Téma: Fichtl netahne
23.10.2018 v 21:41
Ahoj, mám takový malý problém s fichtlem.
Za tepla netahne a špatně startuje. Zkoušel jsem zkontrolovat předstih, odtrh, odtr na svíčce, indukční svíčku, profouknout trysky a filtr, ale nic nepomohlo
Nevíte někdo co s tím? Předem díky
Za tepla netahne a špatně startuje. Zkoušel jsem zkontrolovat předstih, odtrh, odtr na svíčce, indukční svíčku, profouknout trysky a filtr, ale nic nepomohlo
Nevíte někdo co s tím? Předem díky
Ještě mě z mladých let napadl-kondik,to se ale většinou projevuje že na volnoběh běží ale chcípá při přidání plynu a další kravina je bordel v kohoutu nádrže.Na volnoběh a v nízkých otáčkách jede ale jak mu potřebuješ naložit,nemá palivo.Je to takové dušení ale nechcípá.Nevím jaké příznaky máš ty.
1 reakcí na tento příspěvek Fichtl netahne
Nebo se ti to ulejvá(jde tam moc paliva)jestli někdo nezvedal jehlu,nehrabal se do ventilku plováku atp.
1 reakcí na tento příspěvek Fichtl netahne
ale nechcípe?jak vypadá svíčka-suchá-mokrá,myslím hned po jízdě.
1 reakcí na tento příspěvek Fichtl netahne
takže vyndej kohout a vyčistit,ale rozeber ho a profoukej ty dutiny,další je jehlový ventil na plovákovce,tam to může byt taky ucpaný.Vždycky začni od nejjednoduší věci,je možné že sis taky rozmrdal předstih a odtrh.
1 reakcí na tento příspěvek Fichtl netahne
sitka můžou byt čistý ale benzínu do nich jde málo.
1 reakcí na tento příspěvek Fichtl netahne
Já bych řekl podle příznaků tady popisovaných - studenej jede a startuje, teplej nic moc - že to bude bohatý. Zkontroluj hladinu v plovákovce a taky jak velkou máš hlavní trysku. Studenýmu motoru bohatší směs tak moc nevadí ale teplej se na ni dusí a netáhne. To co větší motorka ( devadesátka, dváca, stopětasedma ) bez problémů skousne je na fichtla s jeho padesáti kubíky kolikrát už moc. Měla by tam být hlavní tryska 68. Blbě se shání a často prodávaj 72 - na tu to jezdí ale musí bejt v pořádku hladina v plovákovce - jakmile je vejš, dusí se to za tepla. Mně se fichtl ulil a chcípl za 30 kiláků cesty na křižovatce a to bylo pak dílo ho roztlačit abych dojel domů. Blbý je že na teplým motoru za jízdy či hned po jízdě se nedá dobře poznat jestli je svíčka suchá nebo mokrá - jak je to teplý, hned se to odpaří.
Naposledy editováno 24.10.2018 08:45:07
Naposledy editováno 24.10.2018 08:45:07
Směs se dá zkontrolovat dvěma fígly. Při podezření na chudou (když to třeba přisává falešný vzduch) stačí za jízdy přidržet přeplavovací kolík. P/okud to při zvýšení hladiny na chviličku ožije, je to chudé. (Podmínkou je čistá palivová cesta, aby palivo přtékalo dostatečně rychle)
Při podezření na bohatou směs stačí naopak za jízdy zavřít kohout. Po pár sekundách klesne hladina v karburátoru a směs se ochudí a motor by měl opět na pár sekund ožít.
Pokud nepomáhá ani jedno, je to něco v elektrice.
Při podezření na bohatou směs stačí naopak za jízdy zavřít kohout. Po pár sekundách klesne hladina v karburátoru a směs se ochudí a motor by měl opět na pár sekund ožít.
Pokud nepomáhá ani jedno, je to něco v elektrice.
1 reakcí na tento příspěvek Fichtl netahne
Váša - Zjistíš to celkem jednoduše . Třeba stříkačkou vytáhni z plovákovky benzín co tam je, dej zpátky víčko s hadičkou, nemusíš to šroubovat, jen přitlač prstama, pusť benál kohoutem pod nádrží, v hadičce je trochu vidět jestli ještě teče nebo už neteče. Zavři kohout a sundej víčko i s hadičkou z plovákovky a dej bokem ať ti nepřekáží. Plovák by měl plavat na nějakým množství benzínu. Teď ten plovák přimáčkni prstem na dno a hladina by měla být akorát k spodku krčku co má plovák nahoře , pokud je vejš seřiď přihnutím plíšku co zavírá jehlový ventil. Třeba se to hned napoprvé nepodaří tak napodruhé či napotřetí už jo. No a když se v tom už budeš hrabat, vyndej a pořádně prohlídni plovák a zahrkej si s ním. Mně takhle jednou potrápil uchlastávající se fichtl a až po nějaké době a hledání a marném štelování jsem zjistil že má plovák v sobě trhlinku, tou se do něj dostával benzín a tím pádem byl těžší a nezavíral jehlovej ventil jak by měl a furt jsem to měl bohatý.
Naposledy editováno 24.10.2018 18:07:38
Naposledy editováno 24.10.2018 18:07:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 13 | 25.3.2024 v 11:50 papiboy |
JAWA 21 přechod volnoběh provozní r... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 2 | 23.3.2024 v 14:06 moje-moto |
Olej do methanolu Jawa 50/23 Mustang | Matmote123 | 28 | 22.3.2024 v 11:55 assassin |
Jawa 50 motor Jawa 50/20 Pionýr | Dominik07 | 15 | 20.3.2024 v 20:01 Dominik07 |
Obnovení slovenských dokladů Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 3 | 19.3.2024 v 21:21 rg250 |