mám dotaz na Vás co jste to zažili nebo znáte z doslechu - podle uživatelského manuálu se má na mé motorce Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V kontrolovat vůle ventilů každých 10.000 km a seřídit. Má někdo zkušenost jak by se motor choval kdybych si ten interval prodloužil na 20.000 km? Přijde mi to děsně často s tím jezdit pořád do servisu. Jinak nejezdím kudlu, jezdím do 160 km/h, spíš na pohodu. Byla by třeba větší spotřeba paliva nebo čím se to pak projevuje když bych nešel v předepsaných 10.000 km na seřízení....? Něco se v motoru kousne a bude třeba vyměnit polovičku motoru např.?
Díky za názory.
Petr.
Vůle se z nájezdem zmenšuje a pokud se na to vykašleš dostatečně dlouho, tak nebudou dovírat ventily a podpálej se. Nauc se to kontrolovat sam, nic na tom neni a budes to mit zadarmo.
1 reakcí na tento příspěvek Seřizování vůle ventilů při každých 10000 kmproč tak často...
1 reakcí na tento příspěvek Seřizování vůle ventilů při každých 10000 kmproč tak často...
1 reakcí na tento příspěvek Seřizování vůle ventilů při každých 10000 kmproč tak často...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřizování vůle ventilů při každých 10000 kmproč tak často...
Tom-K píše: A to je přitom taková krása si ta víka sundat a podívat se na vahadla a pružiny... Kdyby tak šlo jezdit bez nich.
Tak mohli tam dát fungující hydroštely, ale to bys potom neměl důvod si z nudy ty víka sundávat a leštit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřizování vůle ventilů při každých 10000 kmproč tak často...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřizování vůle ventilů při každých 10000 kmproč tak často...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřizování vůle ventilů při každých 10000 kmproč tak často...
kubacech píše: Tom-K> jako že někomu stojí za to věnovat desítky hodin tomu, aby si nějak vylepšíl svůj stroj? ...nechápu
Třeba laminováním...???
To není rejže, kde člověk musí rozebrat kapotáž, odpojit a sundat nádrž, zapalovací cívky a kdovíco ještě aby mohl sundat víko hlavy. Navíc když se tam seřizuje vůle výměnou podložek, kvůli které musí sundat rozvoďák a vačkovou hřídel aby vyndal hrníček a příslušnou podložku pak objednat, protože značkový dealer/servis nemá sadu podložek skladem ani na dílně (případ upadající Hondy Chalupník v Praze).
Naposledy editováno 23.10.2018 20:58:42
Jinak velkou vůli poznáš už po sluchu, protože se provozem zvětšuje. Navíc jak někdo psal, je dobré dodržovat servisní plán a motorku obejít a vše dotáhnout, promazat a podobně
Co bysme pro ty naše mrchy neudělali, že
1 reakcí na tento příspěvek Seřizování vůle ventilů při každých 10000 kmproč tak často...
(reakce na) Seřizování vůle ventilů při každých 10000 kmproč tak často...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Guzzi přes ECU zástrčku - Gu... Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V | Redguy | 9 | 25.10.2023 v 14:39 Redguy |
Demontáž hlaního světlometu Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V | Píny | 3 | 18.9.2023 v 13:35 bossko |
Ochrana Norge Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V | alespilot | 3 | 18.9.2023 v 13:14 bossko |
Co je to za držáky Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V | Redguy | 0 | 25.4.2023 v 09:17 Redguy |
Moto Guzzi Norge 1200 Sport 8v - bo... Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V | Zdenal72 | 2 | 22.8.2020 v 18:49 JK175 |