Barevné ráfky

28.10.2018 v 19:38 | Nahoru | #10

GeeZee píše: se-se> Ok dík, a co bys kdyžtak doporučil?

plechová ko!ečka stažená závitovou tyčí

(reakce na) Barevné ráfky

28.10.2018 v 21:57 | Nahoru | #11
gagtoy> to me vysvetli prosim te? Kola maj bejt v komaxitu!!!! Akryl je povl....... ???

1 reakcí na tento příspěvek Barevné ráfky

28.10.2018 v 22:13 | Nahoru | #12
Uz tu dlouho nebyla hadka o to jestli jsou orginal kola lakovana praskovkou nebo strikane dvouslozkovou barvou. :)
Kazdopadne ja si myslim ze to komaxem neni. Jo a poradny kola jsou eloxovany :D

Barevné ráfky

28.10.2018 v 22:38 | Nahoru | #13
originál barva se smývala ředidlem, dost mě to překvapilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Barevné ráfky

29.10.2018 v 09:20 | Nahoru | #14
assassin> j to máš ale na mysli něco ultralehkého kovaného z nějaké aprilie a podobně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Barevné ráfky

29.10.2018 v 11:02 | Nahoru | #15

gagtoy píše: assassin> j to máš ale na mysli něco ultralehkého kovaného z nějaké aprilie a podobně



ten elox jo. ale jinak si myslim, ze to taky neni prasek. nebo minimalne ne beznej. protoze kdyz das komax na hlinik tak to nevydrzi to co origo kola vydrzi. na origo kolech je zaklad, ten reaktivni, co reaguje s povrchovou vrstvou hliniku. to asi jde udelat i pod komax, ale nejspis to tak nikde nedelaji. muj nazor je ten, ze jde z tovarny kolo strikane.

ono to co se tu pise, ze komax vic vydrzi apod - proc? oboji je dvouslozkova barva, ktera vytvrdne chemickou reakci. jen v tom komaxu je to uz "polovytvrdla" barva, rozemleta na prasek a ta reakce dobehne az kdyz se to zahreje. osobne mi to prijde jako takove "ojebani" klasickeho postupu. proto je to i levnejsi. ja osobne uz bych si na kola praskovku nedal. ale to je kazdeho volba...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Barevné ráfky

29.10.2018 v 11:13 | Nahoru | #16
assassin> já chci nechat lakovat Marchesini, co bys doporučoval?

Barevné ráfky

29.10.2018 v 15:27 | Nahoru | #17
na marchesini
tady na mcz uživatel OSIRIS, nebo ještě Jiří Lepič http://www.motolako...z/lakovani-motocyklu

(reakce na) Barevné ráfky

29.10.2018 v 15:44 | Nahoru | #18
PetrXX> tak na marchesini jediny komacit od lojzy praska

1 reakcí na tento příspěvek Barevné ráfky

29.10.2018 v 18:14 | Nahoru | #19
PetrXX: lakyru profika, jsou i firmy co rovnaji/vyvaruji/lakuji kola na auta (na AHC bylo par kontaktu, u nekoho jsem nechaval opravovat kovany kola na auto, muzu zkusit pohledat)
je naka spesl chemie na ten zaklada aby to drzelo, maji i laky na "lestenej" povrch ktery nezloutnou - taky docela veda.

yoshboyovi na komaxitu znicili OZ kola, nechapu jak to dokazali, ale vypadaly jak kdyby byly z plastu a posvitil si na ne letlampou, zkrouceny, roztekly.... snad jedine kdyby je prejeli tatrou...

(reakce na) Barevné ráfky

29.10.2018 v 18:34 | Nahoru | #20
assassin> dělá to pán tady v úžicích. dělal mi kola na porsche,ale levný to není,chtěl asi 4 000 za jedno.

1 reakcí na tento příspěvek Barevné ráfky

29.10.2018 v 21:29 | Nahoru | #21
S Osirisem jsem už v kontaktu na opravu plastů, ale ty kola ještě nejsem rozhodnutý kam dát protože přece jen je to o něčem jiném než klasický lak.. navíc bych chtěl dvoubarevnou kombinaci bílá oranžová, tak mě zajímají zkušenosti.

(reakce na) Barevné ráfky

30.10.2018 v 07:15 | Nahoru | #22
PetrXX> koukal jsi na tu motolakovnu, tam dvoubarevný kola má . Já přímo s lakem od Lepiče zkušenost nemám, svařoval mi jen plast, chtěl jsem přelakovat pouze opravenou část tzv. "přiznanou (vitelnou)opravu" , to odmítl, lakovat celý díl vzhledem ke stavu laku 20 let staré motorky taky nebylo to pravé ořechové, no a lakovat celou motorku zas bylo finančně úplně jinde. Ale jednání úplně v pohodě, svár vybrousil ideálně pro lokální zalakování a poradil mi, co s tím dál.

(reakce na) Barevné ráfky

30.10.2018 v 07:50 | Nahoru | #23
assassin> vím co myslíš, ale nemůžeme srovnávat klasickej průmyslovej komaxit s tím co se dává na supersporty... v ústí nad orlicí dělají závodní kola (šlapací) tuším že Fort a ty materiály jsou právě na úrovni prvovýroby motorek (tenká vrstva, velká mechanická odolnost, stovky barev, s flitrama, apod.)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35165 Dnes v 16:06 Tommasson
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 522 6.4.2024 v 21:04 BlackSabbath
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist